Ultimate

Ehitusnipid, materjalid, joonised, konstruktsioon...
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Kuno Sulle meeldivad topelttiivulised.?Kas on nii et topelt ei kärise või miskit muu
ma arvan,et see on see "miski muu".Tegelikult,nagu elu näitab on topelt vähe keerulisem - tükke rohkem ja probleeme lahendada ka enam,ka põllul kokkupanemine keerulisem.Plussiks ehk väiksemad gabariidid - lihtsam transportida ja hoiustada,ning väiksem pinnakoormatus - ehk tõesti pisut parem manööverdusvõime.
Korrutad G-de arvu lennuki massiga, ning saadki vajaliku jõu == raskus, mis lennukile "kukile lappida".
krt,siis tuleks proovida vist mingi 100 kg-ga - jube karm!
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Eks see topeltiivaliste värk on ka pisikese kiiksuga seotud,nostalgija ja muu taoline.
Mul on ka see nõrkus nende vastu täiesi olemas.
Minu teada peale Ultimat ja Pittsi vigurlennuks teisi kahetiivalisi eriti polegi,kui mudugi välja arvata Sebarti hirmkallid kahetiivalised F3A mudelid.
Tundub et manööverdamise suhtes on Kunol õigus,väike eelis neil on.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kuno wrote:"Taastulemine" ehk võiks aset leida kuu aja jooksul ja - lähme äkki jälle Haapsallu!
Kas siin ka maha hõigatakse taastulemisepäev? :wink:
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

titan wrote: Kas siin ka maha hõigatakse taastulemisepäev? :wink:
Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast ;)
Ilm Kiltsil siis ilus - 2m/s vist tuuleks ei loeta, sooja ~4 kraadi, võimalike sademete kohta andmed puuduvad
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast
sihuke mõte korra sähvas peast läbi küll,kui eile Cuprum mulle propid tõi :idea:
Tegelikult üks tiivakinnituse detail veel puudu,kui selle täna välja mõtlen,muutub plaan juba konkreetsemaks.Veel tuleb suhelda Valeriga ja uurida,kas plats üldse vaba on - võibolla meie vaprad kaitsejõud ajavad seal omi tähtsaid asju.Võtaks konkreetse otsuse vastu homme lõuna paiku.
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kuno wrote:
Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast
Võtaks konkreetse otsuse vastu homme lõuna paiku.
:?: :?: :?:
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Kui suur peaks olema eleroni käik?
Juhend pakub minu Pittsi jaoks CA 8-10mm,on see reaalne?
Kas eleronile piisaks digiservost 2,7kg tõmmet 4,8V?
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Miks pardaelektroonikat 4-purgi pealt jooksutada? See on olnud ja unustatud aeg ;) 5-cell NiMH või LiPo reguga 6V ja on kohe rohkem kiirust ning võimsust ja regu puhul seda ka stabiilselt kogu lennu ajal.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Pardaelektroonika saab laksu läbi ESC BEC'i,vähemalt esialgu nii plaanis.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Post Reply