juppide tellimisest ja tollist
Teate, mis...
Ma olen palju kaupa tellinud Netikulleri kaudu. Arvut, kell, lennukid, laserklaviatuur ja võibolla veel midagi, mis praegu meelde ei tule.
Igal juhul lasevad nad mul rahulikult omi asju ajada, kuni nemad kauba saamisega jahmerdavad. Mingit kirvest mulle seni pandud pole ja tellin imevidinaid sealt ka edaspidi.
Äkki tasub nendega nõu pidada mõne järjekordse saadetise tellimisel?
www.netikuller.ee on aadress.
daapn
PS: loodan, et see väga reklaamina ei kõlanud.
Ma olen palju kaupa tellinud Netikulleri kaudu. Arvut, kell, lennukid, laserklaviatuur ja võibolla veel midagi, mis praegu meelde ei tule.
Igal juhul lasevad nad mul rahulikult omi asju ajada, kuni nemad kauba saamisega jahmerdavad. Mingit kirvest mulle seni pandud pole ja tellin imevidinaid sealt ka edaspidi.
Äkki tasub nendega nõu pidada mõne järjekordse saadetise tellimisel?
www.netikuller.ee on aadress.
daapn
PS: loodan, et see väga reklaamina ei kõlanud.
Tegelikult peaks EMS ja teisi rahvusvahelisi KIIR-posti üldreegleid uurima. Kas see on nende reeglitega kooskõlas, et Eestis munetakse 2 kuni x päeva ja siis ka peab pakile ise järele minema, kuigi makstud on tegelikult ka paki kojutoimetamise eest.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kojutoojate firmadel on vist oma "moositatud uksed". Olen näinud kuidas nad tollis tegutsevad. Keeldusin neile ükskord lisa maksma ja käisin ise huvi pärast lennujaama tolliterminaalis pabereid ajamas.
Eesti Posti arusaam kiirusest on selline:
Tere,
Täname Teid saadetud e-kirja eest.
Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul.
Kaebustele ja järelotsimistele vastame 10 tööpäeva jooksul.
Lugupidamisega,
Eesti Posti Klienditeeninduskeskus
info@post.ee
www.post.ee
tel: (+372) 661 6616
faks: (+372) 605 3345
Eesti Posti Klienditeeninduskeskus on avatud E - L 9.00 – 18.00
Eesti Posti arusaam kiirusest on selline:
Tere,
Täname Teid saadetud e-kirja eest.
Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul.
Kaebustele ja järelotsimistele vastame 10 tööpäeva jooksul.
Lugupidamisega,
Eesti Posti Klienditeeninduskeskus
info@post.ee
www.post.ee
tel: (+372) 661 6616
faks: (+372) 605 3345
Eesti Posti Klienditeeninduskeskus on avatud E - L 9.00 – 18.00
Minu tellimise lõplik saatus oli selline:
11-Oct-2007 18:33 Pick Up Service
Date # Location Delivery Status
11-Oct-2007 Hong Kong Item posted.
11-Oct-2007 Hong Kong Processed for departure.
12-Oct-2007 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Oct-2007
13-Oct-2007 Estonia (Republic of) Arrived.
14-Oct-2007 Estonia (Republic of) Pending customs inspection.
20-Oct-2007 Estonia (Republic of) Unsuccessful delivery because the addressee was not at the address indicated or addressee's office was closed.
22-Oct-2007 Estonia (Republic of) Delivered.
Ju siis tuleb peale tellimist 3 nädalat kodus istuda, et "office was closed" ei juhtuks. Seejuures 20.okt oli laupäev ja kindlasti oli keegi kodus - seega valetavad ka uhkelt.
11-Oct-2007 18:33 Pick Up Service
Date # Location Delivery Status
11-Oct-2007 Hong Kong Item posted.
11-Oct-2007 Hong Kong Processed for departure.
12-Oct-2007 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 12-Oct-2007
13-Oct-2007 Estonia (Republic of) Arrived.
