sellisel kergel elektrikal on maandumiskiirus suhteliselt väike, polegi mingeid suuski vaja. Käest õhku ja enne maandumist tõmbad nina suts üles, siis lennuk pmst kergelt potsatab lumme.
Kui lumel tiirutades on liiga kipakad vms. siis kruvin üldse telikud alt ja ,maandun kõhule!
mis niimoodi ikkagist propiga saab? see ju täiesti 10cm allpool kõhtu?!
mina meisterdasin täna oma treinerile sellised suusad:
materjaliks kasutasin 2mm alumiiniumi... ei kujuta kuidas selline lahendus päris elus toimib,aga eks lähipäevil lähen katsetan järgi. äkki mõni kogenum silm näeb juba praegu mõnda katekoorilist viga? kommentaarid oleksid teretulnud...
sul on hea nina.... konstrui on kokku needitud. tagumiste suuskade telik on kinnitatud rataste teliku kinnitus kruvide alla, esimene suusk nipodega ümber esiteliku ... seda ma ei oska hinnata kas sai liiga jäik... esimesel suusal nagu "mängumaad" on..
Vaata eelviimast pilti. Lased suusale sellise kronsa külge keevitada ning kinnitad suusa originaal telikule ja igast vedrusid on poest laialdaselt saada.
Vähemalt mina teeks nii.