Kollane, Vol. 5
Kollane, Vol. 5
Eile lõpetasime kollasel viimased suuremahulised tööd.
Plats mõõtudega 95x95 m (0.85 ha) on sile ja muruseeme külvatud. Kivid ja kivihunnikud platsi äärest koristatud.
Mis pani aga järjekordselt imestama – tegijad olid ikka needsamad palju kordi käinud Ropkad, Cuprumid, Lillekesed ja teised.
Kangest huvitab, mis näo ja jutuga tulevad sinna lennutama tegelased, kes oma naeruväärselt väikesed kohustusi täitnud pole?
Eile oli pea viimane võimalus rongile hüpata…
Plats mõõtudega 95x95 m (0.85 ha) on sile ja muruseeme külvatud. Kivid ja kivihunnikud platsi äärest koristatud.
Mis pani aga järjekordselt imestama – tegijad olid ikka needsamad palju kordi käinud Ropkad, Cuprumid, Lillekesed ja teised.
Kangest huvitab, mis näo ja jutuga tulevad sinna lennutama tegelased, kes oma naeruväärselt väikesed kohustusi täitnud pole?
Eile oli pea viimane võimalus rongile hüpata…
ei maksa nii mürgine olla nende suhtes, kes ei ole saanud oma töökätt tulla pakkuma mullatöödel
tulid need, kes said, kes ei tulnud, ei maksa hukka mõista, peaasi, et suured tööd on nüüdseks tehtud.
Samahästi oleks võinud juhtuda, et kui analoogsed tööd oleks toimunud piibe kandis vms kuskil mujal, siis ilmselt poleks mina enamus kordadel kohal saand olla, ilmselt on ka teistel sama lugu.
Rahasid masinaterentimiseks jm kolude ostmiseks on annetanud isegi need, kes ilmselt kunagi ei tule siia kanti platsi kasutama.
Seega mina arvan, et ei saa piirata lennutajaid lennutamast, seda enam, et meid tegelikult nii vähe ikkagi on. Aktiivgrupp on oma panuse teinud hobiala arendusse, edasi peaks ainult asjaga tegelejaid juurde meelitama ju, mitte ära peletama.
Kui ükskord muru tihedaks ja heaks kasvab, siis mina kutsuks küll kõiki lennutajaid võsast välja ja meie platsile, et saaks asja teha selleks ette nähtud kohas, mitte igaüks omal nahal kogema kuidas ei peaks lennutama
Seega rahu ja hoiame hobi taset kõrgemal kui senini on olnud, seda enam et kõrvaltvaatajale ka mingi mulje jääks, mitte ei arvataks jälle, et kompenseerime lapsepõlveunistusi
tulid need, kes said, kes ei tulnud, ei maksa hukka mõista, peaasi, et suured tööd on nüüdseks tehtud.
Samahästi oleks võinud juhtuda, et kui analoogsed tööd oleks toimunud piibe kandis vms kuskil mujal, siis ilmselt poleks mina enamus kordadel kohal saand olla, ilmselt on ka teistel sama lugu.
Rahasid masinaterentimiseks jm kolude ostmiseks on annetanud isegi need, kes ilmselt kunagi ei tule siia kanti platsi kasutama.
Seega mina arvan, et ei saa piirata lennutajaid lennutamast, seda enam, et meid tegelikult nii vähe ikkagi on. Aktiivgrupp on oma panuse teinud hobiala arendusse, edasi peaks ainult asjaga tegelejaid juurde meelitama ju, mitte ära peletama.
Kui ükskord muru tihedaks ja heaks kasvab, siis mina kutsuks küll kõiki lennutajaid võsast välja ja meie platsile, et saaks asja teha selleks ette nähtud kohas, mitte igaüks omal nahal kogema kuidas ei peaks lennutama
Seega rahu ja hoiame hobi taset kõrgemal kui senini on olnud, seda enam et kõrvaltvaatajale ka mingi mulje jääks, mitte ei arvataks jälle, et kompenseerime lapsepõlveunistusi
kogun vanu vene lennukimootoreid
Vendlutsule: kahju, et maha magasid, oleksime saanud üsna hõlpsalt hakkama. Ka nüüd annab veel midagi välja mõelda.
Siin oli jutt suurtest "mullatöödest" ja rahadest.
Leian, et vajalik töö- ja rahahulk oli pigem sümboolne. Oli vaja ennast max. 2x ennast kohale vedada.
Avanssi (töö osas) on saanud siiani ainult üks , teistel pole isegi vähimatki muret olnud.
