E-sky "professional" siis. Imestasin ühes teemas et tast pole nagu kasu, pigem segab. Paistab et oligi vigane, nüüd pani toru lõplikult ära. Kas keegi on gürot parandanud? Mis seal läbi läheb, sensor ise? Initsialiseerimise teeb ta ära ja enda arvates toimib.
Aga jah, üldse ilma gürota lennata ei suutnud küll, see on nüüd tõestatud.
Juust-güro
Nojah, õige märkus. Arvatavasti ei viitsi siiski saatmisega tegeleda, pigem uurin ise. Ja kui ei saagi asja siis tühja kah. Nagunii peab normaalse güro ostma. Panen kuulutuse üles.
Aga too element...firmamärk on suur M poolkaares. Kiri ütleb et tehtud Jaapanis. Minu meelest oli LAMA 4in1 vastuvõtjas ka samasugune. Kinkisin ära, ei saa enam ossiga torkima minna.
Huvitav on see, et skeemis kasutatav prose ei omagi AD muundit, mismoodi ta siis güro analoogväljundist aru saab? Või on skeemis olev opakas LM324 baasil ja softi baasil tehtud järjestikuse lähenemise ADC?
Ilmselt peab teisi gürokive uurima, nagunii on seda vaja UAV ehitamiseks.
Aga too element...firmamärk on suur M poolkaares. Kiri ütleb et tehtud Jaapanis. Minu meelest oli LAMA 4in1 vastuvõtjas ka samasugune. Kinkisin ära, ei saa enam ossiga torkima minna.
Huvitav on see, et skeemis kasutatav prose ei omagi AD muundit, mismoodi ta siis güro analoogväljundist aru saab? Või on skeemis olev opakas LM324 baasil ja softi baasil tehtud järjestikuse lähenemise ADC?
Ilmselt peab teisi gürokive uurima, nagunii on seda vaja UAV ehitamiseks.
Güro ON selline aga otse ossiga vaadates on signaal (alaliskomponent kuskil 1,5V kanti) ühel viigul ja teisel ainult too alaliskomponent. Tegemata kodutöö aga ... kas güro väljund ongi muutuv pinge või miski digisignaal? Teiste gürode datasheete vaadates tundub et mõlemad variandid on võimalikud.
Skeemi "tagurpidi inseneerides" (reverse engineering ehk siis labalselt maha joonistamine) paistab et antud isendil on siiski pingeväljund - RC filtrid ahelates. Kas on 2 või 1 väljundit, jääb hetkel selgusetuks. Mitte et sellel eriline tähtsus oleks aga tekkis sportlik huvi asja tööst aru saada. Gürot ma arvatavasti enam lendu ei tõstaks isegi kui käima hakkaks.
Joodete kontroll on iga skeemi parandamisel alati number 1 võte. Säästab hulka aega. Antud juhul kahjuks ei aidanud.
Skeemi "tagurpidi inseneerides" (reverse engineering ehk siis labalselt maha joonistamine) paistab et antud isendil on siiski pingeväljund - RC filtrid ahelates. Kas on 2 või 1 väljundit, jääb hetkel selgusetuks. Mitte et sellel eriline tähtsus oleks aga tekkis sportlik huvi asja tööst aru saada. Gürot ma arvatavasti enam lendu ei tõstaks isegi kui käima hakkaks.
Joodete kontroll on iga skeemi parandamisel alati number 1 võte. Säästab hulka aega. Antud juhul kahjuks ei aidanud.