Eks "praktikud" (kes ise teinud) ärkavad hiljem ja kommenteerivad täpsemalt. Mina, kui "teoreetik" kiren siis niipalju, kui ise tean
Yep, üldjoontes on Sul õigus. Toss saadakse, juhtides mingi õlilaadne ollus (diisel, isegi mingi taimeõli,...) mootori väljalaskesse. Mida kuumem see väljalase on, ning mida pikemalt õli seal sees "praeb", seda parem.
Eelpoolnimetatud juhtimiseks võib kasutada nii spets pumpa, kui ka kasutada tavalist sumpsi rõhuga liigutamist. Viimase korral tuleb loomulikult jälgida, et surve ja sissevool oleksid sumpsi õigetes kohtades - oli vist Bernoulli seadus, mis kirjeldas vedelike-gaaside rõhumuutusi erineva diameetriga torudes. Jälgida tuleb ka seda, et see "solk", mis suitsuks peaks muutuma ei satuks surveosa kaudu kütusepaaki. Mootor sõõks ta võibolla veel isegi ära, aga tüüpiline metanoli silikoonvoolik kipub diisli peale ära lahustuma.
Vaba kanalit tossu juhtimiseks läheb Sul tarvis niikuinii, kui ei kavatse just kogu aeg (mootori käivitamisest kuni õli lõppemiseni) tossava lennukiga aega veeta. Lisaks on kasulik klappi/pumpa miksida kokku gaasihoovaga, et tagada enam-vähem optimaalne kogus tossuainet (olen lugenud soovitusi alla poole gaasi üldse mitte tossutada).
Niipalju siis teooriast, milles me kõik ilmselt hästi kõvad olema
