
1.8 m Extra 260 KUKKUS ALLA
1.8 m Extra 260 KUKKUS ALLA
Elektri Extra kukkus veerand tunni eest alla Piibe mnt lennuplatsil lähedale metsa. Kellel on aega ja võimalust minge Tarmole appi seda otsima. Asjaga on suht kiire. Lennuk võib põlema minna. Kukkus alla täisgaasil. Side kadus ära.


Last edited by Marek on Mon May 31, 2010 14:16, edited 1 time in total.
jah esimene lend ja kohe kõik läbi.
Järgi jäid tiivad, saba ja karbitäis varuosi.


Lennuk võttis ilusti kohalt ära, kogus kõrgust, siis jätkasin horisontaalset lendu ja umbes 100 meetri kaugusel ei vastanud enam ükski kanal. Lennuk kaldus vasakule ja lendas põhimõtteliselt täis gaasiga vastu maad, mingile metsavahe teele maja varemete juures.
Tõenäoliselt läks PCM vastuvõtjal hold peale, sest kõik servod ja gaas jäid samasse asendisse. Kui vool või signaal oleks ära kadunud, oleks mootor seisma jäänud. Põhjust ei oska öelda, tegin küll levi testi kinnise antenniga umbes 50m kaugusele ja kõik töötas nagu peab.
Järgi jäid tiivad, saba ja karbitäis varuosi.


Lennuk võttis ilusti kohalt ära, kogus kõrgust, siis jätkasin horisontaalset lendu ja umbes 100 meetri kaugusel ei vastanud enam ükski kanal. Lennuk kaldus vasakule ja lendas põhimõtteliselt täis gaasiga vastu maad, mingile metsavahe teele maja varemete juures.
Tõenäoliselt läks PCM vastuvõtjal hold peale, sest kõik servod ja gaas jäid samasse asendisse. Kui vool või signaal oleks ära kadunud, oleks mootor seisma jäänud. Põhjust ei oska öelda, tegin küll levi testi kinnise antenniga umbes 50m kaugusele ja kõik töötas nagu peab.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6320
Olen ennem ka Turnigy (Hobby Wing) BEC-i kasutanud ja mingeid lisa käireid pole need tavaliselt tehitanud.
Muide kui lennuki leidsin oli vastuvõtja kõikidest juhtmetest lahti ja vedeles natuke eemal, oli näha, et pärast allakukkumist oli mootor veel edasi käinud, mis võis vv küljest ära rapsida. Ilma midagi muud puutumata võtsin vv ja ühendasin servod külge, kõik töötas jälle
Olen ennem ka Turnigy (Hobby Wing) BEC-i kasutanud ja mingeid lisa käireid pole need tavaliselt tehitanud.
Muide kui lennuki leidsin oli vastuvõtja kõikidest juhtmetest lahti ja vedeles natuke eemal, oli näha, et pärast allakukkumist oli mootor veel edasi käinud, mis võis vv küljest ära rapsida. Ilma midagi muud puutumata võtsin vv ja ühendasin servod külge, kõik töötas jälle

Gaasikanali holdi võiks ju nulli progeda, kui raadiohäire tõttu (mootori laager?) raadio holdi läheb, seiskub mootor ja heal juhul taastub ka levi...
Kopteritel igal juhul selline asi heaks tavaks, peale mootori laagrite võivad sama jama põhjustada veel hunnik muid laagreid. Isegi kui häire pole laagritest, on seisva mootoriga mudel igal juhul ohutum... Ja lennuki puhul vähendab vist ka otsimise jalavaeva...
I.
Kopteritel igal juhul selline asi heaks tavaks, peale mootori laagrite võivad sama jama põhjustada veel hunnik muid laagreid. Isegi kui häire pole laagritest, on seisva mootoriga mudel igal juhul ohutum... Ja lennuki puhul vähendab vist ka otsimise jalavaeva...
I.