Air combat RC
KUidas aircombati huvilistel läheb?Ons mõni uus lennuk varsti õhku tõusmas?Teen omale ka ühe Mustangi,et teada saada mis ta lennuomadused ka on.Kahjuks pole mul ülearust 2,5-st mootorit.see eest on peaaegu uus 4-ne OS LA seeriast.Vahetaks selle 2,5-se vastu kui kellegil on vastupidine probleem,et lennuk on üle 12m tiivaulatusega(originaalis).Sinnavõib reeglite järgi panna 4-se mootori.Lennu min. kaal luges ka midagi,vist ei tohi see 4-sega olla alla 900 g.
vaata müügikuulutust http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2833
kas mõni combati võistlusel käinud teab rääkida...
Et siis reeglites on klausel sees, et võistleja peab kaasa võtma pildi oma lennuki originaalist, sealjures peab ka värviskeem olema selgelt eristatav (nagu aru saan siis värviline pilt) vähemalt 1/72 mõõdus
kas see nõue on meil ka nii konkreetne või piisab et mustang on äratuntavalt mustangi kujuga, kas peavad kõik need eraldustähed ja märgid olema ideaalselt originaalilähedased?
ja kas kõik mõõdud peavad ikka sentimeetri pealt klappima 1/12 skaalas (sh 5% tolerantsi )
et kui on 2 cm lühem või cm pikem tiib, kas siis jääb lendamata? peab saag kaasas olema kui mingi mõõt ületab ettenähtu?
on see asi tõesti nii karm?
Et siis reeglites on klausel sees, et võistleja peab kaasa võtma pildi oma lennuki originaalist, sealjures peab ka värviskeem olema selgelt eristatav (nagu aru saan siis värviline pilt) vähemalt 1/72 mõõdus
kas see nõue on meil ka nii konkreetne või piisab et mustang on äratuntavalt mustangi kujuga, kas peavad kõik need eraldustähed ja märgid olema ideaalselt originaalilähedased?
ja kas kõik mõõdud peavad ikka sentimeetri pealt klappima 1/12 skaalas (sh 5% tolerantsi )
et kui on 2 cm lühem või cm pikem tiib, kas siis jääb lendamata? peab saag kaasas olema kui mingi mõõt ületab ettenähtu?
on see asi tõesti nii karm?
kogun vanu vene lennukimootoreid
Lindid sabas harjutama.
Ilmad taas normaalsed ja õhtud pikad ,saaks õhtul tihedamini kokku.Reedel sai Ropka ja Kunoga koos lennutatud,väga lõbus oli.Kellel on ,millega võitlust lennata võiks õhtuti Kollasele tulla,paneks lindid sappa ka,et tõelisem oleks,See ala tahab ka siiski harjutamist,mitme lennuki hulgas võib väga kergesti enda oma silmist kaotada.Sellega harjuks siis kui tihedamini koos lennata.Mulle meeldib see ala eriti.Adrenaliini saab täiega.Soovin kõigile võitlushimulistele Tuult tiibadesse ja vähem hirme,õhus kokku saada kahel lennukil on suht väike võimalus,kuigi see pole välistatud.Lasta sõjalinnul keldris kopitada on ka mõttetu.Alates esmaspäevast üritan normaalse ilmaga võimalikult palju aega hävitajaga Kollasel veeta.
Sshweighoferis allahindlused, näiteks:http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... tatt_77.90 .
-
- Posts: 4
- Joined: Tue Jun 09, 2009 18:42
kui otsid warbirde siis on
P-51 Mustang on parim
vaata reviud siin: http://www.youtube.com/watch?v=E8TeVZkt ... annel_page
P-51 Mustang on parim
vaata reviud siin: http://www.youtube.com/watch?v=E8TeVZkt ... annel_page
Kogu probleem seisneb minu jaoks "ventilaatoris" - selle mõistmiseks, kas seda saab tõlkida, kui "propellerit", oleks vaja natukene rohkem konteksti teada. (Ega Sul seal DF-idega tegemist ole?!? Niipalju, kui mina olen aru saanud, siis DF-i kohta tõepoolest venekeeles "ventilaator" õeldakse, tavaline propeller on ikka propeller).Raits wrote:Kas keegi tõlgiks ära selle väljendi mõtte: Если на модели установлена одна вентиляторная установка, то можно устанавливать двухтактный
двигатель объёмом 4,15см куб?Tooge palun näiteid!
Kui mudelile on paigaldatud üks "ventilaatori" seade, siis võib paigaldada kahetaktise, 4.15 kuupsentimeetrise mootori.
Harjumaa eskadrill:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... F5jalinnud
Kellel veel pilte? Pange ise üles või saatke mulle ja ma panen.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... F5jalinnud
Kellel veel pilte? Pange ise üles või saatke mulle ja ma panen.
Ma võtan suht lebolt Hawkeri ehitust, siiani ple värvimiseni jõudnud. Veel vaja leida kuumkahanevat plastikut, lõuaaluse kapoti tarvis. Mõned pildid: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album137