Mul on leping 5 maaomanikuga RC mudelite lennutamiseks ja platside rajamiseks max soodsatel tingimustel. Soovitan seda võimalust mitte raisku minna lasta.
Siin oli jutt suurtest "mullatöödest" ja rahadest.
Leian, et vajalik töö- ja rahahulk oli pigem sümboolne. Oli vaja ennast max. 2x ennast kohale vedada.
Avanssi (töö osas) on saanud siiani ainult üks , teistel pole isegi vähimatki muret olnud.
Mul on leping 5 maaomanikuga RC mudelite lennutamiseks ja platside rajamiseks max soodsatel tingimustel. Soovitan seda võimalust mitte raisku minna lasta.
Vana, Sa ütlesid, et sul on kokkulepe maaomanikega mudelite lennutamiseks. See on tore, kuigi seni pole mitte miski seda lennutamist piiranud. Samas, on Sul ka maaomanike luba lennutamist ja inimeste ligipääsu/läbipääsu piirata nende maal? Ja kuidas see piiramine välja võiks näha, kas auto maandumisrajale risti ja õhupüss välja või kuidas?
Mitte et see mind väga puudutaks, kuna eriti lennutamas pole saanud käia viimasel ajal, aga sooviks siiski teada, milliste vastumeetmetega end kindlustada tuleks, kui tee mingi elu keerdkäigu tõttu jälle Kollasele peaks viima. Ja ühtlasi, hea oleks teema lõpuni arendada, sest on tunne, et see ligipääsu värk natuke mürgitab ka Pistikut.
AndrusK
Mitte et see mind väga puudutaks, kuna eriti lennutamas pole saanud käia viimasel ajal, aga sooviks siiski teada, milliste vastumeetmetega end kindlustada tuleks, kui tee mingi elu keerdkäigu tõttu jälle Kollasele peaks viima. Ja ühtlasi, hea oleks teema lõpuni arendada, sest on tunne, et see ligipääsu värk natuke mürgitab ka Pistikut.
AndrusK
Hei,
ja kuna elus on parematki teha kui mingi jamaga tegeleda, siis siinpool minu nägemus, kuidas Kollasega olukord on, ning kui kellegi on teine arvamus, siis lugegu lõpuni, ma tõenäoliselt ei osale selle teema edasisel arendamisel siin foorumis.
1. Kui seal pole silte, mis keelavad sissepääsu eramaale ilma omaniku nõusolekuta, siis pole põhjust sealt eemale hoida.
2. Kui leidub keegi, kes väidab, et seal ei tohi olla või lennutada, siis peab ta olema kas omanik või tal peab olema omaniku kirjalik volitus, mille ta nõudmisel ka esitab. Vastasel juhul võib ta lobiseda palju tahab, sõnavabadus on inimese võõrandamatu õigus.
3. Et arvestada ratastega lennukite omaniku panusega platsi rajamisel, siis minu arust peab olema neil olema eesõigus sageduste saamise ja uuel platsil lendamise osas. Oleks ju kurb, kui käid raha välja ja korjad kive, aga lennutada ikka ei saa, kuna sagedus on kinni.
Ehk siis, kui ma kasutan vaba sagedust või 2.4G tehnikat ja lennutan ülemise platsi läheduses, järgides ohutusnõudeid jm häid tavasid, siis ma olen üsna kindel, et ma ei sega ratastega lennutajaid uuel platsil ja seega pole mitte kellegi alust minu tegevust kuidagi keelata proovida. Kui seda siiski proovitakse, siis teeme nii nagu tsiviliseeritud riigis kohane ja lahendame erimeelsused kohtus. Oleme me ju kõik seadusekuulekad kodanikud, kasutame ainult lubatud sagedusi jne.
AndrusK
ja kuna elus on parematki teha kui mingi jamaga tegeleda, siis siinpool minu nägemus, kuidas Kollasega olukord on, ning kui kellegi on teine arvamus, siis lugegu lõpuni, ma tõenäoliselt ei osale selle teema edasisel arendamisel siin foorumis.
1. Kui seal pole silte, mis keelavad sissepääsu eramaale ilma omaniku nõusolekuta, siis pole põhjust sealt eemale hoida.
2. Kui leidub keegi, kes väidab, et seal ei tohi olla või lennutada, siis peab ta olema kas omanik või tal peab olema omaniku kirjalik volitus, mille ta nõudmisel ka esitab. Vastasel juhul võib ta lobiseda palju tahab, sõnavabadus on inimese võõrandamatu õigus.
