Vaat mis juhtus Hiiumaal !
Vaat mis juhtus Hiiumaal !
Arvasin nii et ei kirjuta oma TÄNU selle teema jätkuna millega ma teid Hiiumaale meelitasin ,vaid eraldi teemana.Kindlasti ärge olge tagasihoidlikud selle vastu võtmisega. Hiiumaale ikka nii kergelt ei satu et hüppad trammi viimasesse vagunisse ja kohe järgmises peatuses maha.
Samuti ka kummardus kõigi toredate, lahedate, muhedate, sõbralike, asjalike mudelistide naistele kes "ürgmeeste" hobbi välja "kannatavad".
See oli meie klubi esimene selletaoline üritus.Muidugi võtame kuulda kõiki soovitusi et lennurada paremaks muuta.(Kristjanile TÄNUD piltide eest). Samuti soovitused Kunolt ja Maidult lastega tegutsemiseks.
Varsti paneb Teet pildid meie klubi kodukale ja ehk saab näha ka teiste tehtud pilte.
Ja kui saarele satute siis teate mu numbrit ,olen kohe valmis teid kõikki uuesti vastu võtma.
Teid tänades Hiiumaa Mudeliklubi.
Samuti ka kummardus kõigi toredate, lahedate, muhedate, sõbralike, asjalike mudelistide naistele kes "ürgmeeste" hobbi välja "kannatavad".
See oli meie klubi esimene selletaoline üritus.Muidugi võtame kuulda kõiki soovitusi et lennurada paremaks muuta.(Kristjanile TÄNUD piltide eest). Samuti soovitused Kunolt ja Maidult lastega tegutsemiseks.
Varsti paneb Teet pildid meie klubi kodukale ja ehk saab näha ka teiste tehtud pilte.
Ja kui saarele satute siis teate mu numbrit ,olen kohe valmis teid kõikki uuesti vastu võtma.
Teid tänades Hiiumaa Mudeliklubi.
LAHE!
See ongi Linnumäe puhkekeskus ülevalt .Koht asub ise enne Kärdlasse sisse sõitmist. Ja väga ammu 445 miljonit aastat tagasi kukkus sinna meteoriit(miski kivi kosmosest).Meie püüame omi lennumasinaid sinna lennurajale mitte niimoodi kukutada .
Eemal paistab veel hobuseplatsid ja kaugemal SELVER.
See ongi Linnumäe puhkekeskus ülevalt .Koht asub ise enne Kärdlasse sisse sõitmist. Ja väga ammu 445 miljonit aastat tagasi kukkus sinna meteoriit(miski kivi kosmosest).Meie püüame omi lennumasinaid sinna lennurajale mitte niimoodi kukutada .
Eemal paistab veel hobuseplatsid ja kaugemal SELVER.
kas sellest õnnetust tüdrukust rohkemat ei ole teada, et mis temast sai?
uudiste vääriline see seik ei paista olevat...
Muidu üritus oli äge, rada on hea koha peal ja asukoht looduse suhtes ka hea. Mudelistidel hea lähedal käia linnast, isegi statsionaarne peldik olemas.
uudiste vääriline see seik ei paista olevat...
Muidu üritus oli äge, rada on hea koha peal ja asukoht looduse suhtes ka hea. Mudelistidel hea lähedal käia linnast, isegi statsionaarne peldik olemas.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Ropka wrote:kas sellest õnnetust tüdrukust rohkemat ei ole teada, et mis temast sai?
uudiste vääriline see seik ei paista olevat...
Kuskilt sealtsammast uudistest jooksis läbi, et olevat elus, terve, ning liikuvat omal jalal - samuti ka hobune. Seega, vist siiski suht õnnelikult läks. Head uudised kipuvad olema need, et uudiseid ei ole. http://www.hiiumaa.ee/?idc=1011128100086211000 kõikse viimane lõik...
Täna käisin platsil niitmas ja huvi pärast mõõtsin raja veelkord üle ja pikkust sain 114 ja laiust 18 meetrit.Ongi nii kavas et järgnevate projektide kavas on raja siledamaks muutmine.Pinnast kavatsen sinna vedada ja siluda ning rullida.Muru püüame muuta nagu golfi rajal.
Ma vaatasin ka päikse liikumist ja ehk aitab see et hommiku päikesega ei tohiks publik seista seal kuhu piirde panime.Tuleks piirata raja otsast kuni metsa tukani paremal pool .
Kuidas te KOLLASEL talvel majandate?Mingi lumesahk käib ka või ?
Jah ratsupäevad möödusid ka hästi ning mingit probleemi "müraga "küll ei olnud,suksud olid rahulikud ja need komistamised küll meie pärast ei olnud.
Ja kes Hiiumaale satub võtku staff kaasa ning rada on teie päralt.
Ehk ristime ka rajale nime ning ristivanemad olete just teie kes te meie olemise ägedaks tegite.
Ma vaatasin ka päikse liikumist ja ehk aitab see et hommiku päikesega ei tohiks publik seista seal kuhu piirde panime.Tuleks piirata raja otsast kuni metsa tukani paremal pool .
Kuidas te KOLLASEL talvel majandate?Mingi lumesahk käib ka või ?
Jah ratsupäevad möödusid ka hästi ning mingit probleemi "müraga "küll ei olnud,suksud olid rahulikud ja need komistamised küll meie pärast ei olnud.
Ja kes Hiiumaale satub võtku staff kaasa ning rada on teie päralt.
Ehk ristime ka rajale nime ning ristivanemad olete just teie kes te meie olemise ägedaks tegite.
paraku ei majandagi - kui lumi tuleb maha,siis ongi kõik.Viimased talved on küll olnud suht soosivad - lund polegi nagu olnud.Kuidas te KOLLASEL talvel majandate?Mingi lumesahk käib ka või ?
