Lugedes erinevaid foorumeid on jäänud silma, et kopteritel on kasutatud Zenoah bensumootoreid. Arvamusi on poolt ja vastu.
Positiivne -kütusekulu, kütuse hind, mootori hind, kopter ei lõhna
Negatiivne - häired raadiosüsteemis, tootja nimi, vibratsioon, vähem jõudu, ümberehitus mootori kinnituseks
http://runryder.com/helicopter/t303431p ... ght=zenoah
http://runryder.com/helicopter/t331342p ... ght=zenoah
Kristjan, oled uurinud teemat, võib-olla kommenteerid natukene?
bensiin vs.nitro
Moderator: Kristjan
Kui sa mõtled Dyna-X peale bensukat, siis minuteada see pole võimalik, ei mahu ära... või noh pead neid raame lõikama hakkama vähemalt ja motoraami allapoole tooma.
Aga mismõttes bensukas ei lõhna?? Lõhnab küll ju, bensiini järgi siis!?! Toas hoida praktiliselt ei saagi.
Positiivne: kütusekulu, kütuse hind, mootori hind ja tööiga...
Negatiivne: häired, meeletu vibra, ümberehitus...
Jõu kohta ei oska öelda, see sõltub kopterist, kuhu see panna ja üleüldse millega võrrelda.
Otse tehasest tulnud Zenoah ise võib vibreerida suht palju, aga abiks on see http://www.bhhanson.com/ või see koht http://www.toni-clark.com/. See, millega nad tegelevad, on loetav kodukalt.
Minu käest muidu saab nendele mootoritele genekaid ka
Et kui paned 2L kütuse paagi siis pole elektrienergiaga probleeme.
Aga kui tõsiselt mõtledki Dyna-X'i, siis tule ja astu läbi. Mul see 26ne Zenoah olemas ja saab näha, kuidas ära mahuks.
Aga mismõttes bensukas ei lõhna?? Lõhnab küll ju, bensiini järgi siis!?! Toas hoida praktiliselt ei saagi.
Positiivne: kütusekulu, kütuse hind, mootori hind ja tööiga...
Negatiivne: häired, meeletu vibra, ümberehitus...
Jõu kohta ei oska öelda, see sõltub kopterist, kuhu see panna ja üleüldse millega võrrelda.
Otse tehasest tulnud Zenoah ise võib vibreerida suht palju, aga abiks on see http://www.bhhanson.com/ või see koht http://www.toni-clark.com/. See, millega nad tegelevad, on loetav kodukalt.
Minu käest muidu saab nendele mootoritele genekaid ka

Et kui paned 2L kütuse paagi siis pole elektrienergiaga probleeme.
Aga kui tõsiselt mõtledki Dyna-X'i, siis tule ja astu läbi. Mul see 26ne Zenoah olemas ja saab näha, kuidas ära mahuks.
Kaugel need head lennuilmadki enam on. On mõttes uus mootor Dyna-x peale panna. Millenniumile on üritatud neid mootoreid peale aretada.
http://www.rchelico.mksat.net/gaser2.html
http://www.runryder.com/helicopter/t342 ... ght=zenoah
Endal oli mõte aretada midagi sarnast, http://www.runryder.com/rrpw.htm?d=/hel ... elcome.txt
aga need olid ainult mõtted.
Sain kinnituse vibratsiooni kohta ja see kaalub bensumootori plussid üle. Lõhna kohta kirjutasid suguvennad oma foorumis, et nad kasutavad väikemootorite valmis segu ja see ei pidavat nii hullusti haisema.
http://www.kopterit.net/index.php?topic=1456.0
Võib-olla mõtled ja paned mulle privasse sõnumi, mis hinna juures Sinu ja Webra mootori teed lahku läheksid?
http://www.rchelico.mksat.net/gaser2.html
http://www.runryder.com/helicopter/t342 ... ght=zenoah
Endal oli mõte aretada midagi sarnast, http://www.runryder.com/rrpw.htm?d=/hel ... elcome.txt
aga need olid ainult mõtted.
Sain kinnituse vibratsiooni kohta ja see kaalub bensumootori plussid üle. Lõhna kohta kirjutasid suguvennad oma foorumis, et nad kasutavad väikemootorite valmis segu ja see ei pidavat nii hullusti haisema.
http://www.kopterit.net/index.php?topic=1456.0
Võib-olla mõtled ja paned mulle privasse sõnumi, mis hinna juures Sinu ja Webra mootori teed lahku läheksid?