Vaja siis ESCi 450 mõõdus kopterile. Mis A võiks olla ja osadel UBEC teistel lihtsalt BEC, mis vahet on ning saan aru, et BEC tavaliselt ESCi sisse ehitatud. Silma jäi selliste andmetega asi:Size: 57mm x 25mm x 8mm
Sustaining Input Voltage: 6-12V
BEC Output Current: 5V/3A
Continuous Output Current: 35A
Max Current: 45A/12s
Weight:25g
Sai segane aga loodan et saate aru.
Milline ESC valida ?
Moderator: Kristjan
Minu arvamus. Current (vool?) vähemält 35A ja switching BEC. 3A BEC on piisav kui sul on analoogilised servod. Aga kui ehitad flybarless helikoptrid digitaalsete servodega peaks BEC olema vähemält 5A. Switching BEC sellepärast et sellega ei ole probleeme kuumusega.
Kui kavatsed osta väga jõulise mootori nagu Scorpion 2221-8 või Hyperion 2221-3595 peaks ESC olema vähemält 45A.
Ise kasutan praegu Phoenix ICE 50 regulaatoreid (hea governor ja sisse ehitatud datalogging). Olen olnud rahul ka Hyperioni vana 35A regulaatoriga.
Kui kavatsed osta väga jõulise mootori nagu Scorpion 2221-8 või Hyperion 2221-3595 peaks ESC olema vähemält 45A.
Ise kasutan praegu Phoenix ICE 50 regulaatoreid (hea governor ja sisse ehitatud datalogging). Olen olnud rahul ka Hyperioni vana 35A regulaatoriga.
Hei,
Align T-rex 450S Combo versioonil on kaasas selline regulaator:
BL-35X 35A ESC T-REX ALIGN
Aku: 6-12NiXX/2-4LiPo
pidev vool 35A
Max vool 45A
BEC 2A (lineaarne)
mõõdud 45/23/12 mm
kaal 25 g
Lennata sellega saab. Helicommandi voolutarbe kannatas ta samuti ära. Kui aga tahad midagi enamat, ehk siis võimsamat mootorit, digitaalservosid, autopilooti, siis arvatavasti pead vaatama switchivat BEC'i ja võimsamat regulaatorit.
Seda kah, et regulaatior peab olema kas helikopteri oma või konfitav helikopteri rezhiimi - oluline on, et ta hästi aeglaselt stardiks, nii et hammasrattaid liialt ei koormaks.
AndrusK
Align T-rex 450S Combo versioonil on kaasas selline regulaator:
BL-35X 35A ESC T-REX ALIGN
Aku: 6-12NiXX/2-4LiPo
pidev vool 35A
Max vool 45A
BEC 2A (lineaarne)
mõõdud 45/23/12 mm
kaal 25 g
Lennata sellega saab. Helicommandi voolutarbe kannatas ta samuti ära. Kui aga tahad midagi enamat, ehk siis võimsamat mootorit, digitaalservosid, autopilooti, siis arvatavasti pead vaatama switchivat BEC'i ja võimsamat regulaatorit.
Seda kah, et regulaatior peab olema kas helikopteri oma või konfitav helikopteri rezhiimi - oluline on, et ta hästi aeglaselt stardiks, nii et hammasrattaid liialt ei koormaks.
AndrusK
Lisaks kopterireziimi olemasolule on ka see oluline, et ta Lipodega hästi läbi saaks.
Mina soovitaks muidugi kindlasti sellist, mille firmware on uuendatav. Ehk siis antud "suurusega" kopteri juures pole midagi eriti erilist vaja, suurepärane on Castle Creationsi Phoenix või kui tahad ka erinevaid parameetreid logida, siis miksmitte uuem seeria nimega Phoenix ICE.
Yks olulisi asju on ka see, kuidas oled harjunud regu konfima. Phoenix näiteks võimaldab seda teha arvutiga - hea, lihtne, mugav ja saab ka seadistuse varukoopia lihtsalt kõrvale panna. "Platsil" kui arvutit ligi pole pead muidugi raadio abil konfimisega hakkama saama (reaalselt kyll vajadust platsil konfida ei tunneta).
On olemas erinevaid konfikaardiga progetavaid. Mulle ei meeldi, aga mõnele on ehk mõnus kompromiss arvuti puudumise ja kohmaka raadio abil progemise vahepeale....
Abiks oleks vaadata ka garantiitingimusi. Phoenixi "flat fee" parandamiseks on hea -> kõik mis lennumasina kyljes hävib varem või hiljem ikka - või põleb maha - miks mitte omada võimalust lasta ta suht soodsalt ära parandada. Testitud, aega läheb mõnevõrra, aga süsteem toimib.
Terv,
I.
Mina soovitaks muidugi kindlasti sellist, mille firmware on uuendatav. Ehk siis antud "suurusega" kopteri juures pole midagi eriti erilist vaja, suurepärane on Castle Creationsi Phoenix või kui tahad ka erinevaid parameetreid logida, siis miksmitte uuem seeria nimega Phoenix ICE.
Yks olulisi asju on ka see, kuidas oled harjunud regu konfima. Phoenix näiteks võimaldab seda teha arvutiga - hea, lihtne, mugav ja saab ka seadistuse varukoopia lihtsalt kõrvale panna. "Platsil" kui arvutit ligi pole pead muidugi raadio abil konfimisega hakkama saama (reaalselt kyll vajadust platsil konfida ei tunneta).
On olemas erinevaid konfikaardiga progetavaid. Mulle ei meeldi, aga mõnele on ehk mõnus kompromiss arvuti puudumise ja kohmaka raadio abil progemise vahepeale....
Abiks oleks vaadata ka garantiitingimusi. Phoenixi "flat fee" parandamiseks on hea -> kõik mis lennumasina kyljes hävib varem või hiljem ikka - või põleb maha - miks mitte omada võimalust lasta ta suht soodsalt ära parandada. Testitud, aega läheb mõnevõrra, aga süsteem toimib.
Terv,
I.