tegemist siis tavalise lama v3-ga. Lendas 2 kuud tagasi korralikult siis kukkus alla. Sai nüüd siis vahetatud Molemad hammas ratad ja need ülekande shaftid+siis labade hoidjad ja rootori pea (et nüüd siis alumiiniumist koik see möll seal.
Probleemi kirjeldus:
Kui lisada aeglaselt gaasi siis ringi käima ei hakka aga pöörete tõstmisel kaldub külili ära ja kui hoida käega sabast stabiilsena et ümber ei kukuks siis nagu pole piisavalt jõudu et kopterit üles tõsta.
Mis veel teinud olen ja kontrollinud:
*kuna viimasest lennust kukkusid jalad puruks siis tegin traadist uued(kopter seisab stabiilselt nende peal)
*kontorollisin kas alt need hammas rattad on ikka korralikult kinni shaftide küljes (on kinni)
*mõlemad tiivikud keerlevad eri suundades ülemine aeglasemalt alumine kiiremini
et milles võiks probleem olla..... samas kui käes hoida ja suunata kuhugi poole siis rebib küll hirmsasti sinna suunda aga just seda tõste jõudu pole asjal et saaks asja maast lahti....no 3 cm suutsin ta maast lahti saada korra siis kaldus jälle külili ja koik?????
*kui abi on siis voin ka teha selle kohase video
Lama V3 Probleem
Moderator: Kristjan
Hei,
esimese asjana kontrolli labade nurgad ära: metallile upgradedes peab häälestama ka hoobade pikkusi, et labad ikka sama nurga all on! Kui seda ei tee, siis ülemise tiiviku üks laba on horisontaalselt ja teine laba vertikaalselt, ehk ei tekita tõstejõudu kumbki ja kopter ei saa maast lahti.
Metallupgrade kohta veel: http://www.heliguy.com/Forum/cnc-upper- ... t,cnc.html
AndrusK
esimese asjana kontrolli labade nurgad ära: metallile upgradedes peab häälestama ka hoobade pikkusi, et labad ikka sama nurga all on! Kui seda ei tee, siis ülemise tiiviku üks laba on horisontaalselt ja teine laba vertikaalselt, ehk ei tekita tõstejõudu kumbki ja kopter ei saa maast lahti.
Metallupgrade kohta veel: http://www.heliguy.com/Forum/cnc-upper- ... t,cnc.html
AndrusK
*nii jargmised probleemid millest jagu ei saa esiteks kas see on normaalne kuidas pult kaitub (kas ei peaks olema üles alla?)
*kui kopter saavutab vastavad pöörded et ohku tõusma hakata hakkab minema tahapoole (proovisin seda vastu võtja peal olevat potekat keerata aga kasu pole) servo käppade ühenudsed akki liiga pikkad?Muidugi juhtub ka see et kukkub ühele küljele pikali
*kas on olemas ka mingi juhend mille jargi neid ühendusi paika seada?
[/img]
*kui kopter saavutab vastavad pöörded et ohku tõusma hakata hakkab minema tahapoole (proovisin seda vastu võtja peal olevat potekat keerata aga kasu pole) servo käppade ühenudsed akki liiga pikkad?Muidugi juhtub ka see et kukkub ühele küljele pikali
*kas on olemas ka mingi juhend mille jargi neid ühendusi paika seada?
[/img]
Hei,
vastuvõtja peal olev potekas mõjutab pöörlemist ainult. Edasi-tagasi liikumist seatakse väikestes piirides puldil olevate liuguritega - kui sellest väheks jääb siis tuleb servode juures juhtvarraste pikkust reguleerida (nende otsad käivad vindiga).
Jah, see on normaalne et servod nii käituvad nagu joonistasid. Üles-ala mõjutab ühte servot ja paremale-vasakule teist, nii et kui liigutad kangi nii alla kui paremale, siis liiguvad mõlemad servod.
Üldiselt, seadistamisel tuleb vaadta, et swashplate oleks igat pidi horisontaalne kui kangid keskel ning nii alumised kui ülemised labad oleks sama nurga all (ülemisi vaata siis kui flybar on horisontaalselt). Üldiselt, Google on igati abiks ka selles küsimuses ja tõenäoliselt on kõige toimivam, kui otsid kellegi kellel on helikopteritega kogemusi, kes selle lama sul ära häälestaks. Lama on oma olemuselt väga stabiilne kopter, kui ta aga ise ümber kukub, siis tõenäoliselt on midagi väga paigast ära.
