EXTRA 260 26CC
EXTRA 260 26CC
EXTRA260 26CC 70 rc airplane
pilte lennukist
http://www.upload.ee/image/393944/AG135 ... lane-A.jpg
http://www.upload.ee/image/393945/AG135 ... 02_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393947/AG135 ... 03_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393948/AG135 ... 04_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393949/AG135 ... 05_LRG.jpg
SPECIFICATIONS:
Wing Span: 70"(1780mm)
Wing Area: 972sq in(62.7sq dm)
Length: 67"(1700mm)
Flying Weight: 8.6-9.5lbs(3900g-4300g)
Engine: 20-32cc gas
Radio: 4CH/5S
FEATURES:
1,Latest lightweight construction
2,Highest Qulaity
3,Complete accessories
4,Easy installation
5,Low wing loading easy to flying.
6,Excellent aerobatics and 3D performance
7,Powered by electric nitro and gasoline
8,Advanced PU wheels
9.Canopy and cowling with shockproof silicon rubber blanket
10.Two pieces removable wings with fitted nylon bolts
11.C.F. wing tube
sooviks siis teada mida on lisaks veel vaja mootor kütusepaak (suurus)servod millised jne.pole varem lennukitega tegemist teinud abi teretulnud.
pilte lennukist
http://www.upload.ee/image/393944/AG135 ... lane-A.jpg
http://www.upload.ee/image/393945/AG135 ... 02_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393947/AG135 ... 03_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393948/AG135 ... 04_LRG.jpg
http://www.upload.ee/image/393949/AG135 ... 05_LRG.jpg
SPECIFICATIONS:
Wing Span: 70"(1780mm)
Wing Area: 972sq in(62.7sq dm)
Length: 67"(1700mm)
Flying Weight: 8.6-9.5lbs(3900g-4300g)
Engine: 20-32cc gas
Radio: 4CH/5S
FEATURES:
1,Latest lightweight construction
2,Highest Qulaity
3,Complete accessories
4,Easy installation
5,Low wing loading easy to flying.
6,Excellent aerobatics and 3D performance
7,Powered by electric nitro and gasoline
8,Advanced PU wheels
9.Canopy and cowling with shockproof silicon rubber blanket
10.Two pieces removable wings with fitted nylon bolts
11.C.F. wing tube
sooviks siis teada mida on lisaks veel vaja mootor kütusepaak (suurus)servod millised jne.pole varem lennukitega tegemist teinud abi teretulnud.
Kas lennuk on juba olemas? Kirjelduses antud lennukaal ei ole tõepärane.
26cc mootor kaalub kõige vajalikuga üle 1 kg.
300cc kütust paagiga üle 300g.
5-7 servot üle 250g.
Aku, lüliti jms. üle 150g.
Summas üle 1,7kg
Oletame, et lennuk ise kaalub 3kg, siis tuleks kokku 4,7kg.
Tiivakoormus 4700/63=75g/dm2.
Paak on sellistes komplektides tavaliselt kaasas.
Lisaks vaja (bensiinimootoriga):
mootor
propeller
spinner
kütusevoolik
filter
tankimise kork, kolmik
süüte aku
lüliti
1 või 2 servot mootorile
2 eleroonide servot
2 pikendusjuhet neile
1 või 2 kõrgustüüri servot
1 külgtüüri servo
pardaaku
lüliti
*UBEC
vastuvõtja 4-7 kanalit (soovitav vähemalt 5 kanalit)
*pikendus- ja Y-juhtmed vastavalt vajadusele
26cc mootor kaalub kõige vajalikuga üle 1 kg.
300cc kütust paagiga üle 300g.
5-7 servot üle 250g.
Aku, lüliti jms. üle 150g.
Summas üle 1,7kg
Oletame, et lennuk ise kaalub 3kg, siis tuleks kokku 4,7kg.
Tiivakoormus 4700/63=75g/dm2.
