Kohustuslik kindlustus ?
Kohustuslik kindlustus ?
According to the new regulation of §103 Paragraph 3 of the LuftVZO (German
Aviation Approvals Office), all model aircraft - whether slow-flyer, park-flyer, glider, or
model aircraft propelled by any form of power plant - must be insured before the
model is operated. If you are not sure about this, please ask at your local model shop
where the staff will be glad to advise you.
These safety notes must be kept in a safe place. If you ever dispose of the model, be
sure to pass them on to the new owner.
Minu jaoks midagi uut. Mõnel mehel on 20+ lennukit "angaaris"
huvitav mis see kõik maksma läheb ?
Kas kopterid ka käivad selle seaduse alla ?
Aviation Approvals Office), all model aircraft - whether slow-flyer, park-flyer, glider, or
model aircraft propelled by any form of power plant - must be insured before the
model is operated. If you are not sure about this, please ask at your local model shop
where the staff will be glad to advise you.
These safety notes must be kept in a safe place. If you ever dispose of the model, be
sure to pass them on to the new owner.
Minu jaoks midagi uut. Mõnel mehel on 20+ lennukit "angaaris"
huvitav mis see kõik maksma läheb ?
Kas kopterid ka käivad selle seaduse alla ?
Re: Kohustuslik kindlustus ?
Selles mõttes inglise keel suht paha, et sõnadel palju tähendusi ja mitmeti võimalikke mõistmisi. Aga minu andmetel peaks 'aircraft' tähendama õhusõidukit ehk seega kopterid kõige täiega kaasa arvatud, kuigi loetelus neid otseselt ei mainitud.MPX-M wrote:all model aircraft - whether slow-flyer, park-flyer, glider, or
model aircraft propelled by any form of power plant - must be insured before the
model is operated.
.....
Kas kopterid ka käivad selle seaduse alla ?
kas see asi ei peaks olema reguleeritud lennutajate endiga
noh et kui sul ongi 20 lennumasinat, siis never ever ei saa sa neid ju korraga ekpluateerida, ikka ükshaaval
normaalsetes riikides on autokindlustus ka üks ja ainus, mitte iga auto kohta eraldi ja veel erinevate taksidega
noh et kui sul ongi 20 lennumasinat, siis never ever ei saa sa neid ju korraga ekpluateerida, ikka ükshaaval
normaalsetes riikides on autokindlustus ka üks ja ainus, mitte iga auto kohta eraldi ja veel erinevate taksidega
kogun vanu vene lennukimootoreid
Hei!
Opereerides mudellennukiga saksa öhuruumis peab piloodil olema kohustuslik önnetusjuhtumi kindlusus. Kindlustatakse oma riski vöimalike kahjunöuete vastu.
Maksan ca 36 EUR aastas. Kindlustus katab kahju kuni 4 mil. EUR´ni ja lennutamine vöib tomuda üksköik kus selleks lubatud kohas ja tingimustel.
See kindlustus laieneb ka väljaspoole saksamaa piire.
Lisaks kohustuslikule riski kindlustusele saab sölmida ka kasko kindlustuse mudelile. Viimane on iga mudeli jaoks eraldi sölmitav.
Seda kindlustust pole ma teinud.
Mart.
Opereerides mudellennukiga saksa öhuruumis peab piloodil olema kohustuslik önnetusjuhtumi kindlusus. Kindlustatakse oma riski vöimalike kahjunöuete vastu.
Maksan ca 36 EUR aastas. Kindlustus katab kahju kuni 4 mil. EUR´ni ja lennutamine vöib tomuda üksköik kus selleks lubatud kohas ja tingimustel.
See kindlustus laieneb ka väljaspoole saksamaa piire.
Lisaks kohustuslikule riski kindlustusele saab sölmida ka kasko kindlustuse mudelile. Viimane on iga mudeli jaoks eraldi sölmitav.
Seda kindlustust pole ma teinud.
