TOSSU KVALITEET???

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

TOSSU KVALITEET???

Post by Trixt »

Keegi teadja andis kunagi head nõu (hetkel ei suuda meenutada...) mida lisada diislile, et tekkiv toss pisut tihedam ja tummisemalt püsivam oleks....kõik nõuanded on teretulnud!!!
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

proovi automaatkastiõliga

3:1 (3 osa diislit 1 osa õli) kokku 4 osa

mina katsetasin lavatehnika tossuainet:
esimene mulje, et kui mootor enne veel mingit tossu töötades tegi, siis peale selle kollase sodi sissepumpamise ei tule üldse mingit tossu :D justkui neutraliseeriks olemasoleva õlitossu

katsetused jätkuvad
ei tea kas on koguse või temperatuuri viga või ei sobi see solk üldse antud süsteemi
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Post by tiit »

Oleme ka katsetanud igasuguseid varjante , no koige efektiivsem on spetsiaalne USA smoker oil koige ilusama valge suitsu annab
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... ts_id=9838
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

ahaa, ma küsiks kohe järgi kui suur on selle vedeliku kulu...noh minutis või kuidagi nii

tundub et see kraanisüsteem pigistab mul kogu süsteemi jõudluse kinni, otsast veidi niriseb vaid
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Post by tiit »

Tulen laupäeval Ridalisse siis saab pikemalt rääkida, kui oled huvitatud. Ei viitsi lihtsalt trykkida olen vilets kirjutaja. :wink:
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

laupäeval Kolja demonstreeris segu,mis koosnes diiselkütusest ja päevalilleõlist.Toimis täpselt sama hästi,kui Jaani poolt kasutatud spetsiaalvedelik.Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.Ka rapsiõli pidi kõlbama-mida odavam,seda parem.Koljal oli mõte seda rada pidi keeranud siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud :lol:
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Kuno wrote: Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.

.....

siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud
Karm, küll on mõnel aga vägev seedimine :shock:

Muideks, kas keegi oskab populaarteaduslikult seletada, mida tu "rapsiõli" seal tossu(vedeliku) sees juurde annab. Nähtav osa tossust on siiski vist ikka aurustunud(pihustunud) diiselkütus.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

3 osa diislit ja 1 osa ATF õli toimis kenasti, suitsujutt oli kena ...kahjuks ainult ühe lennu

peale esimest lendu mootor enam käima ei läinud, karbussi augud olid mingid venivat tatti täis ja seega kõik umbes

ilmselt see oli sulanud silikoon vms
ilmselt ikkagi osa ära tossamata diislit läheb survega ka kütusepaaki ja sealt edasi algab silikooni sulamine, mis siis kõige kitsamas kohas elu ära ummistab
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
steeze
Posts: 123
Joined: Sat Nov 17, 2007 15:54
Location: Põltsamaa-Tartu

Post by steeze »

Mul endal kah seda lavatehnika tossuainet, kuid ainult lilla mingi pro-high vms. kollane oli standard vms, aa mnoh ega ta lennukitele vict ei sobi :P tossumasin lennukisse ehitada_D irw 3000W'ne:D
Quick Ep 10
Robbe - Silence
Graupner - Sky Hero (7,5cc)
Extra 330L + Smoke (35cc)
Post Reply