CriCri

Teemast mööda vestlus... ehk kõik mis pole seotud mudelismiga!
Post Reply
Einar Ridalist
Posts: 123
Joined: Sun May 04, 2008 22:53
Location: Ridali
Contact:

CriCri

Post by Einar Ridalist »

http://www.youtube.com/watch?v=4TtnPJB3 ... re=related
http://en.wikipedia.org/wiki/Colomban_Cri-cri
valmistatud teisi vist tükki sada.
Specifications (MC 15)

Data from Cri-Cri MC 15 Information Pack - Michel Colomban

General characteristics

* Crew: one, pilot
* Length: 3.9 m (12.8 ft)
* Wingspan: 4.9 m (16 ft)
* Height: ()
* Wing area: 3.1 m2 ()
* Airfoil: Wortmann 21.7
* Empty weight: 78 kg (171 lb)
* Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
* Powerplant: 2× JPX PUL 212 and others, ()15 hp each

Performance

* Maximum speed: 120 kt (220 km/h)
* Cruise speed: 100 kt
* Range: 250 nm ()
* Service ceiling: 12,000 ft (3,700 m) ()
* Rate of climb: 1,300 ft/min (384 m/min) ()
* Wing loading: 55 kg/m2 ()
Last edited by Einar Ridalist on Sun Nov 29, 2009 20:55, edited 1 time in total.
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

Sellise aparaadi piloodile on vist nõutav ka litsents. Huvitav, kas Eesti Lennuamet väljastaks.... Julge vend igatahes!
User avatar
ak
Posts: 552
Joined: Fri Jul 20, 2007 17:16
Location: Tallinn
Contact:

Post by ak »

kahtlane värk. Idee poolest peaks ta kvalifitseeruma 1-kohaliste tüürpindadega ultralight'i alla, aga samas on tal 2 mootorit. Huvitav tõesti, kas sellise registrisse saaks.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Sellise võib ju ise valmis ehitada. Tellid mootorid Lindingerist ja vineeri saab ka kodumaalt:D Aga see armas lennuk on juba igivana teema, huvitav, et alles nüüd siin tähelepanu sai :)
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
* Powerplant: 2× JPX PUL 212 and others, ()15 hp each
huvitav,vana viskab lennukiga surmasõlmi jne vaatamata neile tehnilistele andmetele(või on selle eksemplari mootorid midagi muud).See võimsuse ja kaalu vahekord viitab rohkem sellisele rahulikule lendamisele.Samas sellise riistapuu juhtimine vist on paras ettevõtmine - stabiilsusest vist siin küll eriti rääkida ei saa.Algajale piloodile vist esimeseks lennukiks soovitada ei saa :lol:
User avatar
tulnuk
Posts: 539
Joined: Mon Aug 01, 2005 1:33
Location: tartu

Post by tulnuk »

Olen kuskilt lugenud, et oma kipakuse tõttu on see lennuk enamuses Euroopas üldse keelatud. Videos nähtud mootorid on kindlasti võimsamaid, kui originaalil, resotorudega ja puha.
Esimesed CriCri'd startisid mootori jõuetuse tõttu sõiduauto katuselt, ise maapealt startides oleks arvatavasti rada liiga vara otsa saanud.
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

Aga kui riputaks servod külge ja kasutaks mudellennukina ,kas siis on registrisse saamine vajalik?
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

servod külge ja kasutaks mudellennukina
Minu arust ei saa, sest see riistapuu ei vasta kindlasti mudellennuki definitsioonile.
FAI klassifikatsiooni järgi oleks siis kaugjuhitav UAV.

Viide täiendatud mudellennu 2010 FAI reeglitele hetkel esilehel www.mudellend.ee
User avatar
MihkelP
Posts: 384
Joined: Wed May 06, 2009 1:47
Location: Mustamäe/Saue

Post by MihkelP »

cbjuss wrote:Aga kui riputaks servod külge ja kasutaks mudellennukina ...
Näe, üks mees on ära teinud. Mudeli turbiinidega :wink:
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
User avatar
mcmatrix
Posts: 266
Joined: Wed May 09, 2007 17:01
Location: Peetri alevik / Harjumaa
Contact:

Post by mcmatrix »

Empty weight: 78 kg (172 lb)
Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
See lennuk sobib sellises ideaalkaalus olevatale pilootidele :)
Post Reply