Paak on sellistes komplektides tavaliselt kaasas.
Lisaks vaja (bensiinimootoriga):
mootor
propeller
spinner
kütusevoolik
filter
tankimise kork, kolmik
süüte aku
lüliti
1 või 2 servot mootorile
2 eleroonide servot
2 pikendusjuhet neile
1 või 2 kõrgustüüri servot
1 külgtüüri servo
pardaaku
lüliti
*UBEC
vastuvõtja 4-7 kanalit (soovitav vähemalt 5 kanalit)
*pikendus- ja Y-juhtmed vastavalt vajadusele
Jäid natuke hiljaks, Lindingeris oli tema sinist värvi sõber mõni aeg tagasi soodus hinnaga 200EUR.
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=66572
Kuid ega praegu ka hinnal väga viga pole.
USA-s on seellel lennukil ka sada nime, tuntum on vist Peakmodel. Juttude järgi pidavat päris hea kvaliteediga olema oma hinna kohta, iseasi jah kas nii kallis lennuk just esimeseks lennukiks sobib.
Pikas perspektiivis on bents kindlasti kõige odavam. Elektrika hind on võrreldav/odavam? metanooli mootorist.
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=66572
Kuid ega praegu ka hinnal väga viga pole.
USA-s on seellel lennukil ka sada nime, tuntum on vist Peakmodel. Juttude järgi pidavat päris hea kvaliteediga olema oma hinna kohta, iseasi jah kas nii kallis lennuk just esimeseks lennukiks sobib.
Pikas perspektiivis on bents kindlasti kõige odavam. Elektrika hind on võrreldav/odavam? metanooli mootorist.
noh tegelikult ei maksa meelt heita
kui see meeldib, hangi omale ja pane tasapisi kokku
õpid mootoriga ümber käima ja käivitamist jne. pühid tolmu ja imetled
vahepeal harjutad lennutamist teiste lennukitega
minul oli ka esimene lennuk olemas uhke ja ilus .... ja ma ei julgenud seda pea 2 aastat põllule viia (viisin küll, tegijad lennutasid, mina vesistasin kõrval), tegin kiirelt ühe lihtsa harjutuslennuki ja käisin sellega kätt harjutamas, tekkisid ka teised lennukid/teist tüüpi jne. proovisin palju erinevates oludes ja erinevat tüüpi lennukeid(tõsi küll, plaanerite elu on jäänud minu poolt puutumata), kuni kindlus tuleb tasapisi
kui see meeldib, hangi omale ja pane tasapisi kokku
õpid mootoriga ümber käima ja käivitamist jne. pühid tolmu ja imetled
vahepeal harjutad lennutamist teiste lennukitega
minul oli ka esimene lennuk olemas uhke ja ilus .... ja ma ei julgenud seda pea 2 aastat põllule viia (viisin küll, tegijad lennutasid, mina vesistasin kõrval), tegin kiirelt ühe lihtsa harjutuslennuki ja käisin sellega kätt harjutamas, tekkisid ka teised lennukid/teist tüüpi jne. proovisin palju erinevates oludes ja erinevat tüüpi lennukeid(tõsi küll, plaanerite elu on jäänud minu poolt puutumata), kuni kindlus tuleb tasapisi
kogun vanu vene lennukimootoreid
See, kas sul on täisliikuv stabilisaator või eraldi kõrgustüür, ei ole tegelikult mitte kuidagi seotud stabilisaatori profiiliga. Täisliikuva stabilisaatori puhul on servol vaja vähem jõudu rakendada, kuid samas 3D lendu teha ei saa, sest mehhaaniliselt ei anna pinda enamasti nii suure käiguga käima panna, kui 3D jaoks vaja on.
Lapiku plaadi ja profiilse stabilisaatori erinevustest lennus ei oska ma aga rääkida.
Lapiku plaadi ja profiilse stabilisaatori erinevustest lennus ei oska ma aga rääkida.
