Probleem: vahust liimitud lennuk (enam-vähem rcgroupsi stc jooniste järgi tehtud.) Veosüsteemi võimsus minu hinnangul piisav (lennuki stardikaal ~500g, edasivedav jõud ~600g). Lennu alguses saab vabalt tõusta ~45 kraadise nurga all. Lennuk lendab ilusasti mingile kõrgusele (mis on minu jaoks liialt madal ohutuks kruiisimiseks, lennuk veel väga hästi nähtav) ja peale seda kõrgust juurde ei tule mitte üks meeter. Tunne, nagu õhk muutuks järsku nii paksuks, et selle sees lennata ei saa - nina tõuseb ülespoole, lennuk lendab ühel kõrgusel edasi.
Kas:
- ma ei suuda kõrgust ja kõrguse kogumist adekvaatselt hinnata?
- ehitusviga, mis ei lase kõrgemale lennata??
- mootoril saab jõud kõrguses otsa ja hakkab võimsust kaotama? Seda usuks ma suurtel kõrgustel ja vedelkütusega mootoriga. See lennuk on elektrimootoriga.
- mingisuguses kõrguses on kõvem või teisest suunast puhuv tuul. Tuulega lennuki käitumist ma tean - hakkab laperdama ja viskama, midagi sellist ei tundu olema.
- tõesti mingilt kõrguselt alates on õhk paksem
- taevalagi tuleb ette
Ma ise kahtlustan esimest võimalust, aga 5 minutit sellises asendis lendamist ja aku pealt võib veel ikka vabalt kirju lugeda. Youtube videode järgi lähevad lennukid kiirelt täpiks ja kaugele-kõrgele.
Lennuk ei kogu kõrgust
Siin võib palju erinevaid probleeme olla, aga tundub, et Su veosüsteem ei arenda piisavalt võimsust ikkagi.
variandid - nõrk mootor, vale prop, või vilets aku.
Mu "penoplastitükk" näiteks 2s lipoga ei kogunud ka eriti kõrgust ja kippus nina tõstmisel stalli minema. Peale 3s aku panekut sellist muret enam pole.
variandid - nõrk mootor, vale prop, või vilets aku.
Mu "penoplastitükk" näiteks 2s lipoga ei kogunud ka eriti kõrgust ja kippus nina tõstmisel stalli minema. Peale 3s aku panekut sellist muret enam pole.
Re: Lennuk ei kogu kõrgust
laurikaks wrote: - tõesti mingilt kõrguselt alates on õhk paksem
- taevalagi tuleb ette
Pigem ikka läheb üleval õhk hõredamaks.
Olen ise ka seda ühe algaja lennukiga tundnud. Arvan, et kõrgemale minnes ei ole tõus nii märgatav ja tõmbad stappi liiga peale, mille tulemusena lennuk läbi vajub.
Igal lennukil on oma kasulik tõusunurk, millest üle ei ole mõtet pingutada. Arvan ma
Pigem hoopis vastupidi. Olen piiratud võimsusega lennukitega väga palju õhkutõuse teinud. Kusagil umbes 30 meetri kõrguseni läheb raskelt ja edasi palju lihtsamalt justkui jõuaks läbi mingi "surnud tsooni".- taevalagi tuleb ette
Otse pea kohal on kõrgust kindlasti raske õigesti hinnata.
Tartsi jutus on ilmselt tõde.
Lennuk kindlasti ei tea oma kõrgusest mitte midagi.
- mg3a1@hot.ee
- Posts: 372
- Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
- Location: Pärnu
Minul ka vahu lennuk ja sama asi. Mingilt maalt enam kõrgemale ei lähe.
Enda järeldus asjast:
Mingilt kõrguselt ei hinda enam kõrgust ja tõusukiirust adekvaatselt.
Mingilt kõrguselt hoopis teised õhuvoolud, Pärnus meretuul Kindlatel lennuplatsidel oma "käekiri". Mingil platsil läheb ka suure tuulega nagu rakett ja mõnel platsil keerab meretuul metsa servalt sellise keerise, et lihtsalt surub lennuki puude latvadest allapoole.
Aga kui väidad et tõmmet 100g üle siis äkki ikka kuskil miskit viga. Mõõda voolud ja tõmme üle.
Proovi äikese pilve ees, mul tuli hirm nahavahele. Selline tõus, et kuku pikali!
Enda järeldus asjast:
Mingilt kõrguselt ei hinda enam kõrgust ja tõusukiirust adekvaatselt.
Mingilt kõrguselt hoopis teised õhuvoolud, Pärnus meretuul Kindlatel lennuplatsidel oma "käekiri". Mingil platsil läheb ka suure tuulega nagu rakett ja mõnel platsil keerab meretuul metsa servalt sellise keerise, et lihtsalt surub lennuki puude latvadest allapoole.
Aga kui väidad et tõmmet 100g üle siis äkki ikka kuskil miskit viga. Mõõda voolud ja tõmme üle.
Proovi äikese pilve ees, mul tuli hirm nahavahele. Selline tõus, et kuku pikali!