F3A juhend 2009 + TULEMUSED
Moderator: Marek
F3A juhend 2009 + TULEMUSED
MUDELIKLASSI F3A
EESTI MEISTRIVÕISTLUSTE JUHEND
(2009)
I Eesmärk
Populariseerida sportlikke eluviise ja välja selgitada Eesti Vabariigi meister mudeliklassis F3A.
II Aeg ja koht
I etapp 26.04.2009 Viljandi lennuväljal
II etapp 31.05.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
III etapp 30.08.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
IV etapp 20.09.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
Halva ilma või muu võistlust segava asjaolu korral muudetakse etapi aega ja/või kohta kokkuleppel enamuse registreerunud võistlejatega.
Kogunemine ja registreerumine võistluspäeval kell 10 00. Võistluste algus kell 12 00. Informatsioon lennuväljadest internetis aadressil http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1277. Eelregistreerimine leheküljel www.pistik.com soovitatav!
Korraldaja Marek
III Reeglistik
Võistlused toimuvad mudeliklassi F3A Eesti meistrivõistluste reeglistiku (2009) alusel, mis on saadaval Mudellennu Ühenduse kodulehel http://www.mudellend.ee/.
IV Etapp
Etapi toimumise eest vastutab korraldaja, kes tagab kohtunike kohalviibimise, lennusektori märkimise ja muu vajaliku.
Osavõtumaks on 150 EEK´i täiskasvanutele ja 50 EEK`i noortele (nooremad kui 18 ).
V Võistlustulemuste arvestamine
Eesti meistriks saab võistleja, kes kogub kolme etapi kokkuvõttes kõige rohkem etapipunkte. Ülejäänud võistlejate paremusjärjestus arvutatakse analoogiliselt.
Kõik, kes taotlevad meistritiitlit, peavad omama kehtivat FAI litsentsi.
VI Vanuseklassid
Vanuseklasse meistritiitli jagamisel eraldi ei arvestata.
VII Autasustamine
Etapi kolm parimat autasustatakse korraldaja äranägemisel.
Meistrivõistluste I, II ja III kohta ning parimat noort autasustab Mudellennu Ühendus.
EESTI MEISTRIVÕISTLUSTE JUHEND
(2009)
I Eesmärk
Populariseerida sportlikke eluviise ja välja selgitada Eesti Vabariigi meister mudeliklassis F3A.
II Aeg ja koht
I etapp 26.04.2009 Viljandi lennuväljal
II etapp 31.05.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
III etapp 30.08.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
IV etapp 20.09.2009 Hüüru lennuväljal „Kollane“
Halva ilma või muu võistlust segava asjaolu korral muudetakse etapi aega ja/või kohta kokkuleppel enamuse registreerunud võistlejatega.
Kogunemine ja registreerumine võistluspäeval kell 10 00. Võistluste algus kell 12 00. Informatsioon lennuväljadest internetis aadressil http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1277. Eelregistreerimine leheküljel www.pistik.com soovitatav!
Korraldaja Marek
III Reeglistik
Võistlused toimuvad mudeliklassi F3A Eesti meistrivõistluste reeglistiku (2009) alusel, mis on saadaval Mudellennu Ühenduse kodulehel http://www.mudellend.ee/.
IV Etapp
Etapi toimumise eest vastutab korraldaja, kes tagab kohtunike kohalviibimise, lennusektori märkimise ja muu vajaliku.
Osavõtumaks on 150 EEK´i täiskasvanutele ja 50 EEK`i noortele (nooremad kui 18 ).
V Võistlustulemuste arvestamine
Eesti meistriks saab võistleja, kes kogub kolme etapi kokkuvõttes kõige rohkem etapipunkte. Ülejäänud võistlejate paremusjärjestus arvutatakse analoogiliselt.
Kõik, kes taotlevad meistritiitlit, peavad omama kehtivat FAI litsentsi.
VI Vanuseklassid
Vanuseklasse meistritiitli jagamisel eraldi ei arvestata.
