Hobby king 3D vahukas

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Hobby king 3D vahukas

Post by mrtn »

tere sain sellise lennuki omanikuks
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... _EPP-CF_3D

ja panin peale sellise combo
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... Prop_Combo

Nüüd minu olemasolev 1800 mah 3s aku jääb liiga raskeks!(123g)
Mis aku peaksin sinna panema? kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
artur
Posts: 129
Joined: Fri Sep 05, 2008 10:44
Location: Tallinn

Re: Hobby king 3D vahukas

Post by artur »

mrtn wrote: Nüüd minu olemasolev 1800 mah 3s aku jääb liiga raskeks!(123g)
Mis aku peaksin sinna panema? kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
2-3S 500-800 mAh. Kommentaaride all ju kirjas, millist konfi keegi on
kasutanud. Üldjuhul jääb tema stardikaal 225 - 250g ringi.
Palju see kombo (mootor+esc) sul kaalub, tundub, et on pisut overkill
(kaalu mõttes) ?
Pane lennuk kokku ja kaalu ilma akuta ära, siis saab juba mingeid
järeldusi tegema hakata.
User avatar
artur
Posts: 129
Joined: Fri Sep 05, 2008 10:44
Location: Tallinn

Re: Hobby king 3D vahukas

Post by artur »

mrtn wrote:kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
Ja veel ...
Minutite pärast ma niiväga ei muretseks, tähtsam on et kas lennuk jaksab
ikka seda teha mida tahad.
Lihtsalt niisama aeglaselt tiirutamisel ja 3D lennul (rippumine) on ikka
vahe küll. Ja oskuste kasvades, kasvab ka energiatarve
:wink:
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

aku koos mootoriga oli vist 200g tuuris!

Minu mure on just selles ,et kas see mootor on äkki liiga suure tarbimisega ja liiga võimas sellele mudelile ,et kas on üldse pointti osta hetkel seda akut vaid äkki tuleb uus mootor ka osta!?
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
artur
Posts: 129
Joined: Fri Sep 05, 2008 10:44
Location: Tallinn

Post by artur »

mrtn wrote:aku koos mootoriga oli vist 200g tuuris!

Minu mure on just selles ,et kas see mootor on äkki liiga suure tarbimisega ja liiga võimas sellele mudelile ,et kas on üldse pointti osta hetkel seda akut vaid äkki tuleb uus mootor ka osta!?
See sinu mootor tundub olema pigem 500grammisele lennukile paras.
Vaata parem midagi sellist, 3S-ile peaks paras olema, 30grammi ja 1100-1300 kV. (otsi mingi analoogne)
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... oduct=5685
Esc võiks ka kergem olla, piisab 10-12A, sest iga gramm on arvel.
Tean üht selle foorumi inimest, kellel on mõned selle suurusega mootorid ja esc üle.
Kui oled huvitatud, anna teada. Äkki leiaks akusid ka :lol:
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

See on ülekaaluline siselennuk. Samas suuruses võistluslennukid on lennukaaluga 120-140g.

Tavatehnikaga oleks rippumise aeg ~4min.
Niisama siselennutamiseks peaks tõmme olema 1,2 kaalu. ehk 270-300g.

Tehnika võiks olla:
25-35g mootor 7-8" propiga
10-12A ESC
450-700mAh 2S 20C aku
2x4,4g servo
1x5g servo
5g vastuvõtja

Suure propiga on õhuvool laiem ja lennuk paremini juhitav siselennul.
Aga tuleb kasutada suhteliselt väikese kV-ga mootorit ja 2S akut ja sellega langeb üldine kasutegur

Kõige lihtsam oleks võimalikud kombinatsioonid MotoCalc'iga läbi mängida.

