Walkera 4#3B labade nurk ?

Arutelu helikopteritest ja teistest "liikuva tiivaga" mudelitest

Moderator: Kristjan

Post Reply
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Walkera 4#3B labade nurk ?

Post by felch »

Kes teab, milline peaks olema tolle kopterihakatise flybar'i labade nurk? Ja kuidas oleks seda kõige mugavam seada?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Flybar enamasti 0 kraadise nurgaga.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Hakkasin uurima et miks too elukas ikkagi nii pahasti kohapeal püsib. Hakkas silma, et swashi tagumine kinnitus loksub parajalt (üles/alla). Liikumise võimalus peab olema, muidu ei saaks swashi ette/taha kallutada aga loksu nagu ei peaks olema. Kas võib olla, et see ongi konstruktsiooni viga kui nii, siis kas aitaks parandamine pisikese vedru või kummipaelaga? Et kas tasub proovima hakata.
Pilt: http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/DSCN0231.jpg
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
ak
Posts: 552
Joined: Fri Jul 20, 2007 17:16
Location: Tallinn
Contact:

Post by ak »

Hei,

igasugused loksud, mis võimaldavad kaldeautomaadil spontaanselt asendit muuta, on saatanast. Kindlasti tasub vedrut proovida.

Ka labad ei tohi oma kinnitustes loksuda ning kuulliigendid peavad tihked olema.

Võiks aidata ka paksem määre liigendite vahele (see on arvatavasti vaieldav).

Servodel ei tohi märgatavat hüstereesi olla.

Andrus
User avatar
-Ilmar-
Posts: 367
Joined: Mon Jan 08, 2007 11:08
Location: Viljandi
Contact:

Post by -Ilmar- »

Hei!

Siin on vedru kasutus:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=107638&page=5

Mina tõmbasin püksikummi seest ühe peenikese kummi ja kasutasin seda(püksid alla ei vaju).

Parimat soovides,
-Ilmar-
Post Reply