Neutraalasendist väljas kõrgustüür tegelikult muudab stabilisaatori profiili nõgusaks pluss kõik muu sellega kaasnev.
Plaadi ja korraliku profiili vahe paistab hästi välja kui uurida vastavate profiilide polaare ja sealt ka käitumist erinevatel kohtumisnurkadel.
Laua ainus eelis on tegemise lihtsus kuid õhuvool rebeneb väga palju varem.
Plaadi ja korraliku profiili vahe paistab hästi välja kui uurida vastavate profiilide polaare ja sealt ka käitumist erinevatel kohtumisnurkadel.
Laua ainus eelis on tegemise lihtsus kuid õhuvool rebeneb väga palju varem.
arvan,et mure õhuvoolude rebenemise pärast sellise mudeli juures on ilmne "overkill" - muud detailid ilmselt mõjutavad 3D mudeli käitumist oluliselt rohkem.
Tundub,et päris vigurlennuki puhul ka ei tehta sellest erilist numbrit
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... cture_1013
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=PICT0072
Tundub,et päris vigurlennuki puhul ka ei tehta sellest erilist numbrit
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... cture_1013
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=PICT0072
jah kõik on tore aga minujaoks läks asi veits keeruliseks.kellele siis extra 260 mõeldud on.videodelt vaadates ja foorumitest lugedes oleks just nagu täitsa normaalse lennukiga tegemist.näiteks Precision Aerobatics Extra 260 ja Precision Aerobatics Extra MX taguminese tiiva labad sama ehitusega nagu extra 260 26cc ja mulle tundub,et tegijad on väga rahul.
Esimese etapina tuleb juhtimine selgeks saada ja siis võib lasta igasugusid lennukeid.
Parimad vahendid on juhtimise valutumaks õppimiseks simulaator ja miski selline lennuk:
http://www.youtube.com/watch?v=Az6iyud_xwU
Parimad vahendid on juhtimise valutumaks õppimiseks simulaator ja miski selline lennuk:
http://www.youtube.com/watch?v=Az6iyud_xwU
väga mõistlik oleks jätkata peale simulaatorit sellise lennukiga:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2140071
Kui see igas asendis õhus püsib,mõni surmasõlm ja pööris ka pingevabalt välja tuleb,siis võiks edasi liikuda sellise Extra taltsutamise suunas.
See Extra lendab tõenäoliselt väga hästi,aga ta on 3D lendamise jaoks tehtud ehk eriti võimekas igasuguseid järske manöövreid tegema,seetõttu vajab kindla käega kogenud pilooti.Kogenematu piloodi esmakordne lend ilmselt lõpeks väga ruttu.Eelpool toodud Youtube lendamise näide AcroMasteriga on väga illustreeriv - see Extra võimaldaks samasuguseid manöövreid.Simulaatoris on 3D lennukid täitsa olemas - proovi,kas püsib õhus
Samas,kui juba on huvi sellise lennuki soetamise vastu ja ta peab kindlasti bensiinimootoriga olema,soovitaks valida järgmine mõõt,ehk tiiva siruulatus 2200-2500 ja mootori töömaht 50ccm ja enam,ehk midagi sellist:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=80684
elamus on garanteeritum.Esimese hooga võib tunduda,et soetamine on kulukam,kuid selle alla 2000 mm tiiva siruulatusega lennuki probleemiks võib olla ikkagi kaal - mul elukogemus olemas - soetasin samas suuruses ja hinnaklassis Katana ja ma ei saanudki teda korralikult lendama,kuna lennukaal tuli lubatud 4500 g asemel 6500,mis oli ilmselt liiast.Suurema lennuki puhul on kaalu risk väiksem.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P2140071
Kui see igas asendis õhus püsib,mõni surmasõlm ja pööris ka pingevabalt välja tuleb,siis võiks edasi liikuda sellise Extra taltsutamise suunas.
