Hiina odavad 26cc bensiinimootorid - on kellegil kogemust?
seda mootorit ma just kiitma ei hakka: http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... 6HP/1.95kw ) Võimsust originaalis vähevõitu,pärast mõningast tuunimist sai asja võimsamaks.Mootor on projekteeritud kehvana.Karteri ja silndri ülevoolukanalite ristlõige ei sobi üldse kokku,sai neid pisut kohendatud sobivamaks.Sama lugu on ka karbussi ja sisselaskeklapi sobivuses.Ka oli silindri all lisatihend,mis minu arust on täiest mõttetu,võtsin ära.Keerasin süüdet ka varasemaks, u. 3 kraadi.Nii sai mootorile vajaliku võimsuse enam-vähem kätte.Mis mootori tasakaalustusse puutub, sellega võis rahule jääda.Nüüd jääb vaadata ,et kui kaua asi vastu peab.
- mg3a1@hot.ee
- Posts: 372
- Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
- Location: Pärnu
Minu jutt ei ole 26 cc vaid 52 cc mis sai Hiina poistelt tellitud. Tegin selle mootoriga umbes 15-st lendu (see mootor on Beaverile nokka pandud) yhtäkki panin tähele,et kompressioon kuumal mootoril kaob ära see selleks aga kuuma mootori korral tuli kuskilt alumiiniumi puru. Önneks panin tähele,et mootori korpus ehk karteri kaas kuumenemisel paisub ja vöttab kinni sinna kus on magnetiga hooratas, kuna vahe ainult 00,1 mm.
Ja nyyd pöhiline miks kompressioon ära kadus, vötsin mootori yksipulgi lahti ja ennäe imet Hiina poisid olid silindri ka seestpoolt ära värvinud,kuna silinder väljast pooltmustaks värvitud nii ka seest. Värv mingi ahju lakki taoline, kuumuse kindel ja kuumutamisel venib kui tatt. See värv oli muidugi kolvi röngaste vahele kiini pölenud ja ei lasknud kolvi röngaid vabalt liikuma.Önneks olid röngad korras ja ka kolb ise ja silinder. Leotasin atsetoonis kuni röngad lahti tulid ja silindri pesin sama moodi atsetooniga puhtaks.Hooratta lihvisin nii palju maha,et vahe jäi 0,15 mm. Nyyd on koik okitokki täis kapitaal remont on tehtud ja järgmise serviseni on veel aega. See oli minu poolt esimene ja ka viimane kord midagi Hiinast tellida.Väikese raha eest saad vaid sit......a
See tähendab seda ,et kui tahad head bensukat telli Hiinast (see on minu arvamus) Nyyd koik ok Beaver lendab kuni järgmise apsuni mootori töös
Ja nyyd pöhiline miks kompressioon ära kadus, vötsin mootori yksipulgi lahti ja ennäe imet Hiina poisid olid silindri ka seestpoolt ära värvinud,kuna silinder väljast pooltmustaks värvitud nii ka seest. Värv mingi ahju lakki taoline, kuumuse kindel ja kuumutamisel venib kui tatt. See värv oli muidugi kolvi röngaste vahele kiini pölenud ja ei lasknud kolvi röngaid vabalt liikuma.Önneks olid röngad korras ja ka kolb ise ja silinder. Leotasin atsetoonis kuni röngad lahti tulid ja silindri pesin sama moodi atsetooniga puhtaks.Hooratta lihvisin nii palju maha,et vahe jäi 0,15 mm. Nyyd on koik okitokki täis kapitaal remont on tehtud ja järgmise serviseni on veel aega. See oli minu poolt esimene ja ka viimane kord midagi Hiinast tellida.Väikese raha eest saad vaid sit......a
See tähendab seda ,et kui tahad head bensukat telli Hiinast (see on minu arvamus) Nyyd koik ok Beaver lendab kuni järgmise apsuni mootori töös
3 hobust kuulutav bensiinilõhnaline karp asub nüüd laual
tollitegemine läks "libedalt", kõigest 7 päeva ja selle eest rööviti 666 raha ehk 20%+ 101 eeku ametnike vaevatasu
karbi peal on kirjas 32 cc, passimoodi paberis 26 cc, kõik muu tundub normaale, peab veel üle kaaluma ja võrdlema kuulutatud numbreid
minuni jõudis karp 23 päevaga paypaliga maksmisest...