3. Et arvestada ratastega lennukite omaniku panusega platsi rajamisel, siis minu arust peab olema neil olema eesõigus sageduste saamise ja uuel platsil lendamise osas. Oleks ju kurb, kui käid raha välja ja korjad kive, aga lennutada ikka ei saa, kuna sagedus on kinni.
Ehk siis, kui ma kasutan vaba sagedust või 2.4G tehnikat ja lennutan ülemise platsi läheduses, järgides ohutusnõudeid jm häid tavasid, siis ma olen üsna kindel, et ma ei sega ratastega lennutajaid uuel platsil ja seega pole mitte kellegi alust minu tegevust kuidagi keelata proovida. Kui seda siiski proovitakse, siis teeme nii nagu tsiviliseeritud riigis kohane ja lahendame erimeelsused kohtus. Oleme me ju kõik seadusekuulekad kodanikud, kasutame ainult lubatud sagedusi jne.
AndrusK
Ei soovi vaidlustesse laskuda.
Teeme nii, nagu kokku lepitud, või üldse mitte.
Põhimõte – mingid dolbajoobikud tegid asja valmis ja nüüd on paras aeg välja ilmuda? Kas see toimib antud juhul?. Kahtlen.
See ei tähenda loomulikult, et “nimekiri” kinni on ja keegi ei saa enam liituda.
Loomulikult saab
AK saab kollasel lennata küll kuu lõpus F5J võistlustel. Muidu aga enne KÕIGILE kehtivate tingimuste täitmist - mitte.
Teeme nii, nagu kokku lepitud, või üldse mitte.
Põhimõte – mingid dolbajoobikud tegid asja valmis ja nüüd on paras aeg välja ilmuda? Kas see toimib antud juhul?. Kahtlen.
See ei tähenda loomulikult, et “nimekiri” kinni on ja keegi ei saa enam liituda.
Loomulikult saab
AK saab kollasel lennata küll kuu lõpus F5J võistlustel. Muidu aga enne KÕIGILE kehtivate tingimuste täitmist - mitte.
> Kui mina näiteks tahaks sinna lennutama minna, siis oleks see keelatud? Pole kellelegi raha andnud ega kordagi aidanud ehitada.
Hei,
siin foorumis on täpselt 2 inimest, kes lennutamist keelaks: vana ja ints. Siis on veel mingid vennad halli Hyndai Lantraga, kes on üritanud seda reaalselt ka takistada. Kahtlemate ebameeldiv, aga ise tead, kas lased ennast häirida või mitte, sest on olemas ka väga palju teisi inimesi.
AndrusK
Hei,
siin foorumis on täpselt 2 inimest, kes lennutamist keelaks: vana ja ints. Siis on veel mingid vennad halli Hyndai Lantraga, kes on üritanud seda reaalselt ka takistada. Kahtlemate ebameeldiv, aga ise tead, kas lased ennast häirida või mitte, sest on olemas ka väga palju teisi inimesi.
AndrusK
Mis siin ikka siis niiväga toimub?
15 aastat valitses sellel platsil rahu ja kõik said hakkama. Aga nüüd tulid
dolbajoobikud ja avalik tragöödia internetis ja taevani.
lihtsalt mürgitavad siin seda foorumit, pistikut ja lennundust.mingid dolbajoobikud
15 aastat valitses sellel platsil rahu ja kõik said hakkama. Aga nüüd tulid
dolbajoobikud ja avalik tragöödia internetis ja taevani.
Last edited by [J] on Sun Jun 01, 2008 23:10, edited 1 time in total.
Ärgu keegi solvugu aga ma jah soovitan kuulata laulukest Cool D- Eestlased
No tõesti, see on ikka meie kõigi kohta küll
http://youtube.com/watch?v=ac0lni4skvA
No tõesti, see on ikka meie kõigi kohta küll
http://youtube.com/watch?v=ac0lni4skvA
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
AK, sa räägid minevikust väga õiget juttu aga ei arvesta mineviku oludega. Igal põllul on rahu ja vaikus ja keegi ei õienda kui sel põllul käib 2 lendurit 3 kuu jooskul - väheke liialdatud küll. Kui tekib organiseeritus ja massid üritavad suht väiksel alal midagi ühiselt teha, siis on ka kõigil mingid kohustused. Ega muud polegi, kui oma südametunnistus lubab tulla ja lennata, siis ega kätega vast keegi kallale ei tule aga ega väga sõbraks ka ei saa. See on meie hobi ja meis endas kinni kuidas me suhtume sellesse ja teistesse. Mõelge korraks Mati ja Co tehtud tööle palun ja siis mõelge veelkord.
