M:mõned asjad
M:mõned asjad
kuna omal pole vaja aga ehk kellelgi kasu nendest.
regu 50A ilma becita
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... le_50A_ESC
Os max 65 LA koos sumbutiga ja saab ka propi kui vaja.
paku ise hind.
regu 50A ilma becita
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... le_50A_ESC
Os max 65 LA koos sumbutiga ja saab ka propi kui vaja.
paku ise hind.
Last edited by seriff on Wed Jan 07, 2009 17:21, edited 1 time in total.
53457079
Ridali lennuklubi.
Ridali lennuklubi.
Zippy aku kohta mingit infot on võimalik juurde saada? Mõõdud ntx ja kaal?
Äkki see aku?:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=7730
Äkki see aku?:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=7730
pole just konkreetselt see aga aku ja mootor läinud ka juba.tann200 wrote:Zippy aku kohta mingit infot on võimalik juurde saada? Mõõdud ntx ja kaal?
Äkki see aku?:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=7730
53457079
Ridali lennuklubi.
Ridali lennuklubi.
RCpoiss uurib, mitme keeruga (turn) tohib mootor (mähis) olla. See rc-autode maailmast tulev "lihtsustatud" arusaam elektrimootoritest jms. See regu kannatab voolu kuni 58A, niiet tuleks mootorite spetsifikatsioonidest keerdude arvu asemel võimsust (jaga võimsus pingega ja saad voolu) või voolu otsida!
Last edited by lauri on Fri Jan 23, 2009 23:09, edited 1 time in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
toon näite. näiteks se mootor kas se sobib sellele regule. siin pole kirjas mitu A see mootor on.
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=331
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=331
Teoorias võib regu selle mootori ehk isegi ära kannatada. Kuid sa ei taha seda regu auto peal kasutada! On proovitud ja ei kannata... lihtsalt lennunduses ja autonduses on nõudmised regule väga erinevad.
Lauri Laidna - www.pistik.com
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
lennuki regude "resolutsioon" on väidetavalt madalam ja puudub igasugune "punch" või "minimum drive" seadistamise võimalus. Ehk siis vähese pidamisega on suht võimatu sõita, väidetavalt. Ka ei kujuta ette, kuidas sellise reguga auto pidurdamine välja võiks näha. Eerikkarts oskab lähemalt kommenteerida, tema kunagi üritas
Lauri Laidna - www.pistik.com
et masin siis liiga kiire we
et siis ühesõnaga mootori v tuleb jagada aku võimsusega, siis saab teada mitu A peab regu olema. Näiteks:
300 v mootor : 7,2 v akuga peab olema regu vähemalt 42 A et välja kannataks.
Ja kui 300 v mootor jagatud 11,1 v akuga, peab olema regu vähemalt 28 A et välja kannataks.
On nii we?
et siis ühesõnaga mootori v tuleb jagada aku võimsusega, siis saab teada mitu A peab regu olema. Näiteks:
300 v mootor : 7,2 v akuga peab olema regu vähemalt 42 A et välja kannataks.
Ja kui 300 v mootor jagatud 11,1 v akuga, peab olema regu vähemalt 28 A et välja kannataks.
On nii we?
-
- Posts: 44
- Joined: Sat Dec 15, 2007 0:03
Terv.
Lennuki regul on mitmeid probleeme.
Osa regulaatoreid ei tööta püstol tüüpi saatjatega kuna signaal mis vastuvõtjast tuleb on pisut teine. (viimasel ajal paljud regud siiski töötavad)
Lennuki regud on aeglased, nad ei stardi mootorit piisavalt kiiresti ja sellest tingituna reaktsioon on päästikule vaga halb.
Lennuki regudel puudub tagumine käik ja pehme reguleeritav pidurdusjõud
Lennuki regud stardivad märksa halvemini kui auto regud (kogisevad), kuna start ei toimu koormuse all siis see pole probleemiks. Koormuse all startimiseks peab regul startimiseks eri algoritm olema, mis oluliselt erineb lennuki omadest.
Seadistamine on märksa kesisem
Näit auto 50A päris ei võrdu Lennuki 50A
Autol startimisvoolud on märksa suuremad kuna nad stardivad suurema koormuse all vool hüppab sinna ca 120A+ kanti. Auto regudes kasutatakse transistore mis on reeglina suurema lühiajalise voolu taluvusega.
Lenuki regudes lühiajaline kõrge voolu taluvus on väiksem. (see on reeglina kuid mitte alati)
Ainuke koht kus lennuki regu kasutamine võiks mingil määrala kasutust leida, on elektripaatides, kuid sealgi paljud tunnevad puudust tagurpidi käigust millegipärast.
Lennuki regul on mitmeid probleeme.
Osa regulaatoreid ei tööta püstol tüüpi saatjatega kuna signaal mis vastuvõtjast tuleb on pisut teine. (viimasel ajal paljud regud siiski töötavad)
Lennuki regud on aeglased, nad ei stardi mootorit piisavalt kiiresti ja sellest tingituna reaktsioon on päästikule vaga halb.
Lennuki regudel puudub tagumine käik ja pehme reguleeritav pidurdusjõud
Lennuki regud stardivad märksa halvemini kui auto regud (kogisevad), kuna start ei toimu koormuse all siis see pole probleemiks. Koormuse all startimiseks peab regul startimiseks eri algoritm olema, mis oluliselt erineb lennuki omadest.
Seadistamine on märksa kesisem
Näit auto 50A päris ei võrdu Lennuki 50A
Autol startimisvoolud on märksa suuremad kuna nad stardivad suurema koormuse all vool hüppab sinna ca 120A+ kanti. Auto regudes kasutatakse transistore mis on reeglina suurema lühiajalise voolu taluvusega.
Lenuki regudes lühiajaline kõrge voolu taluvus on väiksem. (see on reeglina kuid mitte alati)
Ainuke koht kus lennuki regu kasutamine võiks mingil määrala kasutust leida, on elektripaatides, kuid sealgi paljud tunnevad puudust tagurpidi käigust millegipärast.