
Jaanuar 2010 lendamised
Jaanuar 2010 lendamised
1 jaanuar on traditsiooniline lendamise päev, nö aasta sisseõnnistamine. Väga kehvade ilmastiku oludega tehakse 2 või 3 jaanuar aga esimese jaanuari nädala jooksul tuleb mudelit, kasvõi ühte lennutada! Seega kõik see mees pange end valmis!
Kohtume Harkul nt? Kes on käpad? Teeks rahvale showd!

Re: Jaanuar 2010 lendamised
Nu tuleks küll, kui kinu tegemise peale välja minna. Mis Harkusse puutub, siis sellest just-just siinsammas alamfoorumis puhusin.Marek wrote:1 jaanuar on traditsiooniline lendamise päev,
Ilma kohapealt aga tundub, et tuleb suhteliselt krõbe aasta/nädalavahetus. Temperatuuri lubatakse -6..-12 Celsiust. Pilvituse järgi oleks vast kõikse mõistlikum laupäev, kus varahommikul pisut lumekest, kuid juba miski 8-9 paiku ilm ilus ja ülemised pilvehorisondid puhtad.
Mina jäin 30 min hiljaks, kui koju jõudsin 14 ajal, siis hakkas jälle lumetorm pihta, mudu oli plaan maja kõrvale platsile Mentorit lennutama minna, aga kui homme hommik ilus siis olen 100% platsis! Vist siis ikka Harkul! Teen õhust pilti ja puha
MIGi võiks ju ka kaasa võtta:D aga sellise külmaga ei suuda seda vist kaua käima ajada ja siis veel lennata. Elektriga on kergem. Eks siis homme Harkus äkki kohtume!

Kus see torm oli?
Kiilis oli päeval tiba tuult küll, aga lennutamist ta ei seganud sugugi
Olin pea kogu lõunase valge aja väljas. Isegi päikest paistis.
Aivari, Ivo, Kalle(Kpe) ja Tarviga(Ziilike) leppisime kokku, et kella 10.00-e paiku hindame ilmaolud üle ja seejärel üritame Harku peale minna.
Aga kuhu ja kuidas sinna läheneda? Ikka sõudebaasi taha jah?
Kiilis oli päeval tiba tuult küll, aga lennutamist ta ei seganud sugugi

Olin pea kogu lõunase valge aja väljas. Isegi päikest paistis.
Aivari, Ivo, Kalle(Kpe) ja Tarviga(Ziilike) leppisime kokku, et kella 10.00-e paiku hindame ilmaolud üle ja seejärel üritame Harku peale minna.
Aga kuhu ja kuidas sinna läheneda? Ikka sõudebaasi taha jah?
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!

Täna sai Tallinna lumerekord pildile jäädvustatud väheke kõrgemalt kui muidu. Head nautimist:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album46
Väike ülevaade ka tegevusest, mis toimus Kollasel: http://www.vimeo.com/8527150
Last edited by titan on Mon Jan 04, 2010 21:49, edited 1 time in total.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Külma karastavat lund said tunda mitmed lennuaparaadid, kaamera ette jäi vaid Kalle oma.
Kui Ziilike oma pildipanga üles laeb, siis tuleb kogu tõde vast päevavalgele.
Aga kus Aivar oma Boeingut senini peitnud on?
Kui Ziilike oma pildipanga üles laeb, siis tuleb kogu tõde vast päevavalgele.

Aga kus Aivar oma Boeingut senini peitnud on?

Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Väga vinge!!! Tänud Tiidule! Igatahes on mida meenutada
See lumme maandumine oli pigem siiski "engine failure by glow plug" tagajärjel tehtud autorotatsiooni tulemus...
Millal jälle lähme?

See lumme maandumine oli pigem siiski "engine failure by glow plug" tagajärjel tehtud autorotatsiooni tulemus...
Millal jälle lähme?

Last edited by Kpe on Sat Jan 16, 2010 11:24, edited 1 time in total.
Minu autorotatsiooni harjutus oli arvatavasti tingitud toitesüsteemi häirest, mis oli tingitud eelnevalt külmas lendamisest (ca -10), seejärel kopteri soojas autos hoidmisest (aku temperatuuri tõstmise eesmärgil) ning taas külma tuues soojas tekkinud kondentsi külmumisest.
Täna kodus käivitus mootor esimesel katsel ja kopter lendas ka tõrgeteta, külma oli taas -10.
Täna kodus käivitus mootor esimesel katsel ja kopter lendas ka tõrgeteta, külma oli taas -10.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Sep 27, 2008 21:05
- Location: Tallinn,kollane
Pildid leiate siit : http://www.phantomarts.pri.ee/_albums/? ... _3.01.2010titan wrote:Külma karastavat lund said tunda mitmed lennuaparaadid, kaamera ette jäi vaid Kalle oma.
Kui Ziilike oma pildipanga üles laeb, siis tuleb kogu tõde vast päevavalgele.
Aga kus Aivar oma Boeingut senini peitnud on?
edit: Muutsin lingi ära nüüd väike eelvaade ka piltidele ei pea kõiki läbi lappama.
Last edited by sandervend on Wed Jan 06, 2010 3:44, edited 2 times in total.
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Sep 27, 2008 21:05
- Location: Tallinn,kollane
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
Lendama? on's see lubatud üldse? näiteks kui on huvi lennutada depronit või mingeid muid materjale ntx linnahalli kandis - kas tohiks?Marek wrote:... Ja üldse kesklinna.
Ütleme, kui on suur tahtmine teha Patarei Vanglast jne piirkonnast aeropilte - kas tohiks?
-------------
"Helicopters don't fly as much as they beat the air into submission"
-------------
Pakun 3D printimise teenust
"Helicopters don't fly as much as they beat the air into submission"
-------------
Pakun 3D printimise teenust
Mõni mees lööb jalgpallipalli kõrgemale kui sina deproniga lendad, miks ei või? Samuti lennutatakse lohesid nii Pirita kui mujal randades, mis käivad ka suht kõrgel. Viisakas oleks küll alla 500 jala lennata ja mitte just päris lennuvälja ILS alas. 2 m bensumootoriga on võibolla tõesti risk liiga suur kedagi vigastada aga kõik depronid ja vahust asjad üldjuhul on ohutud. Muid ohte varitseb siin Tallinnas kindlasti rohkem.