Mootor ,mis määrab bensukate tuleviku.

Huvitavat pildi- ja videomaterjali mudelismi teemadel
Post Reply
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Mootor ,mis määrab bensukate tuleviku.

Post by Raits »

inimene.
Posts: 103
Joined: Fri Apr 17, 2009 19:48
Location: Laagri/Saue

Post by inimene. »

Sellel vennal oli küll kama kaks nendest koertest.
HK 450; Kyosho Piper Cub 1,8 ; Inferno St ; Lama V3 : Cessna 182 1,4
Image
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Mootor paistab iseenesest suhteliselt kobakas, ja võimsust ka eriti ei arenda, eriti oma kaalu kohta.
User avatar
tulnuk
Posts: 539
Joined: Mon Aug 01, 2005 1:33
Location: tartu

Post by tulnuk »

Sattusin kunagi kuskil netis otsese õpetuse otsa sellise pisikese honda tarvis, kus näidati kust mida maha tuleb saagida ja mis jupid üleliigsed on, et asi kõlbaks mudeli peale panna. Lõpptulemus oli üpris viisakas.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Ma arvan,et võimsust tal koopialennukite jaoks jagub.Hind ja sound panevad asja paika.Nelja taktilise hääl on iseenesest juba muljet avaldav.Võibolla sportmudelite jaoks on see mootor raskevõitu oma võimsuse kohta,aga mulle igatahes hakkas asi meeldima.
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Post by Kristjan »

http://rotomotor.cz/rotomotor/rotomotor ... 35-fs.html

Võimas ja öko... lennuki peal katsetatud, käib ilusti puhtalt ja reageerib momentaalselt.

OS'il ja Saitol on ka 4 taktilised väljas aga see tsehhide oma on foorumites oleva info põhjal parim.

Video (mitte minu lennuk).
http://www.youtube.com/watch?v=3hla246UalM

http://www.youtube.com/watch?v=iBL3hRRdjkE

K.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Võimas ja öko...
....et siis kui võimas ja palju maksab mootor,ma ei leidnud andmeid :?: Ainuke koht kus midagi oli,Lindigeris 80ccm Roto - see oli 2 korda kallim,kui tavaline 2 taktiline boxer ja staatiline tõmme võrdne 50 ccm ühesilindrilise 2 taktilisega :roll: kus on point,miks tahta :?:
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Point,asi on mu meelest eriti just mootori häältes.Kahetaktiline põriseb,nelitakti käib mõnusa madala häälega.Esialgu tundub ,et võimsust on vähe kuid ei saa ära unustada neljataktilise suuremat pöördemomenti,mis annab palju parema kontrolli pöörete üle,kaalu poolest ei ole ka 4t palju raskem.Motomaailm läheb kõik tasapisi üle 4taktilistele.Motokrossis eelistatakse juba ammu 4t mootorrattaid,kuigi need on veidi raskemad.Võimsuse saavutamine on tehaste kättevõtmise asi.Näiteks on 250 ccm 4t krossiratta võimsus 40ps.Järelikult ei tohiks olla probleem saada 50ccm 4t -lt saada 8ps.
Post Reply