Võib muidugi peale panna kombo 1000mAh 3S akuga ja väljas ringi kihutata.
Lennuk veidike tugevamaks ja jäigemaks ning saaks 10min lennuaega kätte.
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

kas see combo mul 1000mah 2 s iga ju lendab ka?
Last edited by mrtn on Fri Apr 16, 2010 11:19, edited 2 times in total.
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Mõtekas oleks kasutada ka Drivecalki : http://www.drivecalc.de/

Vabavaraline suht normaalne programm.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

kas see combo mul 1000mah 2 s iga ju lendab ka?
Väljas lennutamiseks peaks sobima, siselennuks liiga raske.
Aku tuleb arvatavasti ka kuhugi tahapoole sättida.

2C akuga võiks prop olla 10x3.8, 10x4.7.
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

Kaalusin ära ,koos mootori ja kõigega(ilma akuta) 250g
milline nüüd siis oleks parim aku sellele setile õues sõitmiseks.
drivecalkis ei ole minu mootorit jne. jube keeruline tundub :?
HK Piaget
Multiplex Mentor
inimene.
Posts: 103
Joined: Fri Apr 17, 2009 19:48
Location: Laagri/Saue

Post by inimene. »

Pane pilte ka ülesse, tee meile asi huvitavamaks :D
HK 450; Kyosho Piper Cub 1,8 ; Inferno St ; Lama V3 : Cessna 182 1,4
Image
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album166

palun ,siin pildid! :) Propp hetkel pooleks kuna pidin ikka veenduma ,et olemasolev aku liiga raske!
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

kas keegi oskab öelda mis oleks parim liim selle lennuki vahu liimimiseks ,see lennuk ei ole nagu tavalist vahust , kardan et pva ei võta aga samas UHUpor on raske panna kuna ei saa mitme koha peal detaile nii täpselt kinni pressida esimese raksuga.
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
ak
Posts: 552
Joined: Fri Jul 20, 2007 17:16
Location: Tallinn
Contact:

Post by ak »

Hei,

kuum liim? Ma ei tea asja, mis depronit kõvemini kinni võtaks. Samas, ta on raske.

Andrus
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... ight=casco

Liim leitud ja saadaval VÄRVIKESKUSES Peterburi tee 52a,täiesti vabalt.

Cascopur D4 1961 179.- eek . 850g pudel,valget värvi.
MDI põhjaline isotsüanaat eelpolümeer,läbipaistev helepruun.
Kuivamisaeg ca 2 tundi,liim paisub pisut.

Ideaalne liim enamus vahtplastide liimimiseks,liimitud koht jääb tugevam kui materjal ise,samast kohast enam ei purune.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
mrtn
Posts: 477
Joined: Fri Jan 16, 2009 16:22

Post by mrtn »

Nii ostsin aku 2s 1000mAh ja see jäi tänase tuulega küll nõrgaks võibolla vaiksema tuulega oleks kuidagi ok aga ikka lahja oli see värk!
Hetkel kasutasin 8x6 proppi ka , et propi pean panema 9x5(postiga siia teel)
äkki see paneb sõitma!
HK Piaget
Multiplex Mentor
User avatar
artur
Posts: 129
Joined: Fri Sep 05, 2008 10:44
Location: Tallinn

Post by artur »

mrtn wrote:Nii ostsin aku 2s 1000mAh ja see jäi tänase tuulega küll nõrgaks võibolla vaiksema tuulega oleks kuidagi ok aga ikka lahja oli see värk!
Hetkel kasutasin 8x6 proppi ka , et propi pean panema 9x5(postiga siia teel)
äkki see paneb sõitma!
See ju on vaikse ilma lennuk !
Kerge tuulega võid veel lennata, kuid üle 3 m/s on ikka liiast.
Palju stardikaal tuli ?

Kui uue propi peale paned, siis mõõda max vool ära, et ta mootorile-
regule-akule liiga ei teeks. Samuti oleks vaja ära mõõta max pöörded,
sellel on ka oma piirangud. Päris lambist ei saa proppe ette laduda, peab
ikka teadma, mida teed.

P.S. Minuarust sobiks see teema hoopis elektrikate alateema alla.
Post Reply