Helikopteri ehitus
Moderator: Kristjan
Helikopteri ehitus
Kas kusagil inernetis on mingit selliset lehte, mis õpetab et mis osadest ta koosneb. Iga osa kohta võiks olla ka mingi jutt, et mida ta teeb, millised on paremad jne.
Ja äkki leiate samasuguse lehe ka lennuktie teemal.
Ja äkki leiate samasuguse lehe ka lennuktie teemal.
No võta algatuseks näiteks Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Helicopter
Üks üsna hea site on http://www.raptortechnique.com/
Iseenesest tekkis mõte, et ehk peaks huvitavamate kopteriteemaliste lehtede lingid ühte sticky teemasse kokku korjama?
Iseenesest tekkis mõte, et ehk peaks huvitavamate kopteriteemaliste lehtede lingid ühte sticky teemasse kokku korjama?
Hea mõte... tee algust, siis postitame sinna kõik enda meelest häid linke ning hiljem koondame postitused kokku üheks STICKY teemaks!
Teoorias on hea kopteri ehitus ja tööpõhiõtted selgeks teha, aga kõige paremini saab sellest aru ikkagi ise kopterit kokku kruvides! Kui sul kindel plaan kopteriga tegelema hakata, siis võib vabalt alustada näiteks kopteri kere ja mehaanika soetamisest, järgmiseks aparatuur, servod, siis veel güro jne. Samal ajal harjutad koguaeg simulaatoriga ning uurid asja!
Teoorias on hea kopteri ehitus ja tööpõhiõtted selgeks teha, aga kõige paremini saab sellest aru ikkagi ise kopterit kokku kruvides! Kui sul kindel plaan kopteriga tegelema hakata, siis võib vabalt alustada näiteks kopteri kere ja mehaanika soetamisest, järgmiseks aparatuur, servod, siis veel güro jne. Samal ajal harjutad koguaeg simulaatoriga ning uurid asja!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Isegi kui kopter on tehases kokku pandud, tuleb kõik kruvid ja kohad ise üle kontrollida, et midagi lahti poleks ning vajadusel kruvid-mutrid threadlockiga üle käia. Ja ega see halb pole, kui jupid on tehases kokku pandud - näedki täpselt ära, kus mis kuidas käib.
Nii või naa tuleb suurem või väiksem crash ajapikku ning siis saad kindlasti kopteri juppideks lahti võtta ja uuesti kokku panna - selle pärast ei pea muretsema Mul endal oli suhteliselt väike crash väheste vigastustega, aga kuna kõveraks läksid nii peavõll kui sabarootori võll, siis tähendas see kopteri 90% lahtivõtmist!
Nii või naa tuleb suurem või väiksem crash ajapikku ning siis saad kindlasti kopteri juppideks lahti võtta ja uuesti kokku panna - selle pärast ei pea muretsema Mul endal oli suhteliselt väike crash väheste vigastustega, aga kuna kõveraks läksid nii peavõll kui sabarootori võll, siis tähendas see kopteri 90% lahtivõtmist!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Noh jah, aga eks õpetus antakse ka ju kaasa, mismoodi seda kokku panna tuleb. Ja omale meeldiks rohkem ise kõik kokku panna, siis näen kohe ära, mis kuskil on ning pärast, vigade tekkimisel on kergem ära arvata kus või milles viga on.lauri wrote:Isegi kui kopter on tehases kokku pandud, tuleb kõik kruvid ja kohad ise üle kontrollida, et midagi lahti poleks ning vajadusel kruvid-mutrid threadlockiga üle käia. Ja ega see halb pole, kui jupid on tehases kokku pandud - näedki täpselt ära, kus mis kuidas käib.
Nii või naa tuleb suurem või väiksem crash ajapikku ning siis saad kindlasti kopteri juppideks lahti võtta ja uuesti kokku panna - selle pärast ei pea muretsema Mul endal oli suhteliselt väike crash väheste vigastustega, aga kuna kõveraks läksid nii peavõll kui sabarootori võll, siis tähendas see kopteri 90% lahtivõtmist!