Mure piperiga
Mure piperiga
Probleem siis järgmine:
Kui mootor tööle panna, siis laseb gaasi kuskil 70% anda, üle selle jääb mootor plaks seisma. Tüürid töötavad. Aku on ilusasti täis laetud.
Kui propeller küljest võtta, saab sujuvalt gaasi lisades 100% gaasi kasutada.
Kui aga järsemalt gaas peale vajutada, hakkab pöördeid üles võtma ning siis jälle seiskub.
mootori võll ning reduktor käivad vabalt ringi.
Milles võib probleem olla?
Lennukiks kyosho piper m24
Kui mootor tööle panna, siis laseb gaasi kuskil 70% anda, üle selle jääb mootor plaks seisma. Tüürid töötavad. Aku on ilusasti täis laetud.
Kui propeller küljest võtta, saab sujuvalt gaasi lisades 100% gaasi kasutada.
Kui aga järsemalt gaas peale vajutada, hakkab pöördeid üles võtma ning siis jälle seiskub.
mootori võll ning reduktor käivad vabalt ringi.
Milles võib probleem olla?
Lennukiks kyosho piper m24
Arvatavasti probleem regus, kuna oli omal sama mure, lahenduse sain siis kui panin uue ja vôimsama regu 25A asemel 35A-se ja mure murtud,sai ka pikka aega lennutatud, kuid siis andis oma lollusest mootor saba, kui sai pistetud liiga suur prop.
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Siis ehk vôib sul regu olla vastuvôtjas, kuid seda ma ei oska seletada, ehk môni targem vôtab sôna, kuid see jutt klapib täielikult selle murega mis minul oli , kui andsin järsult pöördeid siis mootor seiskus, kui aeglaselt, siis jäi tööle ka täis pööretega. Mul oli harjadetta mootor.
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Sel Piperil peaks minu mälu järgi regu olema vastuvõtjaga kokku ehitatud.
On võimalus kogu elektroonika ära vahetada ja mingid sellised jupid sisse panna mida saaks hiljem muude lennukite peal edasi kasutada ,või hakata propellerit väiksema vastu vahetama,kuniks asi käima jääbSee originaalelektroonika on küll üsna väikese võimsusega-nii et.....
On võimalus kogu elektroonika ära vahetada ja mingid sellised jupid sisse panna mida saaks hiljem muude lennukite peal edasi kasutada ,või hakata propellerit väiksema vastu vahetama,kuniks asi käima jääbSee originaalelektroonika on küll üsna väikese võimsusega-nii et.....
- mg3a1@hot.ee
- Posts: 372
- Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
- Location: Pärnu
- mg3a1@hot.ee
- Posts: 372
- Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
- Location: Pärnu
Kasutasin tipp topp akut, aga võta näpust- mootori ja propi kombinatsioon tarbis lihtsalt rohkem kui aku välja andis(oleks mul kolm sellist akut olnud siis tõenäoliselt oleks kõigiga sama jama). vahetasin propi väiksema vastu. aitas, siis ca 50 lendu/laadimist ja sama viga, ostsin 15c asemel 25c aku ja nüüd pane mis propp tahes-välja ei lüli.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
No siis on ehk uus mootor liiga võimas, tarbib selle propelleriga liiga suurt voolu ja regu lülitab end välja. Julgen pakkuda, et uus mootor pole täpselt sama, mis originaal?
Ega seda poleks olnud jah kohe vaja öelda, et sul lennukile uus mootor pandud ja sellega probleeme. Või sain ma nüüd millestki valesti aru.
Ega seda poleks olnud jah kohe vaja öelda, et sul lennukile uus mootor pandud ja sellega probleeme. Või sain ma nüüd millestki valesti aru.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Parandan oma postitust.
Vabandust, ei mäganud, et jutt on Kyosho Piper M24-st.
See riist pole arvestatud suuremale propile või kõrgema pingega akule.
Modida võib, kui on raadiotehnilisi teadmisi ja oskusi, aga puudub vähimgi mõte praeguste Unitedhobbies hindade puhul.
Vabandust, ei mäganud, et jutt on Kyosho Piper M24-st.
See riist pole arvestatud suuremale propile või kõrgema pingega akule.