tollitegemine läks "libedalt", kõigest 7 päeva ja selle eest rööviti 666 raha ehk 20%+ 101 eeku ametnike vaevatasu
karbi peal on kirjas 32 cc, passimoodi paberis 26 cc, kõik muu tundub normaale, peab veel üle kaaluma ja võrdlema kuulutatud numbreid
minuni jõudis karp 23 päevaga paypaliga maksmisest...
kogun vanu vene lennukimootoreid
nüüd siis ka väike järelkaja: Turnigy TR26HP-S
sumps oli kuidagi halvasti valtsitud, silindri kokkupuutekoht oli kuidagi lömmis, pidi pisut töötlema ja läks silikooniga kinni, toimib
Nõelad olid üsna koomale keeratud, mootor ei imenud kütust üldse üles. tuli lahti keerata, sai proovida käivitamist. Käima minnes kohe hakkas silindri vahelt bensiini välja pritsima. Silinder maha...kas freespink oli logu või oli silinder üle pingutatud. Silindri kõrvad kõverad (kokkupuutepind karteriga). Viil ja silikoon. Mootor käib. Hetkel pole õiget proppi, pööretest veel ei räägi.
sumps oli kuidagi halvasti valtsitud, silindri kokkupuutekoht oli kuidagi lömmis, pidi pisut töötlema ja läks silikooniga kinni, toimib
Nõelad olid üsna koomale keeratud, mootor ei imenud kütust üldse üles. tuli lahti keerata, sai proovida käivitamist. Käima minnes kohe hakkas silindri vahelt bensiini välja pritsima. Silinder maha...kas freespink oli logu või oli silinder üle pingutatud. Silindri kõrvad kõverad (kokkupuutepind karteriga). Viil ja silikoon. Mootor käib. Hetkel pole õiget proppi, pööretest veel ei räägi.
kogun vanu vene lennukimootoreid
eks mul sama elukogemus - mu 50ccm DL juba 2 kap remonti üle elanud - aga ta on lennanud mul kolm hooaega ja lugematu arv tunde ja hinna poolest on siiski odavam (koos remontidega),kui mingi "õilis" mootor.Samas Imre võitleb praegu ZDZ 80ccm mootoriga ja praeguseks ei ole sugugi veel positiivsete tulemusteni jõudnud.Praegu tundub muidugi,et ükski hiina mootor ei ole ilma ekspluatatsioonieelset tuunimist korralikult käima läinud - peaaegu nagu vene asjadkiNyyd on koik okitokki täis kapitaal remont on tehtud ja järgmise serviseni on veel aega. See oli minu poolt esimene ja ka viimane kord midagi Hiinast tellida.Väikese raha eest saad vaid sit......a
Turnigy 52 ka käes. Kui ma JBA-d kiitsin taevani, siis Turnigy on täielik ARR - almoust ready to run.
* 1 kinnitusauk oli läbi puurimata
* walbro kloon ei pumpa bensiini üles. Justkui mingi auk puurimata jäetud, pumpamine toimub siis kui membraani kruvi õrnalt lahti on,mitte siis kui korralikult kinni. Asendasin hetkel sae pealt saadud päris -walbroga,mis oli õnneks sama suurus.
* sisselaske poolel on mingi imelik kida hülsile jäetud, ei kujuta ette ,kas see peaks kuidagimoodi segu suunama või lihtsalt jäänud sinna. Tundub suht ohtlik.
Kompressioon ise hea.