AndrusK
vastuvõtja peal olev potekas mõjutab pöörlemist ainult. Edasi-tagasi liikumist seatakse väikestes piirides puldil olevate liuguritega - kui sellest väheks jääb siis tuleb servode juures juhtvarraste pikkust reguleerida (nende otsad käivad vindiga).
Jah, see on normaalne et servod nii käituvad nagu joonistasid. Üles-ala mõjutab ühte servot ja paremale-vasakule teist, nii et kui liigutad kangi nii alla kui paremale, siis liiguvad mõlemad servod.
Üldiselt, seadistamisel tuleb vaadta, et swashplate oleks igat pidi horisontaalne kui kangid keskel ning nii alumised kui ülemised labad oleks sama nurga all (ülemisi vaata siis kui flybar on horisontaalselt). Üldiselt, Google on igati abiks ka selles küsimuses ja tõenäoliselt on kõige toimivam, kui otsid kellegi kellel on helikopteritega kogemusi, kes selle lama sul ära häälestaks. Lama on oma olemuselt väga stabiilne kopter, kui ta aga ise ümber kukub, siis tõenäoliselt on midagi väga paigast ära.
AndrusK
Tere,
Olen ka omanud Lamat mõned nädalad ning juppe juba vahetatud üksjagu. Tekkis küsimus, et kas selline asi on normaalne?
Kui ma toas lennates sätin puldil regulaatorid paika, nii et kopter tõuseb enam-vähem otse üles, ei pöörle ega kaldu väga palju kuhugi ning kui ma siis akut vahetan või lihtsalt aku vahepeal lahti ühendan, siis uuesti lendama hakates on vaja jälle regud uuesti paika timmida. Kusjuures mõnikord keskpunktist hoopis teisele poole kui pärast viimast lendu regu asend jäi.
Kas olen crashidega midagi väga untsu keeranud või ongi see normaalne? Kopteri uuest peast see kogemus puudub, sest lendama harjutamist pidin tegema õues, kuna tuba tundus siis niiiii väike. Õues ei tundund see regudega mässamine eriti mõtekas, kuna mingi tuuleke ikka puhus, mis kopterit aeg-ajalt kuhugi poole viima hakkas. Nüüd kui vilumust natukene tulnud ning ka toas saab juba harjutada, siis hakkas selline probleem silma.
Jutt tuli nüüd pikk, aga nagu seda foorumit lugedes olen aru saanud, antakse algajatele see andeks
Olen ka omanud Lamat mõned nädalad ning juppe juba vahetatud üksjagu. Tekkis küsimus, et kas selline asi on normaalne?
Kui ma toas lennates sätin puldil regulaatorid paika, nii et kopter tõuseb enam-vähem otse üles, ei pöörle ega kaldu väga palju kuhugi ning kui ma siis akut vahetan või lihtsalt aku vahepeal lahti ühendan, siis uuesti lendama hakates on vaja jälle regud uuesti paika timmida. Kusjuures mõnikord keskpunktist hoopis teisele poole kui pärast viimast lendu regu asend jäi.
Kas olen crashidega midagi väga untsu keeranud või ongi see normaalne? Kopteri uuest peast see kogemus puudub, sest lendama harjutamist pidin tegema õues, kuna tuba tundus siis niiiii väike. Õues ei tundund see regudega mässamine eriti mõtekas, kuna mingi tuuleke ikka puhus, mis kopterit aeg-ajalt kuhugi poole viima hakkas. Nüüd kui vilumust natukene tulnud ning ka toas saab juba harjutada, siis hakkas selline probleem silma.
Jutt tuli nüüd pikk, aga nagu seda foorumit lugedes olen aru saanud, antakse algajatele see andeks
Väike probleem
Tere mul on ka lama v3 kopter millega on väike probleem. Nimelt kui ta tõuseb õhku siis hakkab ta vibrama ja vänderdama (kere kaldub ja ninaots pöörab vasakule ja paremale) . See probleem on mul juba kaua olnud kui ei saa aru mis toimub. Kui vaja võin teha ka video mis näitab täpsemalt mis toimub. Sammuti sooviks teada kas Eestis müüakse veel varuosi ning kui jah siis kus.
Peale aku ühendamist ära kopterit puudu, kuni roheline tuli põlema hakkab!Kas olen crashidega midagi väga untsu keeranud või ongi see normaalne?
Jäta ta või külili asendisse, et gyro rahulikult oma asendi fikseerida saaks.
Vastasel korral on ta etteaimamatu.
Võllid kõverad, või labad erinevate raskustega- tasakaalustamata.Nimelt kui ta tõuseb õhku siis hakkab ta vibrama ja vänderdama
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!