tore hobi :)
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
tore hobi :)
Internetis ringi luurides sattusin säherduse artikli peale: http://www.sonumitooja.ee/vanaleht/2008 ... aasiku.htm
Ei tea küll mis ajast see artikkel on, kuid siis tekkis küsimus, kas siit foorumist on ka keegi säherduse asjaga lennanud? kaasa lennanud? omab sellist riista?
Ei tea küll mis ajast see artikkel on, kuid siis tekkis küsimus, kas siit foorumist on ka keegi säherduse asjaga lennanud? kaasa lennanud? omab sellist riista?
-------------
"Helicopters don't fly as much as they beat the air into submission"
-------------
Pakun 3D printimise teenust
"Helicopters don't fly as much as they beat the air into submission"
-------------
Pakun 3D printimise teenust
siis vist Submarine ainukesena ei ole lennanud motodeltaplaaniga Piibel ......või on keegi veel
Ise lennata on vist selle riistapuuga raske,kuna tema juhtimisloogika on vastupidine mudeli ja pärislennuki loogikale....ühesõnaga "alla" - juhis enda poole,"üles" - juhis endast eemale,"paremale"-juhis vasakule ja "vasakule" -juhis paremale
Ise lennata on vist selle riistapuuga raske,kuna tema juhtimisloogika on vastupidine mudeli ja pärislennuki loogikale....ühesõnaga "alla" - juhis enda poole,"üles" - juhis endast eemale,"paremale"-juhis vasakule ja "vasakule" -juhis paremale
Mina ka ei ole seal lennanud - ehk siis Laurid on nõrgad. Peale mõnda itsidenti ja härradega vestlust polnud enam mingit soovi SEAL sellise peale istuda Kas teile meeldib see, kui 2 deltaplaani vastas-suunas samaaegselt maanduma tulevad? Minu jaoks on see vist midagi sarnast kiirtoidukohas söömisega - kõik on tore ja äge kuni köögipoolt näed, siis enam ei taha
Kas see hull deltaplanerist aka "ta lendabki nii", kes 4-5m kõrgusel sõitvate autode kohal "trikke" tegi, on veel elus?
Kas see hull deltaplanerist aka "ta lendabki nii", kes 4-5m kõrgusel sõitvate autode kohal "trikke" tegi, on veel elus?
Lauri Laidna - www.pistik.com
See peatpidi kokku (peaaegu) maandumine oli jah imelik ja vist ka suht erakordne juhus aga kuna seal eriti lennureeglitest kinni ei peeta, siis enamus ajast tulebki iga üks maanduma kust suunast aga ise soovib. Tegelikult neil seal maandumiseks eriti reeglrid ei olegi, ise otsutavad ja võtavad arvesse oma oskusi jne.
See Samuel (oli vist ta nimi) on täitsa elus ja sõidab ringi kollase Lamborghiniga ja lendab autogyroga.
PS! Kõik me sõidame iga päev autoteedel 50 - 120 km/h kiiruseg peatpidi peaaegu kokku teiste sõidukitega ja meid eraldab surmast ainult paar meetrit, nii et see üks kord seal laial rajal polegi ehk nii hull kui alguses tundub.
See Samuel (oli vist ta nimi) on täitsa elus ja sõidab ringi kollase Lamborghiniga ja lendab autogyroga.
PS! Kõik me sõidame iga päev autoteedel 50 - 120 km/h kiiruseg peatpidi peaaegu kokku teiste sõidukitega ja meid eraldab surmast ainult paar meetrit, nii et see üks kord seal laial rajal polegi ehk nii hull kui alguses tundub.
Esmapilgul maandumist vaadates paistis suht vedel ja ebastabiilne atribuut olema. Oma lihakeha võõrastesse kätesse küll ei usaldaks.
Taevasse, pilvepiirile ja tuulte meelevalda ma ei igatse ja põrgukatla äärne kuumus ja soojus just ei kutsu ka veel.
Aga need kõik isiklikud emotsioonid.
Taevasse, pilvepiirile ja tuulte meelevalda ma ei igatse ja põrgukatla äärne kuumus ja soojus just ei kutsu ka veel.
Aga need kõik isiklikud emotsioonid.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Tiit ,ega see nii hull polegi sest see kes veresoojust(loe.adrenaliini) armastab see põrgukatla ääres just käsi soojendabki.Ja kui tunne juba sees siis ei taha kuidagi alla tulla.Ehk vaatad siis purilennukite poole.Siin ju paljudki näidanud kuidas liuglevad.Viimati vist Marek.Ja on ju hämmastav ,et soov lennata on inimestel juba enne meie aega sees.Ja kuidas kellelgi ,kes saab hoogu juurde, kellel kaob ära.Ja on null punkt kus enamus inimesi viibib ning miinus(akvalangistid)ja pluss(lendurid).Sukeldumist ei mõtle ma just negatiivselt vaid lihtsalt filosoofiliselt.Mind tõmbab ka PLUSSI rohkem
ausalt öeldes eemalt vaadates tundub asi vähe hullem,kui selle riistapuu seljas.Kuna propp on seljataga ja lennukiirus keskmiselt 40-50 km/h (pikeerimisel tõusis kiirus korraks 90 km/h),siis tekib selline köögitabureti peal istumise tunne - ei toimu ju nagu midagi erilist (muidugi eeldusel,et kõrgust ei karda).Eks see riistapuu olegi mõeldud selliseks linnu moodi rahulikuks lauglemiseks.Mulle endale avaldas rohkem muljet plaaneriga lendamine -seal on see dünaamika tunnetus palju ehedam.Taevasse, pilvepiirile ja tuulte meelevalda ma ei igatse
Kindlasti on elamus vigurlennukis istumine,aga ma ei ole sugugi kindel,et ma seda sooviks (isegi kui finantsiline pool välja jätta).Võibolla ehk nii,nagu kunagi Tehnika Maailmas kirjeldas,et peale õhkutõusmist ja põgusat instruktaazi saad ise oma tahtmist mööda seda sanga sikutada,mis lennuki liikumissuunda muudab
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn