Aileronid Piper J-3 CUBile

Ehitusnipid, materjalid, joonised, konstruktsioon...
Post Reply
Ets
Posts: 70
Joined: Mon Oct 22, 2007 14:30
Location: Hiiumaa

Aileronid Piper J-3 CUBile

Post by Ets »

Selline soov siis seekord, et ootaks ettepanekuid, pilte, jooniseid jne. kuidas teha ailerone Piper J-3 CUBile. Selle isendiga oli kaasas 4 kanaliga pult ja soov oleks see 4 kanal nüüd ka käiku lasta. Kuna praegu eelarve ei luba uut lennukit ega pulti osta (aileronidega) siis tuleb kasutada olemasolevaid vahendeid. Igasugune abi teretulnud.
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

millise pipraga tegu on.
Kui vahust tiivaga,siis nuga ja keeplint,väike servo keskele ja asi tehtud!
Image
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Ets
Posts: 70
Joined: Mon Oct 22, 2007 14:30
Location: Hiiumaa

Post by Ets »

See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

Mina olen tavalisest ~2cm laiast kileteibist teinud.
tarvo
Posts: 156
Joined: Tue Jun 12, 2007 23:11

Post by tarvo »

Ets wrote:See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?
Pult on küll nelja kanaliga, kuid kas see kaasasolev integreeritud vastuvõtja pole mitte ainult kolme kanaliga?
Taits
Posts: 116
Joined: Mon Oct 02, 2006 17:14
Location: Tallinn

Post by Taits »

Karta on, et sul tuleb ka elektroonika välja vahetada. Tegelikult üsna suure tõenäosusega. Ja tiiva kinnitust ei pea ringi tegema. Ervini pakutud variandil jääks sinul servo tiiva alla ja kere sisse.
Burn more fuel!
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

[quote="Ets"]See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?[/quote]

Vaata enne elektroonika üle. Minu teada Hobikeskuses müüdav Kyosho Piper (see, mis 28xx kr maksab) ja tema elektroonika võimaldavad teha ainult sellise projekti, et pöördetüüri jätad ära ja selle asemel juhid elerone.

Tähendab, et mida ma siin seletan, et minu teada. See ongi nii. Vastuvõtjast üle 3 kanali kätte ei saa. Saatjad on ka nii nuditud, et isegi jumperite ringi tõstmise teel ei saa Cessna saatjat Piperit juhtima ja vastu pidi. On küll swichidega võimalik ringi häälestada aga siis tuleb "algaja rezhiim" jumprite abil maha võtta. Ma ei tahtnud seda oma lennukitel teha, juhuks kui sõber tahab proovida.

Kui tahad juhtida mootorit, kallet, pööret ja kõrgust, siis on kogu elektroonika vaja välja vahetada. Kusjuures .... miks ma oma Piperit üldse müün, teeks ise talle eleronid külge. Aitüma hea idee eest!


daapn
Ets
Posts: 70
Joined: Mon Oct 22, 2007 14:30
Location: Hiiumaa

Post by Ets »

Elektroonika on mul varasemast ajast ja see peaks võimaldama ka ailerone juhtida. samuti on see kõvasti kergem kui piperiga kaasas olnud pool tahvlit "betooni" :lol:
Nii et eektroonika taha ei tohiks asi jääda.
Post Reply