Kuno lennutab suhteliselt palju. Kui 20k kahe aasta peale kuluks nitrometanoolile, siis see teeb ju ainult ligikaudu 1000kr kuus mis on väga ok. Võibolla mingi hetk aitab niisama ringi pläristamisest või siis seda saab bensumootoriga teha odavalt.
Nagu soome F3A mehed räägivad, päevas üle 4-5 lennu väga ei tee, pole mõtet ja väsid ära. Niiet ega need kütuste kogused nii meeletuks minna ka ei saa ja paar tonni kuus kütusele kulutada ei tohiks tappa, muidu pole mõtet nii kalli hobiga nii või naa tegeleda
Kui tõesti kavas palju lennutada, siis ikka nitromootor ja järgmisel aastal sommidega koos kütust tellida (kevadel). Ühtegi normaalset vigurlennumudelit bensumootoriga pole mina kohanud... kui keegi on, siis link ja info on oodatud!
Mõned pildid nitrometaanita kütuse testimisest
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mul raskusi segukruvi keeramisega. Mootori temp muutumisega muutub niivõrd iseloom, et raske paika saada. Õhus nagunii ei saa ühtlast tempi hoida siis jääb ikka nitroga spets kütus. Nitroga on kohe teine tera. Jõud ja ei mingit puterdamist.
"Jõud on põhiline", ütles karu, kui suvel metsas suusatas
"Jõud on põhiline", ütles karu, kui suvel metsas suusatas
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Minumeelest peab nitromootor alati oma töötemperatuuril töötama ja ka alles siis timmid teda, kui ta on töötempi saavutanud (~100C küünla juures). Alla töötemperatuuri mootori häälestamisest pole mingit kasu. Kui mootor kipub üle kuumenema või alajahtuma, siis häälestus vale.
Lauri Laidna - www.pistik.com