Probleem seisneb selles, et peale aku laadimist saab autot liigutada ainult tagurpidi, edasi gaasi andes ei juhtu mitte midagi, ainult tagurdada saab.
Proovisin ka juhtmete vahetamist, mis lähevad mootori külge, aga tulemus ikka sama, ainult tagurpidi liigub.
Oskab keegi ideid välja pakkuda, mis sellel viga võiks olla?
Probleem elektrimootoriga
Kui sa mootori juhtmed vastupidi ühendasid ja endiselt liigub auto ainult tagurpidi, siis võiks arvata kahte asja:
- veermik on edaspidi liikumiseks kuidagi blokeerunud. Proovi mootori pinionit käega ringi ajada - kas rattad liiguvad?
- kui tegu harjadega mootoriga, siis võivad harjad kuidagi kavalalt kulunud olla ja mootor on võimeline töötama ainult tagurpidi. Teoorias võiks nagu võimalik olla
Aga kui sa sellise probleemiga foorumi inimeste poole pöördud, siis ole teinekord tubli ja avalda väheke rohkem infot oma auto ja kõige muu kohta ka! Me ei tea ju, mis tehnikaga tegu.
- veermik on edaspidi liikumiseks kuidagi blokeerunud. Proovi mootori pinionit käega ringi ajada - kas rattad liiguvad?
- kui tegu harjadega mootoriga, siis võivad harjad kuidagi kavalalt kulunud olla ja mootor on võimeline töötama ainult tagurpidi. Teoorias võiks nagu võimalik olla
Aga kui sa sellise probleemiga foorumi inimeste poole pöördud, siis ole teinekord tubli ja avalda väheke rohkem infot oma auto ja kõige muu kohta ka! Me ei tea ju, mis tehnikaga tegu.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Veermik ei ole blokeerunud, rattad liiguvad edasi. Autoks on suht tavaline elektrikas. Vahetasin juhtmed vastupidi ära, nüüd kui tagurdada, auto liigub edasi, aga tagurpidi ei sõida.lauri wrote:Kui sa mootori juhtmed vastupidi ühendasid ja endiselt liigub auto ainult tagurpidi, siis võiks arvata kahte asja:
- veermik on edaspidi liikumiseks kuidagi blokeerunud. Proovi mootori pinionit käega ringi ajada - kas rattad liiguvad?
- kui tegu harjadega mootoriga, siis võivad harjad kuidagi kavalalt kulunud olla ja mootor on võimeline töötama ainult tagurpidi. Teoorias võiks nagu võimalik olla
Aga kui sa sellise probleemiga foorumi inimeste poole pöördud, siis ole teinekord tubli ja avalda väheke rohkem infot oma auto ja kõige muu kohta ka! Me ei tea ju, mis tehnikaga tegu.
Paar pilti ka siis kui abiks: http://img187.imageshack.us/i/img1648f.jpg/
http://img187.imageshack.us/i/img1649e.jpg/
Probleem mootoriga
Pildilt näha et tegu kõik ühes sistemiga.Võimalik et mõni transistor kõnges ära(need neli junni plekitükkide küljes).Kui ise elektroonikas kodus pole,palu kelleltki abi.Asi iseenesest väga primitiivne ja lihtsalt(odavalt) remonditav.Saab teha ka pisut paremaks,vahetades mõned jubinad välja.Kui rahakott lubab siis pigem muidugi uus aparatuur(saatja/vastuvõtja,regu,servo).Iseasi kas on mõtet sellise mudeli puhul.Edu.
Esimeses postituses kirjutasid täpselt vastupidi, aga ok. Kõlab igati loogiliselt, et just NII on. Regus transid tõenäoliselt läbi jah. Kõige õigem oleks ehk poodi uue auto järgi minna.kUUt wrote:Vahetasin juhtmed vastupidi ära, nüüd kui tagurdada, auto liigub edasi, aga tagurpidi ei sõida.
Näiteks:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXPRE5&P=7 sellega saad ka võistlema tulla - läbi aasta iga kuu üks võistlus.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Seal on mingi kood NEC D882P. Kas transi vahetamisega saaks ka ilma eriliste oskustega inimene hakkama ehk mina?felch wrote:Mootorit tüüritakse väljatranssidega (FET). Loe oma auto plaadilt transsidele kirjutatu ja leiame asenduse. Transi vahetmine pole üldse raske ja isendid maksavad kuni 50 raha/tk.