VII Autasustamine
Etapi kolm parimat autasustatakse korraldaja äranägemisel.
Meistrivõistluste I, II ja III kohta ning parimat noort autasustab Mudellennu Ühendus.
Last edited by Marek on Sun Sep 20, 2009 21:21, edited 18 times in total.
Põhjamaade Meistrivõistlused F3A 2009
22.-26.7.2009, Grenå, Taani
1. bulletiin - http://morten.laugesen.nu/f3a_dk.html
http://morten.laugesen.nu/F3A/NC2009/F3 ... etin_1.pdf
22.-26.7.2009, Grenå, Taani
1. bulletiin - http://morten.laugesen.nu/f3a_dk.html
http://morten.laugesen.nu/F3A/NC2009/F3 ... etin_1.pdf
Lauri Laidna - www.pistik.com
Sain Raimolt sellise kirja:
Here is some information about the twiannual F3A Nordic championships.
Denmark, Norway, Sweden and Finland have had a Nordic competition since the 1960's. Now that we have found out that F3A pattern aeromodelling is rising in Baltic countries, a decision to make the competition open to all Baltic counties has been made.
This year it is Denmarks turn to arrange the competition and year 2011 it
will be Finlands turn. 2013 is Norway's and 2015 Sweden's turn etc.
I do not know if you have already received information about this
competition, but here are the links to the organising countrys (Denmark) webpages and the 1st bulletin:
http://morten.laugesen.nu/f3a_NC2009.html
Direct link to the bulletin:
http://morten.laugesen.nu/F3A/NC2009/F3 ... etin_1.pdf
Please share this information to all F3A pilots in Estonia, Latvia and
Lithuania!
The Finnish F3A Team's web pages www.f3a.fi will have some information about the competitions during the spring. An english forum about the Nordic championships is on the Swedish F3A site www.f3a.se.
Best regards and Happy New Year!
Raimo Ruokonen (PR manager and Finnish F3A Team Manager in international competitions)
PS. Finnish team is planning to have a sping training camp in Viljandi,
Estonia together with the Estonian F3A people. The exact time is not yet known, but traditionally it has been in the April-May.
PPS. All Baltic model pilots are warmly welcome to compete in the Finnish
F3P and F3A competitions.
At the moment scheduled competitions are:
4.-5.4.2009 Helsinki Model Expo, F3P-AM and probably FAI, B or Sport?
16.-17.5.2009 Ruotsinpyhtää F3A 1/4 (FAI, Nordic and Sport). Near
Helsinki, to east.
27.-28.6.2009 Kuopio F3A 2/4 (FAI, Nordic and Sport). In eastern Finland.
11.-12.7.2009 Oulu F3A 3/4 (FAI, Nordic, Sport). In northern (actually
central) Finland.
15.-16.8.2009 Hämeenkyrö F3A 4/4 (FAI, Nordic, Sport). In mid-Southern
Finland, near Tampere, to north-west.
Here is some information about the twiannual F3A Nordic championships.
Denmark, Norway, Sweden and Finland have had a Nordic competition since the 1960's. Now that we have found out that F3A pattern aeromodelling is rising in Baltic countries, a decision to make the competition open to all Baltic counties has been made.
This year it is Denmarks turn to arrange the competition and year 2011 it
will be Finlands turn. 2013 is Norway's and 2015 Sweden's turn etc.
I do not know if you have already received information about this
competition, but here are the links to the organising countrys (Denmark) webpages and the 1st bulletin:
http://morten.laugesen.nu/f3a_NC2009.html
Direct link to the bulletin:
http://morten.laugesen.nu/F3A/NC2009/F3 ... etin_1.pdf
Please share this information to all F3A pilots in Estonia, Latvia and
Lithuania!
The Finnish F3A Team's web pages www.f3a.fi will have some information about the competitions during the spring. An english forum about the Nordic championships is on the Swedish F3A site www.f3a.se.
Best regards and Happy New Year!
