Lennukaaluks pakutakse 2,2...2,5kg.
Nüüd siis ehitusjärg mootorini jõudnud. Lugesin siit: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1701,et
Minu traineril tundub küll tulemüür igapidi täisnurga all olema. Mootoriraam ka tehasepoolt külge kruvitud.Tulemüüri nurk on kaldu üles ja paremale. Tundub et paremale on pisu palju kaldu nii oma 5 kraadi. Kas see on ok või on liigpalju? Juttu pole sellest manuaalis
Kas üritada ikkagi mootoriraami alla seibe sokutuda ja 4...5 kraadi paremale timmida? Ja allapoole ka paar kraadi.
Sama küsimus tekib ka tiibade seadenurgaga kuna parem ja vasak kereäär millele tiib toetab ei ole mitte ühesuguselt lihvitud ja ei järgi sugugi tiiva alumist proofiili. Need tuleb nagunii omal õigeks lihvida siis ühtlasi vaja jälgida milliseks kujundada seadenurk. Proof on tugevalt semisümmeetrical.
Ja kuidas paigutatakse mootoriraamil mootor? Kas võimalikult taha tulemüüri lähedale või võib tasakaalu jaoks teda ka vajadusel ettepoole nihutada?
Oehh