2,4GHz levik Eestis
2,4GHz levik Eestis
Põnev oleks teada, palju 2,4GHz kasutajaid siinmail juba on?
[J] - Futaba FASST
Kogemus siiani 100% positiivne.
[J] - Futaba FASST
Kogemus siiani 100% positiivne.
Omal ka Spektrum DX6i ja väga rahul. Kasutanud 3 kuud. Pole side probleeme olnud. Lendanud olen ka niiskes kui ka kuumuses. Just tellisin ühe vastuvõtja juurde. Kõik katsetused on positiivsed. Kasutan ka traineri väljundit jne.
skype:arknamar
Messerschmitt
Calmato Sport
Cessna 160 T2M
Sinus sport
Plaaner
Spektrum DX6i 2.4GHz
Messerschmitt
Calmato Sport
Cessna 160 T2M
Sinus sport
Plaaner
Spektrum DX6i 2.4GHz
Automeeste 2.4GHz kasutusest ülevaade eelmiselt võistluselt:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1010150
Enim levinud FASST, DSM, DSM2. Mõningad Airtronics/Sanwa 2.4GHz süsteemid, mõni Nomadio oma.
Mul on Futaba FASST saatja moodul olemas, kuid pole veel näinud otsest vajadust uusi 2.4GHz vastuvõtjaid hankida.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1010150
Enim levinud FASST, DSM, DSM2. Mõningad Airtronics/Sanwa 2.4GHz süsteemid, mõni Nomadio oma.
Mul on Futaba FASST saatja moodul olemas, kuid pole veel näinud otsest vajadust uusi 2.4GHz vastuvõtjaid hankida.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Spektrum DX6i AR6200 vastuvõtjatega. Tehtud ~15 lendu Gladiatori ja SU31-ga. Koos digiservodega tuntavalt kiirem ja täpsem, kui MX16s SPCM vastuvõtjaga. Siiamaani väga rahul.
Asjal on ka teine külg. Pühapäeval jõin enne lennutamist Dynamint'i(energiajook - tänavalaste lemmik). Näpud hakkasid võbisema ja iga võbin oli õhus näha. Panin eksponente kõvasti juurde ja ootasin pool tundi, siis sain jätkata.
Asjal on ka teine külg. Pühapäeval jõin enne lennutamist Dynamint'i(energiajook - tänavalaste lemmik). Näpud hakkasid võbisema ja iga võbin oli õhus näha. Panin eksponente kõvasti juurde ja ootasin pool tundi, siis sain jätkata.
Peale mitmeid ebaedukaid lennukatseid läksin ka üle 2,4Ghz peale.
Ei mingit nööki enam sidega.
Kuna lennutan elamurajooni lähedal, kus võib segajaid palju olla, oli pea igal lennuajal näha mingit anomaaliat kopteri käitumises. Sai see algul väheste oskuste süüks aetud ning peale crashe vihaga taas simu harjutatud , kuni kogemused ütlesid, et midagi on kapitaalset ikka viltu.
Futaba 7c ja 4x digiservot hoiavad kopteri ilusti kontrolli all.
Ei mingit nööki enam sidega.
Kuna lennutan elamurajooni lähedal, kus võib segajaid palju olla, oli pea igal lennuajal näha mingit anomaaliat kopteri käitumises. Sai see algul väheste oskuste süüks aetud ning peale crashe vihaga taas simu harjutatud , kuni kogemused ütlesid, et midagi on kapitaalset ikka viltu.
Futaba 7c ja 4x digiservot hoiavad kopteri ilusti kontrolli all.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kasutan Futaba FASST.Üleminekuks 35mhz-lt sain üsna valusa tõuke - bensumootoriga Katanal tekkis arvatavasti mingisugune probleem süüte varjestusega,mille tagajärjel PCM vastuvõtja lukustas end ja lennuk lendas oma tarkust pidi niikaua,kuni kukkus Kopli lahte,kust kalurid riismed välja õngitsesid ja Nõmme noortemaja mudellennu ringi toimetasid.Kahju oli suur,kuna mootor lebab ilmselt siiani Kopli lahe põhjas,ülejäänuga polnud ka midagi teha - sai jäetud poistele õppematerjaliks.2,4ghz on olnud nüüd aktiivses kasutuses elmise aasta novembrist ja siiani ei ole mingeid probleeme täheldanud.
Soe soovitus bensiinimootori kasutajatele - kui siiani olete kasutanud 35mhz,kolige ruttu üle - tuleb odavam - uue aparatuuri hind on tühine võrreldes mudeli hinnaga (+ kulud,mis võivad tekkida suure mudeli kontrollimatust allakukkumisest)!
Soe soovitus bensiinimootori kasutajatele - kui siiani olete kasutanud 35mhz,kolige ruttu üle - tuleb odavam - uue aparatuuri hind on tühine võrreldes mudeli hinnaga (+ kulud,mis võivad tekkida suure mudeli kontrollimatust allakukkumisest)!
Kui telemeetria tähtis, siis tasuks kiigata ka Hitec Aurora poole. Tõsi, see muna alles kaagutamise järgus (nagu korralikus peres kombeks, kaagutatakse ENNE pesale istumist) - a vähemalt foorumites välja lubatu tundub suht viisaka hinna/saatja suhtega olema.tulnuk wrote: Üks väheseid tootjaid, kellel on olemas telemeetria võimalus on Jeti.
Kas lennundusvõistlustel telemeetria kasutamine keelatud pole? Trenniks muidugi oleks mugav.
Lauri Laidna - www.pistik.com