Väike vahust lennuk
Suur tänu kõigile!
Huvitav, milliseks kujuneb Karksi lennupäev 16.ndal? Kas võib loota, et kellelgi on aega mu lennukile profipilk peale heita või ka esmalend teha?
Ehk saan ta selleks ajaks kokku. Tundub, et viimase asjana on veel jäänud välja nuputada aku kinnitus.
Huvitav, milliseks kujuneb Karksi lennupäev 16.ndal? Kas võib loota, et kellelgi on aega mu lennukile profipilk peale heita või ka esmalend teha?
Ehk saan ta selleks ajaks kokku. Tundub, et viimase asjana on veel jäänud välja nuputada aku kinnitus.
Last edited by MadDriver on Mon Aug 11, 2008 13:35, edited 2 times in total.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Tundub väga ilus lennuk olema. Hea meelega kuuleks sellise lendamisvõimekusest täpsemalt.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=544877
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=544877
Väike vahust lennuk Vol 2.
Tegin ka siis omale ühe väikese vahust lennuki.
Õhus pole veel käinud aga üritan proovida, kohe kui õues vähegi kuivem ilm tuleb ja kuskile lennuplatsile ligi pääseb.
Iseenesest kaalu on tal 400g tiib on 33 tolli. Kuna mootoril on tõmmet üle 2 korra rohkem kui vaja peaks edukalt õhus püsima.
Ah jaa, tiiva profiil on kfm3, millel peaks (teoorias) olema tõstejõud suurem kui lihtsalt kumeral tiival.
Natuke küll muretsen sellepärast, et raskuskese on liiga ees (sellesmõttes, et nina on natukene liiga raske) ja kere ise ka pisut vildakas. Kuna sai asi põhimõtteliselt ilma plaanideta 2 õhtuga nö põlve otsas kokku liimitud. Eks siis annan teada kui edukas või mitteedukas esmalend tehtud saab.
Pilti kah.
Küsimused ja soovitused teretulnud.
Tegin ka siis omale ühe väikese vahust lennuki.
Õhus pole veel käinud aga üritan proovida, kohe kui õues vähegi kuivem ilm tuleb ja kuskile lennuplatsile ligi pääseb.
Iseenesest kaalu on tal 400g tiib on 33 tolli. Kuna mootoril on tõmmet üle 2 korra rohkem kui vaja peaks edukalt õhus püsima.
Ah jaa, tiiva profiil on kfm3, millel peaks (teoorias) olema tõstejõud suurem kui lihtsalt kumeral tiival.
Natuke küll muretsen sellepärast, et raskuskese on liiga ees (sellesmõttes, et nina on natukene liiga raske) ja kere ise ka pisut vildakas. Kuna sai asi põhimõtteliselt ilma plaanideta 2 õhtuga nö põlve otsas kokku liimitud. Eks siis annan teada kui edukas või mitteedukas esmalend tehtud saab.
Pilti kah.
Küsimused ja soovitused teretulnud.
Last edited by saarlane on Fri Feb 27, 2009 16:43, edited 1 time in total.
56481228- Erkki
Esmaslend tehtud, kui seda saab nüüd lennuks nimetada.
Nupukamad mehed said juba ilmselt aru, et esmalend selle pisikese lennukiga polnud just õnnestunud. Mõned sekundid sain õhus olla. Sel ajal lendas väga ilusti, kuniks tahtsin järsemalt ülesse ronima hakata, aga kõrgustüüri control horn'i (ei suutund eestikeelset vastet leida) kinnitus andis järgi kõva koormuse all ning tõmbas tüüri kohe otse alla ja lennuki vastu maad. Tagantjärele uurides oli ta tõesti väga nõrgasti kinni ja oli suhteliselt loogiline ning kindel värk, et ta sealt lahti tuleb. Vähemalt on nüüd tarkust juures, mis koht on esimene puruks minemas. Saab need järgmine kord tugevamad tehtud.
Õnneks jäi tiib terveks, ning uus kere valmib kiiresti. Nii et järgmiste katsetuste kohta kuulete ehk nädalapärast, kuna ootan ka uue, pisema mootori ära.
Nupukamad mehed said juba ilmselt aru, et esmalend selle pisikese lennukiga polnud just õnnestunud. Mõned sekundid sain õhus olla. Sel ajal lendas väga ilusti, kuniks tahtsin järsemalt ülesse ronima hakata, aga kõrgustüüri control horn'i (ei suutund eestikeelset vastet leida) kinnitus andis järgi kõva koormuse all ning tõmbas tüüri kohe otse alla ja lennuki vastu maad. Tagantjärele uurides oli ta tõesti väga nõrgasti kinni ja oli suhteliselt loogiline ning kindel värk, et ta sealt lahti tuleb. Vähemalt on nüüd tarkust juures, mis koht on esimene puruks minemas. Saab need järgmine kord tugevamad tehtud.
Õnneks jäi tiib terveks, ning uus kere valmib kiiresti. Nii et järgmiste katsetuste kohta kuulete ehk nädalapärast, kuna ootan ka uue, pisema mootori ära.
56481228- Erkki
Tundub, et esimene läheb alati aiataha. Sest teine lennuk juba lendas vägagi pädevalt kui mitte öelda, et hõljus väikse vastutuulega.
Seekord siis sai pandud väike 24g mootor 8x4,7 propiga ning 54g 2s 1500mah nosrami lipo aku. Kokku on kaalu 249g. Tiivapinda 16,8 dm3
Elerone tal hetkel ei ole ja kuna lennuk läheb kooliprojektiks eesmärgiga õpetada algaja lendama, siis ei näe mõtet ka asja esialgu keerulisemaks ajada, sest lennuk pöörab väga hästi ,ja kui vaja ka suhteliselt teravalt, ainult pöördetüüriga.
Seekord siis sai pandud väike 24g mootor 8x4,7 propiga ning 54g 2s 1500mah nosrami lipo aku. Kokku on kaalu 249g. Tiivapinda 16,8 dm3
Elerone tal hetkel ei ole ja kuna lennuk läheb kooliprojektiks eesmärgiga õpetada algaja lendama, siis ei näe mõtet ka asja esialgu keerulisemaks ajada, sest lennuk pöörab väga hästi ,ja kui vaja ka suhteliselt teravalt, ainult pöördetüüriga.
56481228- Erkki