Mina ristisin eilse 1. mai kena Blaniku lennuga (ja veel tagaistmel, kus üldjuhul instruktorid istuvad ) ja mõne Mentori stargida ära. Täna peaks ka õue minema aga tuul on muidugi rõve.
Täna õhtul Hüürus suurem lennutamine! Ilm on super! Ehk näeb ka slepis plaaneri õhkutõusu - äkki lausa esimest korda üldse eestlaste poolt Ega ma ei teagi, kas seda enne tehtud on. Haapsalus on küll üks päris suur Wilga mudel aga kas sellega ka mõni plaaner õhku veetud?
Ma arvan, et kui kord tuleb aeg, mil Eestis on juba 100 korda F3Ad peetud, siis on ka F3As auhinnaline koht rahvusvahelistel võistlustel eestlaste poolt juba läbitud teema. Kuigi ma ei saa aru, kuidas jutt F3Ale läks? Kindlasti on 100 asja veel, mis eestlaste poolt mudelismis tegemata on. Kusjuures õelutsemine on vist läbitud.
Aga tagasi slepimise juurde. Seda ma tegelikult arvasin, et Wilga ei ehitatud niisama ilus olema. Kahju, et ise ei näinud seda slepimist. Samas soomlaste slepimisi olen näinud küll. Tore oleks kogemusi mõne kohaliku slepijaga vahetada aga vaevalt enne tänast proovi seda teha jõuab.
Slepimine õnnestus. Kõik 4 korda. Viimasel lennul küll tuli lõtk sisse ja mingi teema oli veel ja slepiköis läks katki ja cularise tiivad flaterdasid aga kõik jäi terveks. Ainult nöör kadus ära:D Titanilt ehk mõni pilt ka?
Ja Submarine tegi oma uuel Calmato Spordil täna iseseisva maandumise Palju õnne! (miks see nii eriline on? Sest härral jäi vahepeal mudellennundus unarusse ja läks lendamine meelest ära)
Mareku plaaner liiga korgel vedavast lennukist. Max korgeus vedavast lennukist ainult 1 m - 1,5 m, muidu hakkab vedav lennuk plaanerit alla kiskuma ja plaaneri tiivad voivad hakkata flaterdama.
Muidu vägev antke aga minna.
Mida rohkem veate seda rohkem kogemusi,jätkake samas vaimus.
tiit wrote:Mareku plaaner liiga korgel vedavast lennukist. Max korgeus vedavast lennukist ainult 1 m - 1,5 m, muidu hakkab vedav lennuk plaanerit alla kiskuma ja plaaneri tiivad voivad hakkata flaterdama.
Muidu vägev antke aga minna.
Mida rohkem veate seda rohkem kogemusi,jätkake samas vaimus.
Jep, seda arvasin ise ka aga see on esimese tõusu pildiseeria vist ja siis oli mul lennuki kõrgustüür veidi vales seades. 2,3,4 tõus oli juba parem. Flatter tuli aga sellest, et me olime nii kõrgel, et ei saanud enam aru, mis asendis lennukid omavahel on ja ju siis mingi hetk oli Yak kõvasti all pool ja tõmbas suure hooga lõtku välja.
Kuidas eile läks platsil? Ise kahjuks ei jõudnud aga täna on juba Mentor autos ja kohe peale tööd Hüüru. Submarine pidi ka tulema. Loodame, et ilm püsib.
Kenad videod!
Nii raudsel lendajal tasuks ehk osaleda võistlejana, kohtunikuna või kasvõi vaatlejane järgmisel võistlusel (ühislennutamisel)
29.05 – 30.05.2010 EMV II etapp: F5J Riidaja Peep Väre (+372) 53405621 !
Käisime Lauriga Piibel, krt täpselt külgtuul oli ja loopis ka korralikult aga lennata sai. Maandumine Calmato SPordiga oli küll vaatamist väärt, nii külg ees kui vähegi sai tuli maha