ESC seadistamine.
ESC seadistamine.
Niisiis tundub et mitmedki mudelistid on seisnud või seisavad ESC seadistamise probleemide ees.
Üldjoontes pole seal miskit keerulist(programm kaart) - väljaarvatud mõningad punktid millest on suht raske aru saada ja nende õiget seadistust määrata.
Mulle tekitavad muret ja segadust järgmised parameetrid:
1 Timing Mode Setting (Advance Timing)
2 Pulse Width Modulation(PWM) Setting
3 Motor pole Num (Robbe)
Millised võiksid olla nende parameetrite optimaalsed seadistused?
Mida rohkem manuale loen seda segasemaks asi reaalsuses muutub.
Kuidas oleks üleüldse ESC'd optimaalne seadistada
Üldjoontes pole seal miskit keerulist(programm kaart) - väljaarvatud mõningad punktid millest on suht raske aru saada ja nende õiget seadistust määrata.
Mulle tekitavad muret ja segadust järgmised parameetrid:
1 Timing Mode Setting (Advance Timing)
2 Pulse Width Modulation(PWM) Setting
3 Motor pole Num (Robbe)
Millised võiksid olla nende parameetrite optimaalsed seadistused?
Mida rohkem manuale loen seda segasemaks asi reaalsuses muutub.
Kuidas oleks üleüldse ESC'd optimaalne seadistada
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Hei,
mina olen nii aru saanud, et:
1. Timing mode sõltub otseselt mootorist ja ka tema koormusest (propellerist): valid sellise seade, millega su mootor kõige paremini töötab. Kas optimeerid voolutarvet/võimsust või kui mootori/esc koostööl on probleeme, siis otsid seadet kus neid probleeme poleks või kus nad on väiksemad. Mul on olnud probleeme väikeste mootorite ja suurte esc'ide koostööl.
2. PWM setting - ei teagi, suurem peaks parem olema, aga jällegi, sõltub mootorist ja peaks valima seade, millega esc-mootor kõige paremini koos töötavad.
3. Motor pole num - ei tea, see peaks näitama kui kiirekäiguline mootor on ja ehk esc seab selle järgi timingut.
Ühesõnaga, kas kasutad defaulti või siis eksperimenteerid natuke ning mõõdad voolu ja mootori staatilist veovõimsust ja mängid seadetega.
Andrus
mina olen nii aru saanud, et:
1. Timing mode sõltub otseselt mootorist ja ka tema koormusest (propellerist): valid sellise seade, millega su mootor kõige paremini töötab. Kas optimeerid voolutarvet/võimsust või kui mootori/esc koostööl on probleeme, siis otsid seadet kus neid probleeme poleks või kus nad on väiksemad. Mul on olnud probleeme väikeste mootorite ja suurte esc'ide koostööl.
2. PWM setting - ei teagi, suurem peaks parem olema, aga jällegi, sõltub mootorist ja peaks valima seade, millega esc-mootor kõige paremini koos töötavad.
3. Motor pole num - ei tea, see peaks näitama kui kiirekäiguline mootor on ja ehk esc seab selle järgi timingut.
Ühesõnaga, kas kasutad defaulti või siis eksperimenteerid natuke ning mõõdad voolu ja mootori staatilist veovõimsust ja mängid seadetega.
Andrus
Mina olen leidnud ainsa reaalse koha, kus ESC-id seda kasutavad (OK, ei tarvitse olla ammendav tõde). Ja selleks kohaks on viimase käivitamise põõrete näitamine. Selle arvutamiseks on neil seda pooluste arvu vaja teada. Muuks peaksid nad ikka ilusti elama oma kahe "vooluall" ja kolmanda "indikaator" traadi otsasak wrote:Hei,
3. Motor pole num - ei tea, see peaks näitama kui kiirekäiguline mootor on ja ehk esc seab selle järgi timingut.
Se pooluste arv on suht segane näitaja ja selle seadistamist saab muuta 2 - 36 pooluseni,ei ole aga ühelgi mootoril ära näidatud seda pooluste arvu,ainult Robbe mootori manualis on mainitud 14 poolust - imelik.
Timing mode on tavaliselt 8 (robbe puhul),outrunneritel soovitatakse 15-25(kraadides).
Olen selle robbega täiesi ummikus,tegin mõõtmisi wattmeeriga ,erinevate sedistustega,aga pingete voolude ,võimsuste osas muudatusi nagu polnud.
Timing mode on tavaliselt 8 (robbe puhul),outrunneritel soovitatakse 15-25(kraadides).
Olen selle robbega täiesi ummikus,tegin mõõtmisi wattmeeriga ,erinevate sedistustega,aga pingete voolude ,võimsuste osas muudatusi nagu polnud.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Kui ma õieti mäletan, siis Robbe kontrollerid kasutavad seda ainult põõrete arvu salvestamiseks - impulsid/poolused=põõrded.Ervin2 wrote:Se pooluste arv on suht segane näitaja
. . . .
. . . .
sedistustega,aga pingete voolude ,võimsuste osas muudatusi nagu polnud.
Praktilist kasu sellest muutmisest mootori tööle ei ole ega ka tule. Muutuse tulemusena saad peale lendu ESC-ilt (täpselt) küsida, et palju meil siis maksimum/keskmisi põõrdeid ka täna oli. Küsida saab seda tolle LCD-ga varustatud "karbikese" abil.
jah seda see karbik näitab küll,eks ma proovin edasi,kül ma tast jagu saan.
Esialgu jätan (seadistan tagasi) valmistaja poolt soovitatud parameetrid,ega ikka ise paremat välja ei mõtle.
Esialgu jätan (seadistan tagasi) valmistaja poolt soovitatud parameetrid,ega ikka ise paremat välja ei mõtle.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO