M: Kuullaagrid,palju erinevaid ,hind 3eeku tk-uued pakendis
M: Kuullaagrid,palju erinevaid ,hind 3eeku tk-uued pakendis
pakkuda on järgmisi kuullaagreid
viimane number kogus ,esimene mark
5-24-ju, 5-80024 sise x välis x laius: 4 x 13 x 5 mm
viimane number kogus ,esimene mark
5-24-ju, 5-80024 sise x välis x laius: 4 x 13 x 5 mm
Last edited by kalleb on Tue Apr 17, 2012 0:05, edited 1 time in total.
5-24-ju 4 13 5 624 roostevaba
5-80024 4 13 5 624ZZ
5-1000092 2 6 2,3 692
5-1000096 6 15 5 696
6-26 6 19 6 626
6-1000801 12 21 5
6-18 8 22 7 608
6-24 4 13 5 624
6-27 7 22 7 627
23 3 10 4 623
101 12 28 8 6001
900904 22 35 6/7
5-2000083 3 7 2,5
60-201 12 32 10 6201
900706 30 42 6/7
6-1000093 3 8 3
6-1000805 25 37 7 61805
5-80024 4 13 5 624ZZ
5-1000092 2 6 2,3 692
5-1000096 6 15 5 696
6-26 6 19 6 626
6-1000801 12 21 5
6-18 8 22 7 608
6-24 4 13 5 624
6-27 7 22 7 627
23 3 10 4 623
101 12 28 8 6001
900904 22 35 6/7
5-2000083 3 7 2,5
60-201 12 32 10 6201
900706 30 42 6/7
6-1000093 3 8 3
6-1000805 25 37 7 61805
el. magnetiga on pagana keeruline tõmbejõudu reguleerida.
Sellised "vidinad" on enamasti el.mootori otsaflantsi küljes,
piduri/siduri ketas kinnitub nuutidega mootori võlli otsa.
Ilma vooluta surutakse vedrudega ketas vastu mootori otsaflantsi - ja pidur on peal.
El. magnet tõmbab surveketta siduri/piduri küljest max 1 mm võrra eemale ja mootorile antakse vabajooks.
Muidugi võib pilu reguleerimisega saada olukorra kus magneti rakendudes
päris vabajooksu ei teki - ja süsteem hoolitseb ajami sujuva käivitamise ja peatumise.
Aga kuna magneti käik on väga väike ja mingi PWM abil saaks küll ka magneti tõmbejõudu sujuvalt reguleerida jääb see siiski väga ebaühtlaseks.
Tänapäeva elektri tõstukite seisupidur (automaatne käsipidur) on just selline.
Sellised "vidinad" on enamasti el.mootori otsaflantsi küljes,
piduri/siduri ketas kinnitub nuutidega mootori võlli otsa.
Ilma vooluta surutakse vedrudega ketas vastu mootori otsaflantsi - ja pidur on peal.
El. magnet tõmbab surveketta siduri/piduri küljest max 1 mm võrra eemale ja mootorile antakse vabajooks.
Muidugi võib pilu reguleerimisega saada olukorra kus magneti rakendudes
päris vabajooksu ei teki - ja süsteem hoolitseb ajami sujuva käivitamise ja peatumise.
Aga kuna magneti käik on väga väike ja mingi PWM abil saaks küll ka magneti tõmbejõudu sujuvalt reguleerida jääb see siiski väga ebaühtlaseks.
Tänapäeva elektri tõstukite seisupidur (automaatne käsipidur) on just selline.