Mart.
Ma usun, et saad hakkama kui Sa just UAV-jetiga ei hakka Ämaris pildistamas käima.Meil neid kohti vist ei olegi
http://www.youtube.com/watch?v=s4NSUA-s ... zelle.html
See on nii, et liikmemaks, lennoki ajakiri ja kindlustus on kokku aastas 77 euri. Peale selle on mul veel kodukindlustus mis samamoodi korvab koik kahjud mis sinu isikliku varaga juhtub seal hulgas ka lennukid.See seadus voeti vastu alles moni aasta tagasi (lennukite suhtes just). Möni aeg tagasi krt narkarid löhkusid mu bussi kylje akna ja sobrasid niisama bussis ära viidi ainult cd plaadid (needki eesti keelsed) ja naise prillid. Kodukindlustus maksis koik kinni cd plaatide eest ainult 7 euri tykk aga seegi asi . Naise prillide eest aga umbes sama palju kui poes maksavad. Olen siinsete kindlustustega väga rahul koik toimib suurepäraselt
Kas kasko tähendab, et kui enda süü tõttu lõhud masina, makstakse välja?mart wrote:Hei!
Opereerides mudellennukiga saksa öhuruumis peab piloodil olema kohustuslik önnetusjuhtumi kindlusus. Kindlustatakse oma riski vöimalike kahjunöuete vastu.
Maksan ca 36 EUR aastas. Kindlustus katab kahju kuni 4 mil. EUR´ni ja lennutamine vöib tomuda üksköik kus selleks lubatud kohas ja tingimustel.
See kindlustus laieneb ka väljaspoole saksamaa piire.
Lisaks kohustuslikule riski kindlustusele saab sölmida ka kasko kindlustuse mudelile. Viimane on iga mudeli jaoks eraldi sölmitav.
Seda kindlustust pole ma teinud.
Mart.
Rebiks veel selle vana teema uuesti üles.
Ega meil ei ole kindlustuse koha pealt vahepeal midagi arenenud ? või keegi meil siin seda sügavamalt uurinud kas meil ka on kindlustusi mis suunatud mudellennundusele, midagi säärast nagu saksas ?
Sattusin lugema IFi kindlustuspakette siis sattusin selle peale
http://www.kindlustuseabc.ee/public/fil ... 020061.pdf
Tegemist siis vastutuskindlustusega mis on suunatud teisele isikule tekitatud vara või isiku kahju kaitseks süülise, süüdimatu või muu õnnetuse või tegevuse tagajärjel.
Tekkis mõte et kuidas see võiks meil lennundusega kokku sobida ? Lennukid ikka aegajalt ära kaovad, alla kukuvad ja mõnikord ka katustele... õnneks vist ei ole veel kellelegi pähe sadanud.
Ega meil ei ole kindlustuse koha pealt vahepeal midagi arenenud ? või keegi meil siin seda sügavamalt uurinud kas meil ka on kindlustusi mis suunatud mudellennundusele, midagi säärast nagu saksas ?
Sattusin lugema IFi kindlustuspakette siis sattusin selle peale
http://www.kindlustuseabc.ee/public/fil ... 020061.pdf
Tegemist siis vastutuskindlustusega mis on suunatud teisele isikule tekitatud vara või isiku kahju kaitseks süülise, süüdimatu või muu õnnetuse või tegevuse tagajärjel.
Tekkis mõte et kuidas see võiks meil lennundusega kokku sobida ? Lennukid ikka aegajalt ära kaovad, alla kukuvad ja mõnikord ka katustele... õnneks vist ei ole veel kellelegi pähe sadanud.
Last edited by chris on Fri May 07, 2010 8:24, edited 1 time in total.
mikrokopter hexa - fotokopter
Aerofoto - www.100jalga.ee
TimeTrap - pildiblogi
Aerofoto - www.100jalga.ee
TimeTrap - pildiblogi