Küll me ikka ära mahume sinna platsile oma lennukite ja egodega aga järgmine kord kui lendama lähed - käib kõigi kohta - võta mõni kivi rajalt ja viska kuhugi metsa ja lükka mõnikord niidukit, mis sulle bensiini täis laetakse ja isegi käima tõmmatakse ning ongi kõik õnnelikud.
Küll me ikka ära mahume sinna platsile oma lennukite ja egodega aga järgmine kord kui lendama lähed - käib kõigi kohta - võta mõni kivi rajalt ja viska kuhugi metsa ja lükka mõnikord niidukit, mis sulle bensiini täis laetakse ja isegi käima tõmmatakse ning ongi kõik õnnelikud.
Üldiselt ühtin täietsi Ropka postitusega... aga paar sõna lisaks ka.
Njah, mina ja Taits näiteks sõitsime eile võidu offroad autodega... rajal, mis ehitati mõne mehe poolt ja seda ei saa vähimalgi määral võrrelda Kollase platsi ehitustöödega, vaid ületab seda töömahult ja ajakulult kümne või isegi mitmekümne kordselt - kohale veetud pinnas, rajatised jms. Kogu selle rajaehituse jooksul pole mingit avalikku vaidlust või nääkumist olnud. Asi on toimunud inimeste oma aja ja rahakoti najal. Samamoodi nagu Kollase platsi tööde puhul peamiselt ühe mehe eestvedamisel. Kedagi ei ole kohustatud raja ehitustöödel osalema, vaid hiljem kehtestatakse raja kasutuskord ja selle alused. See pole küll üks-ühele võrreldav näide, kuid näide siiski paarikümne kilomeetri kauguselt.
Vaata pilte siit, et aru saada mis on ära tehtud mõne mehe poolt. Esialgne pinnas oli liiv.
Siin käib mingi ilge nääklemine kivikoristuse ja niitmise teemal - kurb kohe lugeda.
Mina isiklikult arvan tänaseni, et raja ehitus ja korrastustöödel osalema ei saa kedagi sundida või kohustada. Õige oleks, nagu ka palju on soovitatud, pakkuda välja kompensatsioon selle asemele. Kurb on, et sellist otsust vastu ei võetud. Miks kurb? Sest:
- on toimunud palju nääklemist ja võibolla ka mindud tülli
- nagu näha, pole talgutele lisainimesi selle nääklemise tulemusena tekkinud
- pole tekkinud uusi vahendeid, mis oleks saadud "kopensatsioonina" vähemalt kümnelt inimeselt!
- rada on ka kohale tulnud inimeste tööga valmis saamas
Mingi põhimõtte taga ajamine "sina ei tulnud siia oma nägu näitama ja kolme kivi kokku riisuma - nüüd sina siin ei tohi lennutada" on äärmiselt tobe ja kahjulik kõigile. Sama loogika kohaselt tuleks uued lennutajad saata kuskile randa 5-6 tunniks lihtsalt kive loopima, et nad oleks ka veidi tööd teinud?!
Tegelikult on rc autodega võitusõit ka täitsa tore, hea rada, tore seltskond, võistlused välismaal ja välisvõistlejad eestis. Soovitan teilegi, väike vaheldus ehk
Kui ma tahaks 21. juunil Kollasel platsil F3A võistlust korraldada, siis võivad ainult need võistelda, kes on korrastustöödel osalenud ... või kuidas sellega on?
Njah, mina ja Taits näiteks sõitsime eile võidu offroad autodega... rajal, mis ehitati mõne mehe poolt ja seda ei saa vähimalgi määral võrrelda Kollase platsi ehitustöödega, vaid ületab seda töömahult ja ajakulult kümne või isegi mitmekümne kordselt - kohale veetud pinnas, rajatised jms. Kogu selle rajaehituse jooksul pole mingit avalikku vaidlust või nääkumist olnud. Asi on toimunud inimeste oma aja ja rahakoti najal. Samamoodi nagu Kollase platsi tööde puhul peamiselt ühe mehe eestvedamisel. Kedagi ei ole kohustatud raja ehitustöödel osalema, vaid hiljem kehtestatakse raja kasutuskord ja selle alused. See pole küll üks-ühele võrreldav näide, kuid näide siiski paarikümne kilomeetri kauguselt.
