Air combat RC
Siiski on ka inglise keeles reeglid fun pilot lehel:
http://www.funpilot.ee/Pomosch/aces_rul ... 06_eng.pdf
Mart, sinu lennuki tiivaulatus on liiga suur kahjuks, pidi ikka 1/12 olema - mäletad rääkisime. Aga vahet pole, esimeseks lennukiks kõlbab igaljuhul.
http://www.funpilot.ee/Pomosch/aces_rul ... 06_eng.pdf
Mart, sinu lennuki tiivaulatus on liiga suur kahjuks, pidi ikka 1/12 olema - mäletad rääkisime. Aga vahet pole, esimeseks lennukiks kõlbab igaljuhul.
See on väga imelik, joonised olid MIG 7 1/12th skaala combatile, kontrollriba joonise peatses ka klappis.. Ma mig7 kohta usaldusväärset infi pole leidnud, ehk oli siiski suurem mig3'st ? JOONIS
Siin infi Mig -3 kohta . http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-3. Tiivaulatus võib olla vabalt teine ,nt. Jak -3 ja Jak -9-l on erinevad.
Last edited by Raits on Mon Jan 12, 2009 17:41, edited 2 times in total.
Kui juba lõhkumiseks läheb , kas midagi sellist ei sobiks ?
http://osegouin.free.fr/cncnet/bibli/pr ... 6/t6.phtml
Saab kiiresti valmis,lihtne lappida ja odav ka.
http://osegouin.free.fr/cncnet/bibli/pr ... 6/t6.phtml
Saab kiiresti valmis,lihtne lappida ja odav ka.
Mäletan küll. Ma selles päris 1/12 klassis võistlema vaevalt hakkan, harjutan natuke kätt koopia ehitamisel, testin lennuki disaini lennutatavust ning niisama funniks platsil siinse rahvaga.Marek wrote: Mart, sinu lennuki tiivaulatus on liiga suur kahjuks, pidi ikka 1/12 olema - mäletad rääkisime. Aga vahet pole, esimeseks lennukiks kõlbab igaljuhul.
Kõrvaltvaatajana jääb mulle veidi arusaamatuks, mis klassi te lendama hakkata või ise tehtud reeglid?!
Lauri Laidna - www.pistik.com
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Eelnevalt ütlesin,et tulevad balsaga kaetud styro vahust tiivad,kere aga enamasti balsa karp,mis on tugevdatud aerovideeriga.Sellist lennukit saab kilega katta,ei pea värvima.Kui mdagi looma hakkab ,toon mõnele üritusele näidiseks oma FW 190 -D kaasa.Selle kere on nats raske ehitada võrreldes JAK-ga aga põhimõte on sama.Konstrui on ju sama ,mis sinu Spit.-l oli,Kuno.Selline konstruktsioon on mu meelest kõige parem,hästi tugev ja kergelt parandatav.
minumeelest ongi nii kõige õigem.Huvitav,kuidas see Jak ka lendab - Spitfirega olid koguaeg need püsivuse probleemid-kui vajus järsul pöördel pöörisesse,siis ka nii jäi,kuni maa vastu tuliSelline konstruktsioon on mu meelest kõige parem,hästi tugev ja kergelt parandatav
just,suure mootoriga ja kaalub 10 kilo!Pealt on kere kaetud veel klaasriidega,muidu rikub kütus vahu kohe ära (bens suisa sulatab vahtu).Ilmselt see meetod väikese sisepõleka jaoks ei sobi üldse.Aga elektri jaoks on hea küllsinu Ultimate on ju vahust ja veel kui suure mootoriga!
Ega enne ei tea kui valmis on.FW on igatahes palju parem kui Spitfire.Suure lennukiga muidugi võrrelda ei saa.Kui ise lollusi ei tee ei juhtu midagi.Aga kui liiga järsku kõrgustüüri tõmmata tläheb pöörisesse,lastes tüüri neutraali on jälle korras,juhitavus taastub.Kõrgustüüri käiku ei tohi liiga suureks lihtsalt panna.Eks väike lennuk tahab natuke harjumist saada küll.Kõik liikumised on suhteliselt kiiremad.Samuti panin tähele,etkiirust ei tasu lennu ajal väga aeglaseks lasta,suht suure pinnakoormatusega võib mudel aeglasel lennul hakata läbi vajuma.FW 190-D lennukaal on u. 900 g ,raskema tiivaga 950 g.Üks tiib sai kaetud lihtsalt raskema balsaga,kuna kerget polnd võtta.Tiivaulatus 880 mm.Jak-3 tiivaulatus tuleb väiksem 770mm ,järelikult peab lennuki saama 850 g kanti,et ta hästi lendaks.Kasutades väiksemat pardaakut ja kergeid servosi ei tohiks sellest probleemi tekkida.Tegelikult on Jak-3 jube pisike putukas;kui joonise kätte saab,Teen ühe prooviks,kas tasub seda üldse rohkem teha.