* hetkel veel käima ei lähe, kuigi kütus nüüd päris walbroga üleval ja säde ka nagu oleks. Iseasi, kuidas 39cc oleomaci seaded üldse 52cc turnigyle sobivad,aga mingi plärtsu võiks ju teha.
katsetan edasi, seni oleks tänulik, kui keegi selle mittepumpava karburaatori kohta oskab midagi öelda.
* 1 kinnitusauk oli läbi puurimata
* walbro kloon ei pumpa bensiini üles. Justkui mingi auk puurimata jäetud, pumpamine toimub siis kui membraani kruvi õrnalt lahti on,mitte siis kui korralikult kinni. Asendasin hetkel sae pealt saadud päris -walbroga,mis oli õnneks sama suurus.
* sisselaske poolel on mingi imelik kida hülsile jäetud, ei kujuta ette ,kas see peaks kuidagimoodi segu suunama või lihtsalt jäänud sinna. Tundub suht ohtlik.
Kompressioon ise hea.
* hetkel veel käima ei lähe, kuigi kütus nüüd päris walbroga üleval ja säde ka nagu oleks. Iseasi, kuidas 39cc oleomaci seaded üldse 52cc turnigyle sobivad,aga mingi plärtsu võiks ju teha.
katsetan edasi, seni oleks tänulik, kui keegi selle mittepumpava karburaatori kohta oskab midagi öelda.
P28A- FPV
Walbro peaks pumpama ainult siis kui toore klapp ilusti kinni on. Siis võib kontrollida kas mootorist pulsi voolikus puls on (tavaline voolik otsa panna, natuke kütet sinna sisse ja paar korda proppi lüüa, küte peaks kõvasti edasi tagasi voolikus käima hakkama).
Walbro on selline karburaator, et kui sul sega väga vale, siis ta käime ei lähegi, ja väga ei luba ka.
Tagasilöögi klappe võiks kontrollida, need on need kaks pisikest klappi mis ülemises pumba membraani kambris on, kas nad peavad?
Walbro on selline karburaator, et kui sul sega väga vale, siis ta käime ei lähegi, ja väga ei luba ka.
Tagasilöögi klappe võiks kontrollida, need on need kaks pisikest klappi mis ülemises pumba membraani kambris on, kas nad peavad?
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Walbro peaks pumpama ainult siis kui toore klapp ilusti kinni on. Siis võib kontrollida kas mootorist pulsi voolikus puls on (tavaline voolik otsa panna, natuke kütet sinna sisse ja paar korda proppi lüüa, küte peaks kõvasti edasi tagasi voolikus käima hakkama).
see on OK.
Walbro on selline karburaator, et kui sul sega väga vale, siis ta käime ei lähegi, ja väga ei luba ka.
Homme toon poest korraliku küünla ka, siis üks tundmatu vähem. Mingi tõrtsu võiks ju iga kahetaktiline teha,kui tilk bensiini küünlaavast sisse panna ja siis käivitada..
Tagasilöögi klappe võiks kontrollida, need on need kaks pisikest klappi mis ülemises pumba membraani kambris on, kas nad peavad?
Pumpamisega on nii,et võtsin maha ja proovisin igasugu variante- kaasa arvatud ka mootorsaelt laenatud pumbaga- (on mingi põidlasuurune pirn seal), originaalil oli 3 vajutust ja kütus üleval, turnigy oma on aga täiesti umbne - jääb mulje,et kui pumbamembraani kaas on korralikult kinni keeratud,siis see membraan seal ei liigu. Absoluutselt. Samas kui kruvi lõdvaks lasta ja üritada näpuga kaant enamvähem paigas hoida,siis on tunda,et membraan liigub kui puhuda-imeda.
see on OK.
Walbro on selline karburaator, et kui sul sega väga vale, siis ta käime ei lähegi, ja väga ei luba ka.
Homme toon poest korraliku küünla ka, siis üks tundmatu vähem. Mingi tõrtsu võiks ju iga kahetaktiline teha,kui tilk bensiini küünlaavast sisse panna ja siis käivitada..
Tagasilöögi klappe võiks kontrollida, need on need kaks pisikest klappi mis ülemises pumba membraani kambris on, kas nad peavad?
