Mõte oli teha oma 3-kopterile korpus, mis kaitseks proppe ja oleks...noh, veidi põnevam Ring õmber kõigi proppide ja koonusemoodi osa peale. Loomulikult augud (suured) sisse, et õhk liikuma mahuks.
Minu teada on süsinik-fiiber selline materjal mida eriti painutada ei anna, teeb krõks ja kutu. Kuda need fancy-detailid tehakse? Kodus põlve otsas kääridega torkides vist ei mängi välja?
Kaarjate detailide tegemine C-kiust
Kaarjate detailide tegemine C-kiust
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Re: Kaarjate detailide tegemine C-kiust
Kas midagi sellist?felch wrote:Mõte oli teha oma 3-kopterile korpus, mis kaitseks proppe ja oleks...noh, veidi põnevam Ring õmber kõigi proppide ja koonusemoodi osa peale. Loomulikult augud (suured) sisse, et õhk liikuma mahuks.
http://www.youtube.com/watch?v=h_xODuzI ... re=related
Hiina poisid on sellise korpuse pisikesele Gaui Quadile ümber pannud. Materjali kohta seal info puudub.
Sinu Tri-Copter on sellest Quadist oluliselt suurem ja kaalu võib päris mitusada grammi juurde tulla.
Aga põnevamaks saaks selle aparaadi küll ja kui lambid ka veel külge panna, siis saaks sellest juba päris ägeda UFO.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Söeriie on sama tugevuse juures klaasriidest 4 korda kergem. Sobiva kujuga taldriku või kausi peaks näiteks vedela autovahaga ära vahatama ja siis tuleks immutatud riidetükikestest sinna peale kokku plätserdada.
Vaik peab olema vedel (õige), et riidesse imbuks.
Tugevuse annab riie ja vaik on ainult sideaine (lligne vaik on lihtsalt liigne kaal).
Pärast on kergesti saetav ja töödeldav.
Aramiide oleks pärast raske töödelda kuigi eelis on raadiolainete läbilaskvus.
Sellise "mökerdamise" tulemuse näitena lennukitiiva süsiplastist detailikomplekt iseehitajatele (talad, torsioon, lamellid):
Süsiplast paindub väga hästi aga mingil hetkel kargab juppideks, analoogiks siin ehk ülekarastatud terasleheke.
Märg või lausa keedetud balsalaud on samuti väga hästi vormi järgi painutatav. Kerge katte saaks ka balsalauakestest liimituna ja söeniitidega tugevdatuna.
Selline minu arusaam asjast, ehk oli veidi abi.
Vaik peab olema vedel (õige), et riidesse imbuks.
Tugevuse annab riie ja vaik on ainult sideaine (lligne vaik on lihtsalt liigne kaal).
Pärast on kergesti saetav ja töödeldav.
Aramiide oleks pärast raske töödelda kuigi eelis on raadiolainete läbilaskvus.
Sellise "mökerdamise" tulemuse näitena lennukitiiva süsiplastist detailikomplekt iseehitajatele (talad, torsioon, lamellid):
Süsiplast paindub väga hästi aga mingil hetkel kargab juppideks, analoogiks siin ehk ülekarastatud terasleheke.
Märg või lausa keedetud balsalaud on samuti väga hästi vormi järgi painutatav. Kerge katte saaks ka balsalauakestest liimituna ja söeniitidega tugevdatuna.
Selline minu arusaam asjast, ehk oli veidi abi.
Tuleks leida sobiv "koerakauss" ja sellele vöö ümber kleepida.Kui sobivat kaussi ei leia,tuleks ise mudel teha - kas kipsist või penoplastist,pind siledaks töödelda - värvida pahteldada.Kui arvad,et on vaja vaid üks rõngas teha,siis piisab postiivsest vormist,aga kui eeldad,et neid detaile läheb rohkem vaja,tuleks teha negatiivne vorm,aga see on juba teadus omaette.Süsikangast ja vaiku lähed lihtsalt ostad,näiteks sealt....
http://www.composite.ee/?lang=est&m1=tooted&m2=kiud
http://www.composite.ee/?lang=est&m1=tooted&m2=kiud