Hobby-city Mig on võrreldes suure lennukiga 1/10 mõõdus.,Bearcat samuti.
Mardi lennuk on ka kere poolest sama ehitusega kui minu FW.Kas joonisel on mõõtkava peal?Joonise Suurust saab ju muuta,et järgmist õiges mõõtkavas teha.Fännamiseks ei ole muidugi vahet.Egas me ei pea ju asja nii peeneks ka ajama,et lennukid peavad täpselt mõõtkava järgi ehitatud olema,iseasi kuidas Narvakad võistlustel sellesse suhtuvad.Mõõtkavas enam vähem õiged on vahust: http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... alfa_model ja http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... alfa_model ning http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... gruen_grau Great PLane teeb: http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1479.html Neid on seal veelgi,tellida saab arvatavasti Kullost kuna Minicarsi kaupu saab sealt tellida.Muljet avaldav http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1472.html
Mardi lennuk on ka kere poolest sama ehitusega kui minu FW.Kas joonisel on mõõtkava peal?Joonise Suurust saab ju muuta,et järgmist õiges mõõtkavas teha.Fännamiseks ei ole muidugi vahet.Egas me ei pea ju asja nii peeneks ka ajama,et lennukid peavad täpselt mõõtkava järgi ehitatud olema,iseasi kuidas Narvakad võistlustel sellesse suhtuvad.Mõõtkavas enam vähem õiged on vahust: http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... alfa_model ja http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... alfa_model ning http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... gruen_grau Great PLane teeb: http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1479.html Neid on seal veelgi,tellida saab arvatavasti Kullost kuna Minicarsi kaupu saab sealt tellida.Muljet avaldav http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1472.html
Raitsi lennukid
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00009.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00010.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00011.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00012.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00013.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00014.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00015.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00016.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00017.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00018.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00009.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00010.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00011.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00012.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00013.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00014.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00015.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00016.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00017.JPG
http://failid.pistik.com/../../aircombat/DSC00018.JPG
kogun vanu vene lennukimootoreid
Osustasime minna kindlmat teed pidi ja ehitada hoopis P-51 Mustangid,mis tuleb natuke suurem, tiivaga 980mm.On teada,et see mudel lendab väga hästi.Ei hakka Jak-3 -ga praegu jampsima.Kardan,et nii väike nagu jak-3 ei suuda Mustangiga konkureerida.
Last edited by Raits on Fri Jan 16, 2009 0:32, edited 1 time in total.
http://www.aviastar.org/air/russia/mig_i-224.php
Mardi lennuk! Täiesti kõlblik 1/12 rc combati jaoks Mig-7 (modifikatsioon i-224) on nii suure tiivaulatusega kuna oli mõldud kõrge lennulaega hävitajaks. Kuna aga ohtu nii kõrgelt ei tulnud, siis lõpetati tootmine.
Nii, et siis 3 rc combati meest on meil juba olemas Mardi, Reivo ja Raivo näol!!! Liituvad veel äkki Marek, Vladimir, Cuprum jne?!
Mardi lennuk! Täiesti kõlblik 1/12 rc combati jaoks Mig-7 (modifikatsioon i-224) on nii suure tiivaulatusega kuna oli mõldud kõrge lennulaega hävitajaks. Kuna aga ohtu nii kõrgelt ei tulnud, siis lõpetati tootmine.
Nii, et siis 3 rc combati meest on meil juba olemas Mardi, Reivo ja Raivo näol!!! Liituvad veel äkki Marek, Vladimir, Cuprum jne?!
aga 1/12 mõõtkavas WWII lennukitele lisaks on ju ka vabaklass olemas
suuremate mootoritega ja suurema mistahes kujuga lennukiga.
Neid oleks hulka lihtsam ja odavam ehitada ja saab ka mitu tk. kokku panna ja auto peal valmis, juhul kui mõni peaks katki minema.
mis arvamused on?
suuremate mootoritega ja suurema mistahes kujuga lennukiga.
Neid oleks hulka lihtsam ja odavam ehitada ja saab ka mitu tk. kokku panna ja auto peal valmis, juhul kui mõni peaks katki minema.
mis arvamused on?
kogun vanu vene lennukimootoreid