TOSSU KVALITEET???
TOSSU KVALITEET???
Keegi teadja andis kunagi head nõu (hetkel ei suuda meenutada...) mida lisada diislile, et tekkiv toss pisut tihedam ja tummisemalt püsivam oleks....kõik nõuanded on teretulnud!!!
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
proovi automaatkastiõliga
3:1 (3 osa diislit 1 osa õli) kokku 4 osa
mina katsetasin lavatehnika tossuainet:
esimene mulje, et kui mootor enne veel mingit tossu töötades tegi, siis peale selle kollase sodi sissepumpamise ei tule üldse mingit tossu
justkui neutraliseeriks olemasoleva õlitossu
katsetused jätkuvad
ei tea kas on koguse või temperatuuri viga või ei sobi see solk üldse antud süsteemi
3:1 (3 osa diislit 1 osa õli) kokku 4 osa
mina katsetasin lavatehnika tossuainet:
esimene mulje, et kui mootor enne veel mingit tossu töötades tegi, siis peale selle kollase sodi sissepumpamise ei tule üldse mingit tossu

katsetused jätkuvad
ei tea kas on koguse või temperatuuri viga või ei sobi see solk üldse antud süsteemi
kogun vanu vene lennukimootoreid
Oleme ka katsetanud igasuguseid varjante , no koige efektiivsem on spetsiaalne USA smoker oil koige ilusama valge suitsu annab
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... ts_id=9838
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... ts_id=9838
laupäeval Kolja demonstreeris segu,mis koosnes diiselkütusest ja päevalilleõlist.Toimis täpselt sama hästi,kui Jaani poolt kasutatud spetsiaalvedelik.Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.Ka rapsiõli pidi kõlbama-mida odavam,seda parem.Koljal oli mõte seda rada pidi keeranud siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud 

Karm, küll on mõnel aga vägev seedimineKuno wrote: Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.
.....
siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud

Muideks, kas keegi oskab populaarteaduslikult seletada, mida tu "rapsiõli" seal tossu(vedeliku) sees juurde annab. Nähtav osa tossust on siiski vist ikka aurustunud(pihustunud) diiselkütus.
3 osa diislit ja 1 osa ATF õli toimis kenasti, suitsujutt oli kena ...kahjuks ainult ühe lennu
peale esimest lendu mootor enam käima ei läinud, karbussi augud olid mingid venivat tatti täis ja seega kõik umbes
ilmselt see oli sulanud silikoon vms
ilmselt ikkagi osa ära tossamata diislit läheb survega ka kütusepaaki ja sealt edasi algab silikooni sulamine, mis siis kõige kitsamas kohas elu ära ummistab
peale esimest lendu mootor enam käima ei läinud, karbussi augud olid mingid venivat tatti täis ja seega kõik umbes
ilmselt see oli sulanud silikoon vms
ilmselt ikkagi osa ära tossamata diislit läheb survega ka kütusepaaki ja sealt edasi algab silikooni sulamine, mis siis kõige kitsamas kohas elu ära ummistab
kogun vanu vene lennukimootoreid