njah... mida lisada... mingi 3-s aku täis kotperiga tühjendatud, esimene päev kui maast tahtlikult üle meetri ronib

-tiivik 3 korda sabasse sisse jooksnud, tsipa keskelt lahti...
-saba, korra tiivik sisse sõitnud, enamvähem sirgeks väänatud
-tagumine tiiviku telg sirgeks haamriga taotud
-servol 2 hammakat olid katki, lendasin mingi 5 akut sellega ja täna just vahetasin hammakad ära.
-üks muna peal superattakiga kinni liimitud
Ole nii kena mees ja hoia avalikest lennutuskohtadest esialgu eemale. Päris tõsiselt...siin siis vähe rohkem "õnnelikke juhuseid":
http://www.youtube.com/watch?v=2UOOZbFCXEQ
Kahjuks Sulle hetkel muid asjalikke soovitusi, kui "mine parem kalale" siin väga raske anda. Tundub, et prioriteedid on ikka väääga kõvasti paigast ära.Stroke wrote: Asjalikke soovitusi kuulan meelsasti, ohutuse koha pealt, ala laias laastus inimestest puhtas ja ka valdavalt hooliseb, et ohtu(kui gaasi maha tõmbab jüuaks kopter 5 korda enne alla kukkuda kui kellegini/milleni, mida lõhkuda saaks jõuab) poleks.
Vaata sõbrake, seda kõike mõtled SinaEt mis siis lappimisel viga?
HK 450 lendab väga ilusti ja teeb täpselt seda, mida piloot tahab, kui ta korralikult koostada ja seadistada nagu vajakogu kontstruktsioon suht pehmekene ikka - seda siis tehasest saati...
Liigne piiramine on sama, kui autoga üritada kurvi läbida, millel roolikäiku tugevalt piiratud. Kas õnnestub?mootor, pich mõlemad tugevalt maha võetud enda mugavuseks...