Raimo Ruokonen (PR manager and Finnish F3A Team Manager in international competitions)
PS. Finnish team is planning to have a sping training camp in Viljandi,
Estonia together with the Estonian F3A people. The exact time is not yet known, but traditionally it has been in the April-May.
PPS. All Baltic model pilots are warmly welcome to compete in the Finnish
F3P and F3A competitions.
At the moment scheduled competitions are:
4.-5.4.2009 Helsinki Model Expo, F3P-AM and probably FAI, B or Sport?
16.-17.5.2009 Ruotsinpyhtää F3A 1/4 (FAI, Nordic and Sport). Near
Helsinki, to east.
27.-28.6.2009 Kuopio F3A 2/4 (FAI, Nordic and Sport). In eastern Finland.
11.-12.7.2009 Oulu F3A 3/4 (FAI, Nordic, Sport). In northern (actually
central) Finland.
15.-16.8.2009 Hämeenkyrö F3A 4/4 (FAI, Nordic, Sport). In mid-Southern
Finland, near Tampere, to north-west.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kuupäev ju paigas, tsitaat mudelipoe lehelt:lauri wrote:
PS. Finnish team is planning to have a sping training camp in Viljandi,
Estonia together with the Estonian F3A people. The exact time is not yet known, but traditionally it has been in the April-May.
Soome vigurlendurid Viljandis lennutamas ja koolitamas 24-26.aprill 2009.
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2737
Kui 19daks veebruariks FAI litsentse võistlejatel pole, siis jäävad vist võistlused ka ära?
Kui 19daks veebruariks FAI litsentse võistlejatel pole, siis jäävad vist võistlused ka ära?
Ma ei tea kas seda teemat keegi üldse veel loeb ka aga ma igaks juhuks kirjutan.
Litsentsi on võimalik ka hiljem saada aga seda peab siis ise ajama. MLÜga ühendust võtma jne. Hetkel pole vaja muud teha kui helistada vajalikul numbril, saada teada pangakonto number ja teha ülekanne. Kleepeka enda saab kätte siis minu käest platsil näiteks (seda siis F3A mehed ainult) - kui tõesit ise ei saa sellele järele minna. Pangakonto numbrit internetti üldjuhul avalikult üles panna pole mõtekas, sellepärast ka see helistamine Jürile. Samuti need, kel pole siiani veel litsentsi olnud saavad samst kohast infot.
Mina lubasin, et tegeln võistluste korraldamisega, mitte FAI litsentside teile kättetoomisega.
See kuu pean ära tegema ka võistlusmäärustiku ja - juhendi. Arvatavasti see aasta siis mingeid piiranguid lennukitele ei sea ja lendame sama kava mis eelmine aasta. Võistelda võib ka ilma litsentsita aga seda jätkuvalt väljaspool arvestust.
Litsentsi on võimalik ka hiljem saada aga seda peab siis ise ajama. MLÜga ühendust võtma jne. Hetkel pole vaja muud teha kui helistada vajalikul numbril, saada teada pangakonto number ja teha ülekanne. Kleepeka enda saab kätte siis minu käest platsil näiteks (seda siis F3A mehed ainult) - kui tõesit ise ei saa sellele järele minna. Pangakonto numbrit internetti üldjuhul avalikult üles panna pole mõtekas, sellepärast ka see helistamine Jürile. Samuti need, kel pole siiani veel litsentsi olnud saavad samst kohast infot.
Mina lubasin, et tegeln võistluste korraldamisega, mitte FAI litsentside teile kättetoomisega.
See kuu pean ära tegema ka võistlusmäärustiku ja - juhendi. Arvatavasti see aasta siis mingeid piiranguid lennukitele ei sea ja lendame sama kava mis eelmine aasta. Võistelda võib ka ilma litsentsita aga seda jätkuvalt väljaspool arvestust.
osaleja
Vega hea ett Marek on tubli korraldaja. Ise olin eelmisel aastal sekratär VLH:s aga andsin asja ära, tuli tunne ett keegi polnud huvitunud asjadest.
