Elekter vs Nitro; kumb odavam

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
User avatar
mg3a1@hot.ee
Posts: 372
Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
Location: Pärnu

Post by mg3a1@hot.ee »

Kullos SuperTig.... 40. 1400.- Ja no ma vaatasin netist et ikka jube kallid ja siis kui Kullo hinda kuulsin, kohe ei uskunud et nii odavalt saab kah. Vaatasin ka lisa tarvikute hinda(paak ja toide ja) siis sai ka otsus tehtud et lennuk tuleb kindlasti sisepõlekas.
User avatar
mg3a1@hot.ee
Posts: 372
Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
Location: Pärnu

Post by mg3a1@hot.ee »

Keegi oskab SuperTigeri kohta mõne hea sõna öelda? Endal puudub sisepõlekatega igasugune kogemus
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

ST mootorid on head, ühtlase käiguga kogu pöörete ulatuses. Vähemalt oma 2 mootori järgi.

Teine asi on 0,40 kuuptolli (6,5cm3) töömaht. Sobib 1,6 - 1,9m treenerile.
Aga laialt levinud 1,4 - 1,6m sportlennukitele jääb nõrgaks. Tõmme maa peal ~2,5kg. Vigurlennukile loetakse vajalikuks tõmbejõu varu 1,2 kaalu ja 3D lennukile 1,5. Nii et 2,1 või 1,7kg. Selliseid mudeleid leiab, aga nad pole eriti levinud. Tiivaulatus 1,2 - 1,3m.

http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... arf_1300mm

Midagi viimase piiri pealt:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=48839
User avatar
mg3a1@hot.ee
Posts: 372
Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
Location: Pärnu

Post by mg3a1@hot.ee »

Tänud tõsiste, sisukate ja julgustavate vastuste eest. Alati on hirm saada kehva kraami omanikuks, teha valesid otsuseid ja ise kõike järgi proovida ka ei jaksa, eriti kui teemas võhik. Loodan lähiajal näpud nitro´seks saada.
User avatar
silver
Posts: 185
Joined: Fri Nov 16, 2007 13:37
Location: Värska

Post by silver »

Ei taha nüüd küll ST mootorit maha teha ja see mootor muidugi töötab hästi, kuid toon esile vea, mis ei pruugi küll kôigil juhtuda kuid siiski.
Nimelt, kui ST-iga vastu maad "kihutada", siis tôenäoline on , et vaja vaadata uus sumbuti kinnitus ja vôib järgi anda ka karburaatori kinnitus.
Sellist asja on kogenud oma lennuki peal seriff, kevadel kui oma esimesest f3a lennukist lahti sai.
Ise soovitaks sulle OS max-i , kuna see mats mida see mootor minu Home Run-i peal välja kannatas oli päris tugev. Peale korraliku puhastust läks esimesest löögist käima, ja mingeid purunemise jälgi vähemalt silmaga küll ei näe.
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
User avatar
mg3a1@hot.ee
Posts: 372
Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
Location: Pärnu

Post by mg3a1@hot.ee »

Lindigeris siis pakutakse mootoreid:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=46630
ja
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553

Vahe pea 1 kuubik aga hind ja kaal on samad, minu loogika ütleb et suurem ikka parem juuu. Mis peaks olema põhjus et osta see 6,5ccm, mitte võimsam 7,5ccm. Kas asi kestvuses/vastupidavuses! Et kui kaal on sama siis kas 7,5ccm´il on ploki ja silindri seinad õhemad? Kas peale võimsuse veel miskit vahet on?
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Mul on too .40, Kyosho nime all (GX40), aga sama asi. Super mootor, väga ökonoomne, võimas ja kergesti käivituv.
User avatar
mg3a1@hot.ee
Posts: 372
Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
Location: Pärnu

Post by mg3a1@hot.ee »

mg3a1@hot.ee wrote:Lindigeris siis pakutakse mootoreid:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=46630
ja
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553

Vahe pea 1 kuubik aga hind ja kaal on samad, minu loogika ütleb et suurem ikka parem juuu. Mis peaks olema põhjus et osta see 6,5ccm, mitte võimsam 7,5ccm. Kas asi kestvuses/vastupidavuses! Et kui kaal on sama siis kas 7,5ccm´il on ploki ja silindri seinad õhemad? Kas peale võimsuse veel miskit vahet on?
Et siis on peale võimsuse(ja kubatuur) miskit vahet vää?
Post Reply