Pumpamisega on nii,et võtsin maha ja proovisin igasugu variante- kaasa arvatud ka mootorsaelt laenatud pumbaga- (on mingi põidlasuurune pirn seal), originaalil oli 3 vajutust ja kütus üleval, turnigy oma on aga täiesti umbne - jääb mulje,et kui pumbamembraani kaas on korralikult kinni keeratud,siis see membraan seal ei liigu. Absoluutselt. Samas kui kruvi lõdvaks lasta ja üritada näpuga kaant enamvähem paigas hoida,siis on tunda,et membraan liigub kui puhuda-imeda.
P28A- FPV
Kas peale käimalöömis katseid, küünalt oled vaadanud? Kuiv, märg? Nendel mudeli mootoritel reeglina ei piisa bensiini tilgast, et plörtsu teha, nad tahavad ikka suht õiget bensiini ja õhu segu saada.
Kus on süüte moment? nagu siin hiljuti selgus, tavaliselt kahetaktilistel peab olema süüde nõks peale kolvi surnud seisu, mudelite mootoritel peaob olema aga nõks enne surnud seisu.
Kus on süüte moment? nagu siin hiljuti selgus, tavaliselt kahetaktilistel peab olema süüde nõks peale kolvi surnud seisu, mudelite mootoritel peaob olema aga nõks enne surnud seisu.
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Kui sa pole päris kindel, milline peaks olema segu kruvi asend, siis mina alustaks jah, pigem lahjemast segust, umbes üks pööre lahti mõlemad kruvid, kui oled kindel, et kütus on üleval, siis lööd proppi nii 5-7 korda, keerad natuke madalat kruvi lahti, uuesti 5-7 korda proppi... jne, küll ta käima läheb.
Mareku 26cc mootorit panime sammuti tund aega käima, tegime lolli vea, arvasime, et keerame esimese käivituse ajal segukruvid rikkamaks... mõne üksiku purtsu taolise asja saime tunni aja jooksul. Lõppuks keerasime kruvid koomale ja siis ta käiski.
Kui ikka kuidagi käima ei saa, anna teada, vaatame ehk koos üle, kaks pead on ikka kaks pead
Mareku 26cc mootorit panime sammuti tund aega käima, tegime lolli vea, arvasime, et keerame esimese käivituse ajal segukruvid rikkamaks... mõne üksiku purtsu taolise asja saime tunni aja jooksul. Lõppuks keerasime kruvid koomale ja siis ta käiski.
Kui ikka kuidagi käima ei saa, anna teada, vaatame ehk koos üle, kaks pead on ikka kaks pead
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
MInu Turnigy ka käima meelitatud. Kui nüüd enamvähem reguleeritud on,siis läheb päris ilusti - 4-5x kinnise klapiga ja 4x lahtisega ja käibki.
Ei teagi,mis nüüd määravaks sai,praegu on originaalkarburaator peal jälle.
Kõik sisselaskes olevad tihendid määrisin küll victor-reinzi hermetsiga üle.
Lisaks on küünla sädevahe küllalt kriitiline, paistab,et 0.8-1.0 on talle selgelt liig, peab tõesti olema mingi 0,5-0.6. Ja minu omal on see default kruvide asend ka enamvähem nagu defaultis, võibolla 1/3 pööret kinnisem.
Aga päris võimas ,kui 20x10 propiga kuuris tuulutab
Ei teagi,mis nüüd määravaks sai,praegu on originaalkarburaator peal jälle.
Kõik sisselaskes olevad tihendid määrisin küll victor-reinzi hermetsiga üle.
Lisaks on küünla sädevahe küllalt kriitiline, paistab,et 0.8-1.0 on talle selgelt liig, peab tõesti olema mingi 0,5-0.6. Ja minu omal on see default kruvide asend ka enamvähem nagu defaultis, võibolla 1/3 pööret kinnisem.
Aga päris võimas ,kui 20x10 propiga kuuris tuulutab
P28A- FPV