Kurat,Kurat,Kurat......
Kurat,Kurat,Kurat......
Ma ei oska enam absoluutselt pulti käes hoida,ega elementaarseltki lennukit õhus hoida !
Täna sai Piibel Hot Pepper - se purunematu ,vahust ja mis kõik veel,tervelt kolmeks tükiks lastud.
Taastamine muidugi ülilihtne,ei jää jälgigi kräsist.
Masin ilmselt minu jaoks liiga äkiline - lõpetan vist mootorlennumaailma tungimise,ei saa minust asja - vanamees peab ikka plaaneriga suristama.
Panen kõik oma mootorlennukud müüki ja finito - kurat......
Täna sai Piibel Hot Pepper - se purunematu ,vahust ja mis kõik veel,tervelt kolmeks tükiks lastud.
Taastamine muidugi ülilihtne,ei jää jälgigi kräsist.
Masin ilmselt minu jaoks liiga äkiline - lõpetan vist mootorlennumaailma tungimise,ei saa minust asja - vanamees peab ikka plaaneriga suristama.
Panen kõik oma mootorlennukud müüki ja finito - kurat......
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Etsiis nädalavahetus ei olnud eriti armuline.
Kuno - Väike Pitts - raskelt kahjustatud.
Kolja - Suur bentsukas - Lõpetas eksistentsi.
Jaan - kaks masinat vigastatud - ilmselt taastatavad.
Ervin - Hot Pepper kolmeks osaks - taastatav.
Kuno - Väike Pitts - raskelt kahjustatud.
Kolja - Suur bentsukas - Lõpetas eksistentsi.
Jaan - kaks masinat vigastatud - ilmselt taastatavad.
Ervin - Hot Pepper kolmeks osaks - taastatav.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Ma arvan, et sa ajad lennukid sassi, see mida sina mõtled, see suur Giles vist, see on tal vist ammu juba katki, kui ma ei eksi. See mis nüüd alla kukkus oli tal suht hiljuti ehitatud ja mitte nii suur. Hetkel tundub, et kõige suurem Eestis on Jaanil. 2.6 m Yak 54 kui ma ei eksi.
Last edited by Marek on Mon Apr 12, 2010 21:20, edited 1 time in total.
See polnud ta suurim, mis alla kukkus. Suurim ikka see Giles, mis juubeliks Planexis ehitati ja mida ka 2005 Tapal demoti, too on ikka üksjagu suurem:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Name=Kolja
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Name=Kolja
Re: Kurat,Kurat,Kurat......
Peand hoogu, ega asi nii hull ka ei ole. Piibe häda on kõrvalolev mets, misErvin2 wrote:Masin ilmselt minu jaoks liiga äkiline - lõpetan vist mootorlennumaailma tungimise,ei saa minust asja - vanamees peab ikka plaaneriga suristama.
Panen kõik oma mootorlennukud müüki ja finito - kurat......
tekitab päris korraliku turbulentsi. Ja praegu ongi tuul just üle metsa, nii et
loopimisest pääsu pole.
3D ongi äkiline ja mida väiksem, seda äkilisem. Liimi kokku, pane servo
käigud minimaalseks ja proovi aga vaiksema tuulega uuesti

Või pigem stardi oma traineriga...
minuteada on Giles täiesti elus - ma pole küll kuunud,et oleks alla kukkunud.Ma arvan, et sa ajad lennukid sassi, see mida sina mõtled, see suur Giles vist, see on tal vist ammu juba katki
Piibel oli laupäeval tõesti vastik üle metsa tuul - minu Pitts hukkus täpselt sellel põhjusel - väljasurnud mootoriga tegin tagasioööret rajale - kiirust ja kõrgust oli küllaga....ja äkki oli lennuk maas!Üle metsa tulnud keeris surus ta lihtsalt maha.Piibel on ohtlik lennata üle metsa tuleva tuulega


-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05