Vaata pilte siit, et aru saada mis on ära tehtud mõne mehe poolt. Esialgne pinnas oli liiv.
Siin käib mingi ilge nääklemine kivikoristuse ja niitmise teemal - kurb kohe lugeda.
Mina isiklikult arvan tänaseni, et raja ehitus ja korrastustöödel osalema ei saa kedagi sundida või kohustada. Õige oleks, nagu ka palju on soovitatud, pakkuda välja kompensatsioon selle asemele. Kurb on, et sellist otsust vastu ei võetud. Miks kurb? Sest:
- on toimunud palju nääklemist ja võibolla ka mindud tülli
- nagu näha, pole talgutele lisainimesi selle nääklemise tulemusena tekkinud
- pole tekkinud uusi vahendeid, mis oleks saadud "kopensatsioonina" vähemalt kümnelt inimeselt!
- rada on ka kohale tulnud inimeste tööga valmis saamas
Mingi põhimõtte taga ajamine "sina ei tulnud siia oma nägu näitama ja kolme kivi kokku riisuma - nüüd sina siin ei tohi lennutada" on äärmiselt tobe ja kahjulik kõigile. Sama loogika kohaselt tuleks uued lennutajad saata kuskile randa 5-6 tunniks lihtsalt kive loopima, et nad oleks ka veidi tööd teinud?!
Tegelikult on rc autodega võitusõit ka täitsa tore, hea rada, tore seltskond, võistlused välismaal ja välisvõistlejad eestis. Soovitan teilegi, väike vaheldus ehk
Kui ma tahaks 21. juunil Kollasel platsil F3A võistlust korraldada, siis võivad ainult need võistelda, kes on korrastustöödel osalenud ... või kuidas sellega on?
Lauri Laidna - www.pistik.com
keegi on kusagil oma vahenditega raja ehitanud ja nüüd on see reegliks, et peabki nii olema?
Enda maa peale ma ehitaks kah ise aga kellegi kolmanda isiku maale ainult oma vahenditega ehitamine on väga kahtlane. Laiskvorstid võiksid sellest aru saada ja spordi hüvanguks teha väikese panuse, oleks vähem nääklemist kah.
Ma arvan, et oleks pidanud alguses panema osalemistasuks nii umbes 5X hinna ja oleks selge kas tasub üldse ehitama hakata.
Enda maa peale ma ehitaks kah ise aga kellegi kolmanda isiku maale ainult oma vahenditega ehitamine on väga kahtlane. Laiskvorstid võiksid sellest aru saada ja spordi hüvanguks teha väikese panuse, oleks vähem nääklemist kah.
Ma arvan, et oleks pidanud alguses panema osalemistasuks nii umbes 5X hinna ja oleks selge kas tasub üldse ehitama hakata.
Ei viitsi seda jura lugeda, viimast Lauri juttu vaatasin põgusalt.
Kordan VIIMAST korda.
Meil oli algusest peale kindlad ja lihtsad reeglid, mis võimaldasid asja ette võtta ja tuleb välja - ka lõpule viia.
Kõik kollase platsi kasutajad, peavad andma oma panuse asja valmimiseks. Peale raha oli ka tõõkohustus, mis oli vaatamata ettevõtmise mahule osavõtjate rohkuse tõttu naeruväärselt väike.
1x planeristidele ja 2x kohal käia ülejäänutel. a´ 2 -2.5h korraga. Stardi-maandumisradasid ei jagatud, kõik on kõigile vaba.
Oli juttu ka külalstest, kes võiksid vabalt lennutada ja võistlused.
Meil, osavõtjatel on privileeg lubada võistlusi pidada täiesti priilt.
St. suurim hädakisaja AK saab võistlusesl osaleda. Väljaspool võistlust on vastupidine lugu. Ta peabab kohustused täitma - kuna momendil töid pole, piisab ka valmisolekust vajaduse korral neid teha.
Rahalisest kompensatsioonist. Ei tahaks teiste rahakottides sorida, kuid kui see töö oleks mõne filma teha olnud, oleks see 15-20x kallimaks läinud.
Pidasin õigemaks kõige demokraatlikma variandi, kus saaksid kõik osa võtta. Rahaline kompensatsioon ei sobinud just õigluse tõttu?
Kordan VIIMAST korda.
Meil oli algusest peale kindlad ja lihtsad reeglid, mis võimaldasid asja ette võtta ja tuleb välja - ka lõpule viia.
