käisin kullos ostsin kõik vajaliku paadi spm mootori käima saaminseks. tulin koju hakksin tegutsema aga paat ei läinud käima. kas keegi oskaks aidata sellel teemal. lugesin kõik õpetused läbi mis leidasin.
Ain.
Mure
vaata teema alt kus oli juttu lennukimootori esmakordsest käivitamisest - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=560
üldtõed peaks samad olema.Ausal töeldes ei ole ühtki paadimootorit isegi lähedalt vaadanud,aga äkki on varem räägitud jutul mõni tarvilik iva sees.
üldtõed peaks samad olema.Ausal töeldes ei ole ühtki paadimootorit isegi lähedalt vaadanud,aga äkki on varem räägitud jutul mõni tarvilik iva sees.
Ausaltöeldes ei tea, kuidas ja kas mingi sidurivariant sellel paadil ka on...
Lihtsalt ja loogiliselt:
* Mootor tehniliselt korras, kõik kruvid piisava tugevusega kinni
* Kui küünla küünlatoite otsa torkad, kas hõõgub mõnusalt heledalt?
* Küünal koos vaskseibiga (reeglina) mootori külge, mõnusalt tugevalt kinni keeratud
* Kui mootorit ringi ajad, siis küünla vahelt ei mullita, kontrolli!
* Nõel(ad) juhendis soovitatud asendisse
* Näpp summuti ette ja aja mootorit ringi, see peaks kütuse mootorisse pumpama
* Jälgi läbi silikoonvoliku, et kütus jõuaks mootori karburaatorisse. Siis aja veel nii 5-10 pööret mootorit ringi näppu summutil ees hoides, et kütus mootoris oleks
* Küünlasüüde külge ja mootor käima!
Seda kõike on hea teha "toasoojusel", külm mootor turtsub veelgi rohkem.
Lihtsalt ja loogiliselt:
* Mootor tehniliselt korras, kõik kruvid piisava tugevusega kinni
* Kui küünla küünlatoite otsa torkad, kas hõõgub mõnusalt heledalt?
* Küünal koos vaskseibiga (reeglina) mootori külge, mõnusalt tugevalt kinni keeratud
* Kui mootorit ringi ajad, siis küünla vahelt ei mullita, kontrolli!
* Nõel(ad) juhendis soovitatud asendisse
* Näpp summuti ette ja aja mootorit ringi, see peaks kütuse mootorisse pumpama
* Jälgi läbi silikoonvoliku, et kütus jõuaks mootori karburaatorisse. Siis aja veel nii 5-10 pööret mootorit ringi näppu summutil ees hoides, et kütus mootoris oleks
* Küünlasüüde külge ja mootor käima!
Seda kõike on hea teha "toasoojusel", külm mootor turtsub veelgi rohkem.
Lauri Laidna - www.pistik.com