Mootor ,mis määrab bensukate tuleviku.
Mootor ,mis määrab bensukate tuleviku.
Mis te arvate sellest?: http://www.youtube.com/watch?v=is5Dxl9O ... re=related .
http://rotomotor.cz/rotomotor/rotomotor ... 35-fs.html
Võimas ja öko... lennuki peal katsetatud, käib ilusti puhtalt ja reageerib momentaalselt.
OS'il ja Saitol on ka 4 taktilised väljas aga see tsehhide oma on foorumites oleva info põhjal parim.
Video (mitte minu lennuk).
http://www.youtube.com/watch?v=3hla246UalM
http://www.youtube.com/watch?v=iBL3hRRdjkE
K.
Võimas ja öko... lennuki peal katsetatud, käib ilusti puhtalt ja reageerib momentaalselt.
OS'il ja Saitol on ka 4 taktilised väljas aga see tsehhide oma on foorumites oleva info põhjal parim.
Video (mitte minu lennuk).
http://www.youtube.com/watch?v=3hla246UalM
http://www.youtube.com/watch?v=iBL3hRRdjkE
K.
Point,asi on mu meelest eriti just mootori häältes.Kahetaktiline põriseb,nelitakti käib mõnusa madala häälega.Esialgu tundub ,et võimsust on vähe kuid ei saa ära unustada neljataktilise suuremat pöördemomenti,mis annab palju parema kontrolli pöörete üle,kaalu poolest ei ole ka 4t palju raskem.Motomaailm läheb kõik tasapisi üle 4taktilistele.Motokrossis eelistatakse juba ammu 4t mootorrattaid,kuigi need on veidi raskemad.Võimsuse saavutamine on tehaste kättevõtmise asi.Näiteks on 250 ccm 4t krossiratta võimsus 40ps.Järelikult ei tohiks olla probleem saada 50ccm 4t -lt saada 8ps.