Kõik kollase platsi kasutajad, peavad andma oma panuse asja valmimiseks. Peale raha oli ka tõõkohustus, mis oli vaatamata ettevõtmise mahule osavõtjate rohkuse tõttu naeruväärselt väike.
1x planeristidele ja 2x kohal käia ülejäänutel. a´ 2 -2.5h korraga. Stardi-maandumisradasid ei jagatud, kõik on kõigile vaba.
Oli juttu ka külalstest, kes võiksid vabalt lennutada ja võistlused.
Meil, osavõtjatel on privileeg lubada võistlusi pidada täiesti priilt.
St. suurim hädakisaja AK saab võistlusesl osaleda. Väljaspool võistlust on vastupidine lugu. Ta peabab kohustused täitma - kuna momendil töid pole, piisab ka valmisolekust vajaduse korral neid teha.
Rahalisest kompensatsioonist. Ei tahaks teiste rahakottides sorida, kuid kui see töö oleks mõne filma teha olnud, oleks see 15-20x kallimaks läinud.
Pidasin õigemaks kõige demokraatlikma variandi, kus saaksid kõik osa võtta. Rahaline kompensatsioon ei sobinud just õigluse tõttu?
Seda autode rada EI ole ehitatud enda maa peale niipalju kui mina tean, vaid maa omani andis loa sinna rada ehitada. Ehk siis ehitati oma vahendite ja sponsorite abiga võõrale maale, kedagi kogu selle protsessi jooksul millekski kohustatud pole, paljud käisid vabatahtlikult abiks.
Vana, kas seal praegusel platsil ka enam lennutada ei tohi, kui pole sinu talgutel käinud? Loogiliselt võttes seal ikka tohib ja seda kuidagi uue platsi rajamisega siduda ei tohiks. Uus plats ongi Paldiski mnt-le kuidagi kahtlaselt lähedal, võibolla polegi nii hea koht lennutamiseks - autode kohal.
Mina ei usu, et alguses seda töökohustuse juttu väga räägiti, mis nüüd nii selge on:
Vana @ Sept 29 2007
Esimene üldtalgute teemaline üleskutse tuli alles 8. oktoobril Ropka poolt
Mataks ehk sõjakirve ära ja kuna rada pea-aegu valmis, siis võiks ka nii teha, et kõik kes on maksnud, saavad seal lennutada ning nii on ka tulevikus. Kui tuleb uus mees, siis maksab oma osaluse ära ja lennutab. Kõik, kes käisid talgutel, võivad endale õlale patsutada, teised võivad nende õlale patsutada, kivisse võib nimed raiuda, suure autahvli ja postamendi võib püsti panna ja muud taolist.... või siiski ei lähe nii, eba-aus?
Vana, kas seal praegusel platsil ka enam lennutada ei tohi, kui pole sinu talgutel käinud? Loogiliselt võttes seal ikka tohib ja seda kuidagi uue platsi rajamisega siduda ei tohiks. Uus plats ongi Paldiski mnt-le kuidagi kahtlaselt lähedal, võibolla polegi nii hea koht lennutamiseks - autode kohal.
Mina ei usu, et alguses seda töökohustuse juttu väga räägiti, mis nüüd nii selge on:
Vana @ Sept 29 2007
Tagantjärgi töökohustusest tuututama tulla on ka tobe, mis ajabki inimesi vihaseks... lugege tuututamisest ja sellest, kuidas asi algas siit - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1447Kollase uue stardi – maandumisraja rajamine on jõudnud uude etappi.
Olen saanud nelja maaomanikuga lepingud, kus nad lubavad kuni asjaolude muutumiseni tasuta kasutada oma maad muruplatsi rajamiseks. Meiepoolsed kohustused on enamvähem ainult puhtuse ja korra hoidmine.
Pakun, et tänaseks on 30% kogutööst ja 50% traktoritöödest on tehtud. Põld 90 x 90m on randaalitud ja küntud.
Kevadel varakult on vaja veel traktoriga äestada ja siluda. Muru tuleks külvata võimalikult vara, et seeme kuivuse tõttu ei ikalduks. Aprilli lõpus, mai alguses.
Enne murukülvi on vaja koristada kivid. Seda tuleb teha korra sel sügisel ja teist korda enne murukülvi järgmisel kevadel.
Sellesügisene kivikorjamise töödemaht on hinnanguliselt 4-6 inimtundi.
Korjatud kivid peaks viima Paldiski mnt. poolsetesse teeaukudesse.
Ootan huviga ettepanekuid töö läbiviimiseks.
Ah jaa – RAHA.