Kohtunikuid on siis vaja, seda teemad arutame koos. Aga usun ett saame hea F3A hooaja.
Teine Lauri
Kohtunikuid on siis vaja, seda teemad arutame koos. Aga usun ett saame hea F3A hooaja.
Teine Lauri
Vabandan aga kas saaks kalendris muudatuse teha.Nimelt on esimest korda ajaloos Lätis Motokrossil MX 1 ja MX 2 klassis Maailma meistrivõistlused,tahaks hirmsasti neid vaatama minna.See langeb kokku aga meie F3A võistlusega.See on siiski ainult minu isiklik palve kuid mõtlesin,et panen selle siiski kirja.
Tegelikult ie pea me võistlust üldsegi nädalavahetusel ja hommikul tegema. Võib ju nt nädala sees ja peale tööd seda teha. Võistlus võtab kuskil 2 h ja päevad on juba pikad. Äkki teeks siis juuni viimasel reedel kell 18:00 või 18:30 - selleks ajaks on küll kõik juba töölt ära ja valmis võistlema. Kella 21ni lennata pole ju probleemi?
Pean ennast parandama. Enne eilset etappi oli üldvõitja juba teada - kui minu arvutused on õiged, siis isegi minu katkestamise korral oleks kõige lähem jälitaja Mart, eeldusel, et ta oleks võitnud, kuid siiski oleks tal 2 punkti puudu jäänud. Samas II ja III koha ümber oli kõik lahtine ja võimalused paljudel.
Minu punktid kui mina oleks eile katkestanud: 2981
Mardi punktid kui ta oleks eile võitnud: 2979
Tarmo punktid kui ta oleks eile võitnud: 2972
Jaani punktid kui ta eile oleks võitnud: 2898
Nagu näha oli see aasta võistlus väga tasavägine, loodetavasti järgmine aasta veelgi põnevam!
Minu punktid kui mina oleks eile katkestanud: 2981
Mardi punktid kui ta oleks eile võitnud: 2979
Tarmo punktid kui ta oleks eile võitnud: 2972
Jaani punktid kui ta eile oleks võitnud: 2898
Nagu näha oli see aasta võistlus väga tasavägine, loodetavasti järgmine aasta veelgi põnevam!
Finantsist ka:
Kuna I etapp toimus Viljandi lennuväljal ja seal pidid kõik lennuväljale ja korraldajatele maksma, siis kogusin kõigilt F3A võistlejatelt ainult karikatele kulunud raha võrdselt jaotatuna (Mart maksis ainult veidi vähem kuna oli alla 18 a). Kokku siis 462 eek.
II etapp stardimaksudest 950 eek (Mart 50 eek)
III etapp stardimaksudest 800 eek
IV etapp stardimaksudest peaks laekuma 650 eek
Kokku 2400 eek (I etappi ei arvesta)
Karikate (3) hinnad kõikusid 462 ja 560 eek-i piires. Võtsin keskmiseks 500. Seega karikatele kokku 1500 eek (I etappi ei arvesta). Järgi jääb 900 eek, mis kantakse MLÜ arvele EM-i üldarvestuses esimese 3e karikate ostmiseks.
Kuna I etapp toimus Viljandi lennuväljal ja seal pidid kõik lennuväljale ja korraldajatele maksma, siis kogusin kõigilt F3A võistlejatelt ainult karikatele kulunud raha võrdselt jaotatuna (Mart maksis ainult veidi vähem kuna oli alla 18 a). Kokku siis 462 eek.
II etapp stardimaksudest 950 eek (Mart 50 eek)
III etapp stardimaksudest 800 eek
IV etapp stardimaksudest peaks laekuma 650 eek
Kokku 2400 eek (I etappi ei arvesta)
Karikate (3) hinnad kõikusid 462 ja 560 eek-i piires. Võtsin keskmiseks 500. Seega karikatele kokku 1500 eek (I etappi ei arvesta). Järgi jääb 900 eek, mis kantakse MLÜ arvele EM-i üldarvestuses esimese 3e karikate ostmiseks.