14-Oct-2007 Estonia (Republic of) Pending customs inspection.
20-Oct-2007 Estonia (Republic of) Unsuccessful delivery because the addressee was not at the address indicated or addressee's office was closed.
22-Oct-2007 Estonia (Republic of) Delivered.
Ju siis tuleb peale tellimist 3 nädalat kodus istuda, et "office was closed" ei juhtuks. Seejuures 20.okt oli laupäev ja kindlasti oli keegi kodus - seega valetavad ka uhkelt.
Aga millest Sa seda kodusistumist järeldad - Laupäeviti ju tavaliselt ikka kõik offitsad kinni om, vähemalt kultuurmaades.[J] wrote: 20-Oct-2007 Estonia (Republic of) Unsuccessful delivery because the addressee was not at the address indicated or addressee's office was closed.
22-Oct-2007 Estonia (Republic of) Delivered.
Ju siis tuleb peale tellimist 3 nädalat kodus istuda, et "office was closed" ei juhtuks. Seejuures 20.okt oli laupäev ja kindlasti oli keegi kodus - seega valetavad ka uhkelt.
Aga seda kinni olemise kammi saaksid vast edasi ajada - kesse neil siin lokaalne esindaja on? Ma ei usu, et isand KingKongist isiklikult Sul uksetaga käis, pigem oli see ikka kohalik sorgus sulgedega postikana
EestiPosti kutse postkontorisse järgi minna tuli esmaspäeval, 22. okt. Laupäeval midagi ei toimunudki ja aadress oli tegelikult kodune, nagu aastaid. See Office on EestiPosti "luule" väljamaale kaunite vastuste tegemisel. Neil polnud mingeid takistusi, peale töökultuuri, 20. okt asi lõpetada.
Postkontorist mulle kutse toimetamine võttis aega sama palju kui paki Hiinast Eestisse saatmine.
Postkontorist mulle kutse toimetamine võttis aega sama palju kui paki Hiinast Eestisse saatmine.
tyypi 'delivery attempt failed' teateid tekib peale eesti posti ka kulleritel .. olen n2inud seda nii fedexi kui ka upsi trackingus .. ja loomulikult olukorras, kus keegi ei ole isegi yritanud pakki 2ra tuua .. olen n2inud juhtumit, kus yks ylalnimetatud kulleritest k2is v2idetavalt kolm korda pakki 2ra toomas ja eba6nnestus ...
proovisin yhel sellisel juhul asja uurida, paraku on nii, et miski jama puhul saab uurimist algatada ainult saatja pool, ja m6nele v2ljamaa firmale ei ole eriti lihtne selgeks teha, miks nad peavad oma aega selle peale raiskama ...
k
proovisin yhel sellisel juhul asja uurida, paraku on nii, et miski jama puhul saab uurimist algatada ainult saatja pool, ja m6nele v2ljamaa firmale ei ole eriti lihtne selgeks teha, miks nad peavad oma aega selle peale raiskama ...
k
Normaalne firma (DHL, DPD jt) toob paki isegi teisele aadressile ära. Mul mitu pakki saadetud vanale aadressile, siis kuller helistab, et ei leia mind. Mina ütlen, et asun nüüd uues kohas... ja pole mingit probleemi! Toovad uude kohta ära. Eesti posti kullerite suhtes on seni ainult üks positiivne kogemus olnud. Negatiivseid küllaga. Väga halva suhtumiseg kullerid on Pelgulinnas/Koplis, Lasnamäes Peterburi tee kandis, Tartus mingis kands jne... ühesõnaga kohad, kus on korduvalt olnud probleeme paki kohaletoimetamisega 100% kulleri/kirjakandja süü tõttu! Kuigi PEAVAD helistama, siis ei ole mingit kõnet tehtud ja kirjas, et ei saanud pakki kohale viia. Tõenäoliselt ei proovitudki - kui inimene oli kodus ja samas ka ei helistatud!