See Extra lendab tõenäoliselt väga hästi,aga ta on 3D lendamise jaoks tehtud ehk eriti võimekas igasuguseid järske manöövreid tegema,seetõttu vajab kindla käega kogenud pilooti.Kogenematu piloodi esmakordne lend ilmselt lõpeks väga ruttu.Eelpool toodud Youtube lendamise näide AcroMasteriga on väga illustreeriv - see Extra võimaldaks samasuguseid manöövreid.Simulaatoris on 3D lennukid täitsa olemas - proovi,kas püsib õhus
Samas,kui juba on huvi sellise lennuki soetamise vastu ja ta peab kindlasti bensiinimootoriga olema,soovitaks valida järgmine mõõt,ehk tiiva siruulatus 2200-2500 ja mootori töömaht 50ccm ja enam,ehk midagi sellist:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=80684
elamus on garanteeritum.Esimese hooga võib tunduda,et soetamine on kulukam,kuid selle alla 2000 mm tiiva siruulatusega lennuki probleemiks võib olla ikkagi kaal - mul elukogemus olemas - soetasin samas suuruses ja hinnaklassis Katana ja ma ei saanudki teda korralikult lendama,kuna lennukaal tuli lubatud 4500 g asemel 6500,mis oli ilmselt liiast.Suurema lennuki puhul on kaalu risk väiksem.
olen neid suuremaid ka vaadanud päris lahedad.kunagi kuskil foorumis kirjutas keegi tark,et suurema mõõtmelise lennukiga on algajatel lihtsam lennata kuna asi on tunduvalt suurem ja lihtsam jälgitav aga kui algajad seda ei maininud.
MX-2 50cc leidsin sellise lennuki palju on foorumites kirjutatud ja pilte ehitamisest.sellega seoses sihuke küsimus kas saba tüür peab olema tingimata trossiga või võib kasutada lihtsalt servo koos tõukuri vardaga.ja paluks seletust UBEC töö põhimõte.tänud
MX-2 50cc leidsin sellise lennuki palju on foorumites kirjutatud ja pilte ehitamisest.sellega seoses sihuke küsimus kas saba tüür peab olema tingimata trossiga või võib kasutada lihtsalt servo koos tõukuri vardaga.ja paluks seletust UBEC töö põhimõte.tänud
kas sellite näitajatega servod sobivad näiteks mx2 50.Model: HD-9110MG
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .19sec
Torque: 10.5kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Metal
Weight: 49g
Size: 40x20x38mm
või sellised
Model: HD-5680BB
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .12sec
Torque: 5.8kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Plastic
Weight: 42g
Size: 40x20x37mm
kolmas sort on
Model: HD-7150MG
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .19sec
Torque: 7.2kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Metal
Weight: 49g
Size: 40x20x37mm
ja milline servo sobiks throttlele.
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .19sec
Torque: 10.5kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Metal
Weight: 49g
Size: 40x20x38mm
või sellised
Model: HD-5680BB
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .12sec
Torque: 5.8kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Plastic
Weight: 42g
Size: 40x20x37mm
kolmas sort on
Model: HD-7150MG
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .19sec
Torque: 7.2kg/cm
Bearings: 2BB
Gears: Metal
Weight: 49g
Size: 40x20x37mm
ja milline servo sobiks throttlele.
nonii mina tellisin enda oma ära
peale läheb 10 LiPot ja võimsus võiks jääda kuskil 1900W. 4,5kg lennu kaal(üritan veel igast nurgast kergemaks teha.)
Muidugi võib ka midagi kallimat paralleelselt olla aga harjutada võiks ikka millegi muuga (soovitan ise ka Acromasterit, lendab väga sarnaselt suurte mudelitega)
Trossi süsteemi kasutatakse peamiselt selleks, et servo tuua nina poole, et paremini tasakaalu paika saada. Otse vardaga töötab ka väga edukalt.
peale läheb 10 LiPot ja võimsus võiks jääda kuskil 1900W. 4,5kg lennu kaal(üritan veel igast nurgast kergemaks teha.)