Modida võib, kui on raadiotehnilisi teadmisi ja oskusi, aga puudub vähimgi mõte praeguste Unitedhobbies hindade puhul.
Et keegi saaks täpsemalt vastata, oleks vaja rohkem andmeid. Mudeli tiivaulatus ja kaal, mootori võimsus ja Kv, aku mahtuvus ja vool, propelleri suurus ja samm. Enamasti saab need andmed kätte ka täpsetest ja täielikeist markeeringutest. Abiks oleks suureplaanilised fotod. Sel juhul võib loota, et keegi viitsib andmed Motocalc'i sisse lüüa.
Ilma täpsete andmeteta saab vastuseks ka ainult üldist juttu.
Last edited by pipercub on Tue Jun 10, 2008 23:06, edited 1 time in total.
Kui ma nüüd õieti aru olen saanud, siis Sul mootor ei ole täpselt sama. Sa ju vahetasid vana mootori välja. Samatüübiline != sama. Isegi täpselt sama füüsiline mootor ei tarvitse ajas püsivaid parameetreid tähendada. Hint: Ühel mootoril võib pagan teab millest näiteks lühiskeerd tekkinud olla. Ühe silmuse "kadumine" võib suht märkamatuks jääda tavatingimustes, pikemal piirkoormusel aga regule siiksi "pinda käima" hakata.Tyron wrote:Mootor on täpselt sama.
NB! Hint oli esimene lambist võetud oletus. Niipalju, kui mina olen aru saanud, on Kyosho Piper'il see throttle ülemise otsa jupsimine suht tüüpviga (endal samad kogemused + mg3s1 + hmm, enam nimesid ei mäleta). Aga ülemine limiteerimine võib päris hea mõte olla. Loperdamiseks sellel mudelil võhma jagub, trikitamiseks pole tal muid võimalusi.
Ahoi!
Lisainfot natuke:
See lennuk on minu käest ostetud kasutatud peast. Paljud (sealhulgas ka cuprum) nägid teda möödaläind aasdal Kollasel.
Ka teine mootor on minu käest pärit. Õnneliku juhusena ma leidsin ühest oma paljudest karbikestest tutika Hobikeskusest ostetud mootori ja saatsin selle hädalisele.
Me rääkisime pikalt Skype kaudu ja brainstormisime, et mis viga võiks olla. Hakkasime juba isegi pulti kahtlustama. Kuuldavasti ilma propita võtab mootor täiskiiruse peale.
ESC on antud mudelil tõesti vastuvõtja sisse integreeritud, ainult seda vahetada lithsal teel ei õnnestu.
Kas tõesti võivad 2 ühesugust mootorit nii erinevad olla? Tagavara reduktor (tutikas) läks ka lennukiga kaasa ja võeti ka kasutusse koos uue mootoriga.
Mootor ise peaks ehk olema selline:
http://www.fullymotor.com/e/product/pro ... asp?sku=92
kui sealt pdf lahti võtta, siis kahtlustan seda 6V nominaalpingega mudelit.
daapn
Lisainfot natuke:
See lennuk on minu käest ostetud kasutatud peast. Paljud (sealhulgas ka cuprum) nägid teda möödaläind aasdal Kollasel.
Ka teine mootor on minu käest pärit. Õnneliku juhusena ma leidsin ühest oma paljudest karbikestest tutika Hobikeskusest ostetud mootori ja saatsin selle hädalisele.
Me rääkisime pikalt Skype kaudu ja brainstormisime, et mis viga võiks olla. Hakkasime juba isegi pulti kahtlustama. Kuuldavasti ilma propita võtab mootor täiskiiruse peale.
ESC on antud mudelil tõesti vastuvõtja sisse integreeritud, ainult seda vahetada lithsal teel ei õnnestu.
Kas tõesti võivad 2 ühesugust mootorit nii erinevad olla? Tagavara reduktor (tutikas) läks ka lennukiga kaasa ja võeti ka kasutusse koos uue mootoriga.
Mootor ise peaks ehk olema selline:
http://www.fullymotor.com/e/product/pro ... asp?sku=92
kui sealt pdf lahti võtta, siis kahtlustan seda 6V nominaalpingega mudelit.
daapn