Aga eks neil on ka suva, sest pea iga postkontori uksel on kiri" Võtame tööle kirjakandjaid" - vaevalt et kedagi vallandatakse seni
Aga eks neil on ka suva, sest pea iga postkontori uksel on kiri" Võtame tööle kirjakandjaid" - vaevalt et kedagi vallandatakse seni
Lauri Laidna - www.pistik.com
Ega peale USPS eriti varianti pole (www.usps.gov). UPS ja teised kullerid USA-st on päris kallid.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Isiklik rekord kauba tellimisel.
Maksin 23. septembril, saadeti välja 24 sept, Eestis oli 2 oktoobril, kätte sain 1. novembril.
Põhi kammaijaa oli Pallasti tänavaga, kus nõuti kauba maksumust tõestavat dokumenti.
Nad teavad, et paljalt paki saatekulud ületavad tollimise miinimumsummat. Pidin neile pangaülekande väljavõtte ette näitama.
Pallastist Õismäele jõudis mu tovaar (laadija) rekordilise 4 päevaga. Ühesõnaga, see värk liigub siin ENSVs nagu tigu kurvis…
Maksin 23. septembril, saadeti välja 24 sept, Eestis oli 2 oktoobril, kätte sain 1. novembril.
Põhi kammaijaa oli Pallasti tänavaga, kus nõuti kauba maksumust tõestavat dokumenti.
Nad teavad, et paljalt paki saatekulud ületavad tollimise miinimumsummat. Pidin neile pangaülekande väljavõtte ette näitama.
Pallastist Õismäele jõudis mu tovaar (laadija) rekordilise 4 päevaga. Ühesõnaga, see värk liigub siin ENSVs nagu tigu kurvis…
See asi on seal täiesti käest läinud Varem asi toimis, eriti kui saate e-mail, et minu pakk on nüüd kohal ja palun tehke ära... nüüd on asi palju-palju hullemaks läinud ja kahjuks tundub, et mitte ainult minu puhul.
Kui mul vaba aega tekib, siis kirjutan kaebekirja. Lisan ka oma mobiili kõnede väljavõtte, kuidas kõnedele tööajal ei vastata jne. Ehk saadaks seda kirja siis juba mitme inimese poole
Kui mul vaba aega tekib, siis kirjutan kaebekirja. Lisan ka oma mobiili kõnede väljavõtte, kuidas kõnedele tööajal ei vastata jne. Ehk saadaks seda kirja siis juba mitme inimese poole
Lauri Laidna - www.pistik.com
Eesti Post Tollimaaklerid - 6053237 (number saadud Eesti Posti üldnumbrilt)
Kaks numbrit on veel, aga need mul kuskil paberil kirjas!
Kaks numbrit on veel, aga need mul kuskil paberil kirjas!
Lauri Laidna - www.pistik.com
- Nullpointer
- Posts: 110
- Joined: Tue Jul 03, 2007 13:26
- Location: Tartu
Seda olen ka mina kuulnud, tuttaval keegi tollis töötab ja teadis rääkida.PeepK wrote:praegu on üle kogu EL-i väljaspoolt tulevale pakile tollivaba kuni 22 eurot. tuttav teadis rääkida et seda tõstetakse lähiajal 150 euro peale. teab keegi asjast täpsemalt või viitsib uurida? kui tõsi siis lähevad asja ikka hulga rõõmsamaks.
PeepK
See peaks juhtuma detsembris.
- Nullpointer
- Posts: 110
- Joined: Tue Jul 03, 2007 13:26
- Location: Tartu
Paypali makse kinnitusest on mul siiani piisanud aga nad võivad paluda ka krediitkaardi väljavõtet kui muud tõendit pole.tarts wrote:Küsimus. Kui ma esitan tollile tõestuse tellimuse maksumuse kohta, näiteks PayPali makse kinnitus. kas siis toll saab kontrollida kuidagi minu panga arvel tehtud arveldusi, nagu näiteks summa kuupäev sihtkoht?