Hei!
Käisin möödunud nädalavahetusel vaatamas Leverkusenis, Kölni külje all, toimunud F3J vöistlust.
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=155726
Ilus ilm oli, 100 vöistlejat, starditi 10 mudelit korraga.
Viimane tekitas olukorra, kus pea igas stardis möni mudel puruks lasti.
Enamus purunemisi oli kokkupörgetest tingitud. Suurim kokkupörge oli kolme mudeliga, kus köik väikeste tükkidena alla höljusid.
Ühel juhul veeti ka liiga kövasti ja mudelil tulid körvad, välistiivad, küljest.
Sell sellest aga ärevusse ei sattunud ja lendas vaid kesktükiga edasi, tabas mulli ja oli ringi neljas.
Pinnas oli kuiv ja köva, mistöttu väga paljudel mudelitel, peale järsku nina peale maandumist, löid klappide servod lahti. Önneks oli platsil ka kiirliimi müük.
Vöitsid nagu ikka paremad.
Mart.
Saksa Meistrivöistlused F3J
... ja mitte hambaid maha! Milliseid servosid peamiselt kasutatakse ja kas pikad saatjaantennid on vähemaks jäänud? Kaua üks käsitsi nööriga ülesvedamine kestab?löid klappide servod lahti
Palju kõrvadega (mõtlen vabalennu kõrvade moodi kõrvu, nagu Ukraina AVA jne.) lennukeid olla võis?
Kohe saabuvatel EM-võistlustel Poolas ( http://www.f3j.aeroklub.wloclawek.pl/en ... d=official ) on sakslased ilmselt peamised tegijad.
Hei!
Peamisteks servodeks on S3150 ilmselt, mis tiivas on, vähemalt kirjutatakse neist foorumis köige rohkem ja soovitatakse. Klappide puhul vöivad ka mönel mudelil kuni 15mm servod sisse minna.
2.4 GHz kasutajad oli kindlasti vähemuses.
Stardid vötsid 3 ja 10 sek vahel aega. Ilm oli ilus ja paljud proovisid vähema algkörgusega hakkama saada, lootuses mulli tabada. Ilm oli selleks suurepärane.
Körvade all mötlesin kolme osalise tiiva välisosi. Selliseid mudeleid oli enamus.
Oli ka kaheosalise tiivaga mudeleid, kuid PikePerfect, Xplorer, Shadow on kolmest osast koosneva tiivaga.
Ühtegi Tragi 801 Clusterit ei näinud.
Oli ka selle, kes F3B mudelitega osa vötsid ja ka ühte sörestikmudelit nägin.
Noorim osavötja oli ca 10 aastane. Lendas väga hästi Xploreriga.
Saksa meeskond on köva küll. Hea oli vaadata meekonna toimimist.
Köigil oli iga hetk teada, kes mida tegema pidi.
Aga ega juhus neist ka päris mööda läinud.
Vöistlus oli väga sujuvalt korraldatud, 2 minutit peale ringi löppu oli juba uus ring öhus.
Väga suurt röhku pandi ohutusele, kes vähegi pealtvaatajate/kohtunike ala kohal lendas sai trahvipunkte. Nii kukkus üks esimeste hulgast välja, et lendas liiga madalalt üle keelatud tsooni.
Mart.
Peamisteks servodeks on S3150 ilmselt, mis tiivas on, vähemalt kirjutatakse neist foorumis köige rohkem ja soovitatakse. Klappide puhul vöivad ka mönel mudelil kuni 15mm servod sisse minna.
2.4 GHz kasutajad oli kindlasti vähemuses.
Stardid vötsid 3 ja 10 sek vahel aega. Ilm oli ilus ja paljud proovisid vähema algkörgusega hakkama saada, lootuses mulli tabada. Ilm oli selleks suurepärane.
Körvade all mötlesin kolme osalise tiiva välisosi. Selliseid mudeleid oli enamus.
Oli ka kaheosalise tiivaga mudeleid, kuid PikePerfect, Xplorer, Shadow on kolmest osast koosneva tiivaga.
Ühtegi Tragi 801 Clusterit ei näinud.
Oli ka selle, kes F3B mudelitega osa vötsid ja ka ühte sörestikmudelit nägin.
Noorim osavötja oli ca 10 aastane. Lendas väga hästi Xploreriga.
Saksa meeskond on köva küll. Hea oli vaadata meekonna toimimist.
Köigil oli iga hetk teada, kes mida tegema pidi.
Aga ega juhus neist ka päris mööda läinud.
Vöistlus oli väga sujuvalt korraldatud, 2 minutit peale ringi löppu oli juba uus ring öhus.
Väga suurt röhku pandi ohutusele, kes vähegi pealtvaatajate/kohtunike ala kohal lendas sai trahvipunkte. Nii kukkus üks esimeste hulgast välja, et lendas liiga madalalt üle keelatud tsooni.
Mart.
Päris tore ja hästi üles võetud video. Aga valus on neid maandumisi vaadata, ja starte ka (elektriajastul) 

Lauri Laidna - www.pistik.com
Hei!
Teatud möttes on bloki puhul tegemist küll ülekandega.
Nööri üks ots on maas kinni ja teine mudeli küljes ja käepidemel on bloki ratas, kust nöör üle jookseb. Blokiratta tee on topelt lühem, kui mudeli liikumise tee.
Vöitja lendas minu teada Xploreriga.
Teisi ma täpselt ei tea. Mudelid lendasid aga väga hästi, ühel juhul ca 100 m 20-30 cm körgusel maast paraja sörgi tempoga tuli mudel märgile.
Vennad ise olid ka saavutuse üle röömsad.
Suured tegijad arvasid, et enamus mudelitest väga sarnase vöimekusega, 90% pidi rolli mängima piloot.
Mart.
Teatud möttes on bloki puhul tegemist küll ülekandega.
Nööri üks ots on maas kinni ja teine mudeli küljes ja käepidemel on bloki ratas, kust nöör üle jookseb. Blokiratta tee on topelt lühem, kui mudeli liikumise tee.
Vöitja lendas minu teada Xploreriga.
Teisi ma täpselt ei tea. Mudelid lendasid aga väga hästi, ühel juhul ca 100 m 20-30 cm körgusel maast paraja sörgi tempoga tuli mudel märgile.
Vennad ise olid ka saavutuse üle röömsad.
Suured tegijad arvasid, et enamus mudelitest väga sarnase vöimekusega, 90% pidi rolli mängima piloot.
Mart.