Raha korjaks igaltühelt 300 eeki, õpilase taksi kohta ootan ettepanekuid.
Raha kogumine ja kulutamine peab olema jälgitav EXELI tabelina siin: http://www.hot.ee/onureivo/kollane%20plats.xls
Asja lihtsustamiseks koguks raha kassapidaja pangaarvele.
Ootan küsimusi, parandusi ja ettepanekuid.
Tervitades
Esimene üldtalgute teemaline üleskutse tuli alles 8. oktoobril Ropka poolt
Vana:Nüüd on siis ka päevakorrale tulnud teema, et tuleks praegu olemasoleva platsi pealt kivid ära korjata.
Mart küsis väga asjalikult:Õige Ropka,
Kivid tuleb meil endal ära koristada. Kindlasti tuleb alustada sel sügisel, kevadel enne murukülvi veel teist korda.
Sobivam oleks tõesti mõni kuivem äripäeva õhtu. Tegelikult mida varem, seda parem. Ilm paremaks ei lähe.
Oleks kena, kui esimesel korral tuleks 4 -5 inimest. Eks siis paistab, kui palju jõuame...
Vana vastas väga selgelt:Ma oleks ka ürituse toetaja kui kõik juba konkreetne; summad ja plaanid paigas.
Mart otsustas, et toetab nagu soovitud:Teen mart63 otsustamise lihtsamaks.
Kui soovid tuleval aastal kollasel lennutada, siis toetad. Kui ei, siis ei.
Ja endiselt, 5. novembriks pole mingist töökohustusest juttugi. Paljud-paljud on juba raha ära maksnud ja töid on platsil tehtud, inimesi on tööle kutsutud, kes on saanud, on käinud. Rohkem ei viitsi ajalugu uurida, tõestasin enda jaoks ära selle, et kui kivi veerema lükati aeti veidi teist rida kui tänasel päeval... tuututatakse tagantjärgi.Ei ei, toetan igaljuhul!
Andke teada kui palju,kellele ja mille eest ja saab tehtud! Smile
Mataks ehk sõjakirve ära ja kuna rada pea-aegu valmis, siis võiks ka nii teha, et kõik kes on maksnud, saavad seal lennutada ning nii on ka tulevikus. Kui tuleb uus mees, siis maksab oma osaluse ära ja lennutab. Kõik, kes käisid talgutel, võivad endale õlale patsutada, teised võivad nende õlale patsutada, kivisse võib nimed raiuda, suure autahvli ja postamendi võib püsti panna ja muud taolist.... või siiski ei lähe nii, eba-aus?
Lauri Laidna - www.pistik.com
vast Marek on öelnud kõige tabavamalt:
Uut platsi ei tohi enne niita,kui üks korralik vihmasadu sealt üle käib-muidu võib muru kiratsema hakata.Praegu muidugi üksikud kohad juba suisa nõuavad niidukit.Kui väga pikaks laseme kasvada,siis ei saa enam oma jõududega hakkama ja vajame ägedamat relva,kui eeslükatav muruniitja.
ma arvan ka ,et kedagi ära ajada ei ole kombekas,see oleks minu meelest väiklane-ei kuulu meist kellelegi see plats ja ei ole keegi ka sinna meeletuid kulutusi (töötunde) teinud.See plats on korrastatud grupi entusiastide jõupingutuste tulemusena vabast ajast.Eks ta vähe nukker ikka algul oli küll,kui seisime 3-4 kesi äbrid käes küntud põllu ääres,ei osanud ei siit ega sealt otsast seda kivikoristust alustada,aga see selleks.Mis tehtud see tehtud - arvan,et las olla rõõmuks kogu mudelistide seltskonnale.Nüüd on tähtis kogu jõududega plats korras hoida,et seda rõõmu jätkuks kauemaks.NB!muruniitja on minu käes,töökorras ja kui keegi arvab,et muru vajab pügamist,siis helistage (tel 51 36 300) ja küsige.Vanal platsil võilill "laiab" täiega,eile Marek ei raatsinud oma lennuki rattaid üldse maha toetada-peaks olukorda reguleerima.Kui tekib organiseeritus ja massid üritavad suht väiksel alal midagi ühiselt teha, siis on ka kõigil mingid kohustused. Ega muud polegi, kui oma südametunnistus lubab tulla ja lennata, siis ega kätega vast keegi kallale ei tule aga ega väga sõbraks ka ei saa. See on meie hobi ja meis endas kinni kuidas me suhtume sellesse ja teistesse.