Meil on talviti parem lahendus - Harku järv.Möödunud talvel kollasel ei käinudki - ka pinnasele parem - kui ei ole õiget külma,siis polegi hea muru peale minna.
No nii räägi kus Su häärber on.Sa siis hiidlane? Tere tulemast klubisse.
Ja kahtled jäätees-siis on sul ehk andmed millal küll sild valmis võiks saada
.Parem olgu ikka meri vahel, on kuidagi rahulikum(turvalisem).
Ja vana paadimeister ütles ju nii et " äi löpe see laevasõit ennem kut jalgsi Austraaliasse saab".
Ja kahtled jäätees-siis on sul ehk andmed millal küll sild valmis võiks saada

Ja vana paadimeister ütles ju nii et " äi löpe see laevasõit ennem kut jalgsi Austraaliasse saab".
Kollane talvel
Oli küsimus Kollasest talvel...
Noh, ja kuniks teised järvel, käin mina seal siiski salatrenni tegemas. Kui lumi nii madal on, et 4veolisega kohale saab, siis _kopteri_ jaoks saab vabalt ka jalgadega stardiplatsi sisse trampida. Vähemalt viimase 10 aasta lumekoguste juures...
Kui Keilas veel vana plats oli, siis korra talve jooksul, peale seda ainukest suuremat sadu sai sahaauto/traktor vms. lumekihi veidi kokku tõmmata küll. Paar korda pressisime ka kahe maasturiga stardiplatsini tee sisse [millest on minu mällu sööbinud teadmine, et puksiirtrossiga tasub olla ÜLIMALT ettevaatlik], edaspidi said kõik juba ise. Kohapeal võib ju ka lumelabidat pruukida, kui vajalik tundub. Eriti üllatavalt mõjus selline talvine platsilesõit muide paarile karuohakale, mis - üllatus-üllatus - otsad andsid (sulaga puhmast autoga üle, siis pakast peale).
Talvel on muide "pehmem kukkuda" ja tänu valgele/valdust peegeldavale maapinnale ka üllatavalt pikalt piisavalt hea nähtavus - vähemalt seni, kuni käepärast sobivad päikeseprillid võtta.. Üle -7 kraadi pakases hakkavad akud oluliselt mahtuvust kaotama ja mõned plastosad muutuvad rabedaks.
Noh, ja kuniks teised järvel, käin mina seal siiski salatrenni tegemas. Kui lumi nii madal on, et 4veolisega kohale saab, siis _kopteri_ jaoks saab vabalt ka jalgadega stardiplatsi sisse trampida. Vähemalt viimase 10 aasta lumekoguste juures...
Kui Keilas veel vana plats oli, siis korra talve jooksul, peale seda ainukest suuremat sadu sai sahaauto/traktor vms. lumekihi veidi kokku tõmmata küll. Paar korda pressisime ka kahe maasturiga stardiplatsini tee sisse [millest on minu mällu sööbinud teadmine, et puksiirtrossiga tasub olla ÜLIMALT ettevaatlik], edaspidi said kõik juba ise. Kohapeal võib ju ka lumelabidat pruukida, kui vajalik tundub. Eriti üllatavalt mõjus selline talvine platsilesõit muide paarile karuohakale, mis - üllatus-üllatus - otsad andsid (sulaga puhmast autoga üle, siis pakast peale).
Talvel on muide "pehmem kukkuda" ja tänu valgele/valdust peegeldavale maapinnale ka üllatavalt pikalt piisavalt hea nähtavus - vähemalt seni, kuni käepärast sobivad päikeseprillid võtta.. Üle -7 kraadi pakases hakkavad akud oluliselt mahtuvust kaotama ja mõned plastosad muutuvad rabedaks.
Nagu ütlesin - kui mudel on plastist, võivad mõned detailid (olenevalt materjalist) rabedaks minna. Lennukil selliseid olulisi plastdetaile reeglina ilmselt pole...
Kunagi kui kasutasin kopteri harjutustelikut, siis näiteks nende augulised pallid läksid rabedaks ja katki. Sisuliselt järgmine mure on akud, aga kuni nad on suht uued pole seegi teab mis probleem. Muu elektroonika, õlid jms. võiks nagu toimida...
Käed püsivad "muhvis" soojad, niiet nina ümber tasub sall siduda ja läheb
Igastahes, miinus 7, vast isegi miinus 10 kraadi (ilmselt sõltub õhuniiskusest kui karm tundub) on täiesti lennuilm - kusjuures meeldivam kui kusagil nulli piiril lõikava tuulega. Kas miinus 15-ga keegi Eestis välja minna tahab on iseasi, ja mina eriti ei riskiks ka. Aga Lapis on ilmselt ka selliste tingimuste kohta oma kogemus olemas - kas positiivne või negatiivne ei tea..
Kunagi kui kasutasin kopteri harjutustelikut, siis näiteks nende augulised pallid läksid rabedaks ja katki. Sisuliselt järgmine mure on akud, aga kuni nad on suht uued pole seegi teab mis probleem. Muu elektroonika, õlid jms. võiks nagu toimida...
Käed püsivad "muhvis" soojad, niiet nina ümber tasub sall siduda ja läheb

Igastahes, miinus 7, vast isegi miinus 10 kraadi (ilmselt sõltub õhuniiskusest kui karm tundub) on täiesti lennuilm - kusjuures meeldivam kui kusagil nulli piiril lõikava tuulega. Kas miinus 15-ga keegi Eestis välja minna tahab on iseasi, ja mina eriti ei riskiks ka. Aga Lapis on ilmselt ka selliste tingimuste kohta oma kogemus olemas - kas positiivne või negatiivne ei tea..