Jah lihtsam on küll lennata, kuid põhimõte on selles et see aparaat on suhteliselt kallis ja sa lihtsalt ei kipu mingeid uusi riskantseid vigureid tegema. Ma küll ei tea kas tahad trikilendu õppida või niisama lennu ilu pärast lennata aga mina olen iga tahes esimest teed läinud vaikselt aina suuremaid lennukeid ostes. Tulevikus võiks olla midagi 100cc bensukas.urmas25 wrote:olen neid suuremaid ka vaadanud päris lahedad.kunagi kuskil foorumis kirjutas keegi tark,et suurema mõõtmelise lennukiga on algajatel lihtsam lennata kuna asi on tunduvalt suurem ja lihtsam jälgitav aga kui algajad seda ei maininud.
MX-2 50cc leidsin sellise lennuki palju on foorumites kirjutatud ja pilte ehitamisest.sellega seoses sihuke küsimus kas saba tüür peab olema tingimata trossiga või võib kasutada lihtsalt servo koos tõukuri vardaga.ja paluks seletust UBEC töö põhimõte.tänud
Muidugi võib ka midagi kallimat paralleelselt olla aga harjutada võiks ikka millegi muuga (soovitan ise ka Acromasterit, lendab väga sarnaselt suurte mudelitega)
Trossi süsteemi kasutatakse peamiselt selleks, et servo tuua nina poole, et paremini tasakaalu paika saada. Otse vardaga töötab ka väga edukalt.
50CC lennukile soovitaks ikka üle 10 kg servosid. Sellele Extrale sobiksid umbes 8-10 kg servodkas sellite näitajatega servod sobivad näiteks mx2 50.Model: HD-9110MG
on küll jah. Rippudes on väga hästi näha kuidas plaat saba võdiseb ja väriseb taga, eriti sisepõlekal ja isegi elektri lennukil, samas kui profiiliga sabal pole mingit erilist liikumist näha. Üldiselt arvan ma et 3D-s pole profiil eriti oluline, kuid vahe võib välja tulla F3A lennus just halva pikipüsivuse näol.Kuno wrote:ma arva,et nii ongi,et riivab silma.Tegelikult ei ole mina suutnud reaalses elus seda erinevust tunnetada,võibolla Tarmol on mingi elukogemusAinuke asi mis natuke silma riivab on see et tal on plaat saba
Ma vaatan võibolla saan sellele Extrale ise uue saba teha.
Ei tea bensukatest suurt midagi, mis mõttes 3 otsaga?urmas25 wrote:kas võib olla juba sihuke kolmik mis on filtri kujul 3 otsaga.
Eeldan et mõtlesid võimsuse all aku mahtuvust? Oleneb sellest kui kaua tahad lennata ühe laadimisega või on lennuki kergus tähtsam. Eks ta tavaliselt umbes 2500-1500 mAh kanti jääbkui võimas peaks olema mootori süüte aku ja vastuvõtja servode aku.tänud
http://www.rcuniverse.com/forum/fb.asp?m=6291910
Kõige tähtsam on, et voolik oleks bensiinikindel, nitrovoolikud lähevad laiali. Kolmiku võib ise kokku joota, korgi treida. Akudeks on head väikese isetühjenemisega Eneloop AA-d 4tk või hiina analoogid.
Bensiinikindlad peavad olema ka kütusepaagi kork ja tankimise pump. Pumba asemel võib ajutiselt kasutada suurt plastikpudelit, plastiktoru läbi korgi, voolikujupp otsas.
Need on peensused, kõigepealt lennuk ja mootor.
Bensiinikindlad peavad olema ka kütusepaagi kork ja tankimise pump. Pumba asemel võib ajutiselt kasutada suurt plastikpudelit, plastiktoru läbi korgi, voolikujupp otsas.
Need on peensused, kõigepealt lennuk ja mootor.