Uut platsi ei tohi enne niita,kui üks korralik vihmasadu sealt üle käib-muidu võib muru kiratsema hakata.Praegu muidugi üksikud kohad juba suisa nõuavad niidukit.Kui väga pikaks laseme kasvada,siis ei saa enam oma jõududega hakkama ja vajame ägedamat relva,kui eeslükatav muruniitja.
Loogiline, et selle muruplatsi kasutajad seda ka hooldavad. Samas ei usu, et need, kellele see absoluutselt mittevajalik on seda orjatööjõuna hooldama hakkavad. Jääb loota, et vana mudelronge tegema ei hakka. Muidu tuleb raudteehooldus ka veel turjale, sest salapärane keegi kuskil otsustas, et nii on ja nii jääb.
Minul hakkab suvehooaeg,st kollasel harv külaline,pean läbi ajama oma viletsa poolniidetud heinamaaga Leesi kandis.
Aga toetan üritust,st vajadusel rohkem materiaalselt,kui oma kohalolekuga.
Head lendamist soovides kõigile - MEHED ÄRGE JAMAGE,NII RALLIT EI SÕIDETA !
Aga toetan üritust,st vajadusel rohkem materiaalselt,kui oma kohalolekuga.
Head lendamist soovides kõigile - MEHED ÄRGE JAMAGE,NII RALLIT EI SÕIDETA !
Last edited by Ervin2 on Mon Jun 02, 2008 23:13, edited 1 time in total.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Uue korraliku lennutamisplatsi rajamine on kahtlemata õige tegu. Aga õigeid tegusid peab ka õigesti tegema. Kui õigeid tegusid teha valesti, siis on tulemus ettearvamatu ja subjektiivne, selle hindamine sõltub inimeste väärtushinnangutest. Ja eri hinnangutest tekib tüli. Mida ka juuresoleval pildil näha võib.
Ma saan aru platsi tegijatest, kes vaatasid ühelt poolt maalahmakat, teiselt poolt külvikalendrit ja kolmandalt poolt tegijate nappi hulka ja tundsid jõuetust. Aga ma ei saa aru, miks selline lahendus valiti. Või õigemini, kas see üldse lahendas midagi? Kas oli keegi, kes tuli appi hirmust, et ei saa lennata ja mitte ühtekuuluvustundest ja soovist ühisele üritusele kaasa aidata?
Minu meelest toimivad sellised jõuskeemid ehk algkoolilaste peal, täiskasvanud inimest niimoodi "motiveerides" sa lihtsalt solvad teda.
Ei ole hea mõte tekitada olukorda, kus on vaja valida, et kas plats või normaalsed suhted inimeste vahel. Mudellennutajate maailm on isegi liiga pisike, pole vaja hakata seda veel mingite eetiliste valikute kaupa lõikuma.
Igal juhul hea näide sellest, kuidas loetud sekunditega from hero to zero minna.
Arne
Ma saan aru platsi tegijatest, kes vaatasid ühelt poolt maalahmakat, teiselt poolt külvikalendrit ja kolmandalt poolt tegijate nappi hulka ja tundsid jõuetust. Aga ma ei saa aru, miks selline lahendus valiti. Või õigemini, kas see üldse lahendas midagi? Kas oli keegi, kes tuli appi hirmust, et ei saa lennata ja mitte ühtekuuluvustundest ja soovist ühisele üritusele kaasa aidata?
Minu meelest toimivad sellised jõuskeemid ehk algkoolilaste peal, täiskasvanud inimest niimoodi "motiveerides" sa lihtsalt solvad teda.
Ei ole hea mõte tekitada olukorda, kus on vaja valida, et kas plats või normaalsed suhted inimeste vahel. Mudellennutajate maailm on isegi liiga pisike, pole vaja hakata seda veel mingite eetiliste valikute kaupa lõikuma.
Igal juhul hea näide sellest, kuidas loetud sekunditega from hero to zero minna.
Arne
Mis jama se teil seal käib. Kutsusin Silveri ka meie platsile lendama, ei keegi kysi kas sa oled liige voi ei ole, keegi ei kysi kas oled muru niitnud voi ei. Öeldakse lihtsalt terve tulo,midarohkem harrastajaid seda parem ja huvitavam. Ei mingeid jamasid, sina tohid ja sina ei tohi. JAMA Siis ei tohi mina ka lennutada,just kavatsesin puhkuse aeg eestis koik platsid läbi käia ja proovida kuidas on aga noh eks kollane jääb vahele siis.