Mure!!

Ehitusnipid, materjalid, joonised, konstruktsioon...
Post Reply
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Mure!!

Post by dellll »

Olen käinus üksi lendamas ja mure on see et lennukil vajub saba osa alla.
Olen ka proovinud tasakaalu Aga ei ole veel tulu toonud.
Lennuki pikkus 94 cm tiiva pikkus 94cm lajus 14,5 ja kaal 505g prop 8,25x5,5
või on katsetamise värk.

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... m_id=94263
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Kus raskuskese on tiiva alt näppude peal tasakaalu pannes?
võiks olla kuskil 1/3 peal ehk sinu lennukil kuskil ~4.8cm esiservast.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Täpselt seal on 4,8 eest servast.
Kas mootori nurk ei või olla selle põhjus?nurk on 5`alla ja paremale 5`
ja soovitati teha tiib 18,5 ja119cm ?
14.5 ja 94 cm on präegune.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Natuke palju alla,paremale vedu.
Aga seleta kuidas lennuk käitub, kas kohe viskel viskab nina üles ja vajub läbi?
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Proovisin et kas on tasakaalus ja lasin sõbral visata et püüan kinni ilus.
Kui aga mootoriga sama teen 5m ja hakkab vajuma kuni kisub lennuki viltu tunne on selline et jõudu vähe.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Vb tõesti jõudu vähe, üritad kõrgust hoida, hoog kaob ära, viskab nina püsti ja vajub (ühele tiivale) läbi. Umbes selline skeem?
Kui tõesti jõupuudus siis odavaid brushless mootoreid/regusid/akusid saad siit: www.hobbycity.com
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Täpselt nii käitub. Kuna kasutan Kyosho piperi juppe tuleb mull need kõik vällja vahedad.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Soovitan alguses lennutada koos mõne kogenumaga.
Tule kas või täna hommikupoole Kollasele.
Palju probleme jääks vähemaks.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Plaaningi nüüd järgmine kord nii teha. Saaks ka natuke rääkida.

Aga kas aku paikutus tiiva all on hea.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Uurisin ja vaatasin oma elektroonika üle ja tekkis küsimus .
Adapter on HQ POWER
Model:PSC1310E
INPUT:230V~50Hz
OUTPUT:12V-1000mA

Laadia on ise KYOSHO DC Peak Charger.
ja30A-1,2A

Ise laen 1A peal aga tundub et seda on vähe.
Kuna oman kahte akud üks on KYOSHO 8.4V-600mA
ja teine 8,4V-600mA

Paremini ja kauem peab vastu 600mA aku.

http://nagi.ee/photos/dellll/5795847/
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

lubage kobiseda, mul on sarnased kogemused.

hobikeskuse poolt müüdavatel piperitel ja cessnadel on kaasas 600mah sinised akud ja need kestavad paremini, kui samas kohas müüdavad punased 650mah akud.

kas on võimalik, et enne poeletile jõudmist eestis seisavad punased akud kuskil laos liiga kaua ja kasutaja kätte jõudes on nad pool-koolend juba?


daapn
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

daapn wrote:kas on võimalik, et enne poeletile jõudmist eestis seisavad punased akud kuskil laos liiga kaua ja kasutaja kätte jõudes on nad pool-koolend juba?
Jah! Eriti uuemate NiMH akudega ikka parajalt jama olnud. Õige oleks tagasi viia. Kui on displeiga ja sisseminevat ning väljatulevat energiahulka näitav laadija, tasuks aku kohe ära testida. Enne seda võiks poest võetava aku pinge ära mõõta. Aku läheb nässu seetõttu, et elementide pinge langeb ära. Kui 7-purgise aku pinge ostes ikka alla 7V on, pole sealt head tulemas!
Lauri Laidna - www.pistik.com
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Kas on midagi muud siis peale selle punase aku veel ja 650mA mis mulle sobib. (Palju läheb uus mootor, kiiruse regu ,vastuvõtja ja aku maksma ei viitsi seda KYOSHO EDASI TEHA KOGU AEG JAMA ):lol:
Kas on võimalik paaritada KYOSHO pult ja muu vastuvõtja? :cry:
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Lisan veel ühe küssa.Et palju on normaalne lennuki tiiva pinnakoormatus uurisin siin foorumis aga see ei toonud tulu.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Oleneb kuidas see lennuk lendama peab.
Sinu puhul mingi 30-50 grammi ruutdetsimeetrile.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Mida rahulikum ,seda parem. :wink:
Sai natuke uuritud ja arvutasin, et oma lennukil on 6 prosa tõusu .Kas see on piisav? Mõõtsin ka koduste vahentidega tõmbe jõu ära mille tulemus 10x4 prob 250g keskmine 8,25x5,5 205g keskmine.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

6 prosa tõusu
Mida see tähendab?

Tõusukiirus käib kiiruse mõõtühikutega - meetrit/sekundis
Miks Motocalc-i või muud sarnast tarkvara ei kasuta?
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

[J] wrote:
6 prosa tõusu
Mida see tähendab?

Tõusukiirus käib kiiruse mõõtühikutega - meetrit/sekundis
Miks Motocalc-i või muud sarnast tarkvara ei kasuta?
Üritan kasutada.

Seal tuli Angle of attack 6` (thickness 4%) ei jaga seda veel hästi. :oops:
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
tulnuk
Posts: 539
Joined: Mon Aug 01, 2005 1:33
Location: tartu

Post by tulnuk »

Angle of attack on tiiva ründenurk, ehk siis tiiva nurk võrreldes kere telgjoone ja stapiga.
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

Suur tänu kõigile :lol:
Ja viga on käes.Viga oli stapis, kuna see oli viltu ja hakkas saba alla tirima.
Nüüd üritan vea ära parandada.Kas 6` tiiva ründenurk on hea või halb.
Tegu siis sellise lennukiga ( ei tee trikke üritan sõitta rahulikult ) :wink:

http://nagi.ee/photos/dellll/5631733/
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
arne
Posts: 467
Joined: Thu Aug 11, 2005 23:07
Location: Tallinn
Contact:

Post by arne »

Ründenurk? Mina olen seda kohtumisnurga nime all tundnud. Googlefight annab ka kerge kohtumisnurgale.

Arne
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

No nii.Asi toimis,lennata täitsa ok Propiks sai siis 10x4 ja tõmbejõud 250g
Eelviimane maandumine ei olnud ilus ja sellega sai higet kõrgust reguleeriv servo mis ütles ülesse ja maandumine oli võimatu.Purunes mootori kinnitus muitu kõik ok.Enne lendu tõusu oli servos kragin sees ja nii see lõppes. :?
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
Post Reply