EM Eestis

Õhuvõitlus - Aircombat igal kujul
Post Reply
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

EM Eestis

Post by Ropka »

Meeldetuletusena siis, tuleval nädalavahetusel (22) on 1/12 EM etapp Jõhvis.
kogutud punktid lisanduvad ka Eesti arvestuse kontole.
Kellel on plaan minna? võistlema/vaatama

järgmisel päeval on 2. Open Eesti etapp.
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Igatahes peab minema.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Pole lennukit.. :?
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Võid minu oma võtta!
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

kui sul rohkem on võtaks ka ühe :wink:
huvitav, palju tulijaid oleks?
põhimõtteliselt on laupäeval 1-12 le ja pühapäeval open...
minu mäletamist mööda :roll:
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Mart,mis lennukitega lahti on? Kunol peaks ka ju lennuk odavalt müüa olema.Loodaks seekord ilma lausvihmata ilma,eelmine etapp oli vihma tõttu natuke probleemikas.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Mig3 elektrikana oli pointless, Mig7 peale ei lubata 4cc. Uut ei hakka ehitama, raha mujalegi vaja; F3A praegu ikka priotiteet nr. 1. :wink:
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Ma müüks enda oma maha. Lennanud vist 3 korda. Tutikas 2 cc mootor peal, eleronidel 2 servot. Et WWII klassis lennata peaks teda nimetama i 224 lennukiks, mitte MIG 3ks.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Too polegi Mig3, vaid Mig7 (ehk I224). Mig3 on mudelina alla meetrise tiivaulatusega.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Mis kell üritus hakkab?
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

kell 11.00 algab regamine ja kell 12.00 esimene tuur
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Tänan, Mina olen kindlalt kohal.Reivo lubas ka tulla.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

Siinkohal tuleb õnnitleda euro-kariksarja etapi karikasaajat Raitsi :)
mina jäin napilt esikolmikust välja.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Tublid mehed!!! Õnnitlused!!! Rääkige ikka pikemalt mis toimus, kes osalesid, palju, kust jne.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Tänan! Osalejatest ei saanud eriti head ülevaadet,kohal oli minu teada kümme pilooti.Kes kust pärit oldi ei oska öelda,enamus olid vene keelt kõnelevad inimesed.Võibolla ma ei eksi kui ütlen,et väliskülalisi ei olnudki.Võistlus oli ülipõnev, näpud lausa värisesid finaalis nuppude peal.Mina sain ka ühe kokkupõrkega hakkama ,teise lennu ajal.Hea oli sealjuures see, et lennata ei olnud enam kaua jäänud ning enne finaali olin veel liider.Finaal läks ka hästi,sain kaks lõikamist ja pikeima lennuaja.Kuid üks piloot sai hakkama kolme lindi lõikamisega,mis andiski talle esikoha.Hea on,kui on olemas vähemalt üks varulennuk,kõiksugu äpardusi võib juhtuda.Kukkus seal lennukeid alla mitmeid,neist üks lausa peaaegu peakohtuniku pihta,mõni meeter temast eemale.Imrel oli ka probleemid raadioga.Lennuk kukkus pikki stardi liini ,üle võistlejate peade ,stardijoonest üle .Nii ta lõpetaski kahjuks selle võistluse miinuspunktidega.
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

jah aia taha ta läks jah.
põhjuseks oli tuttuus e-sky 6 kanaliga vastuvõtja, mille soetasin kullost...
Paar aastat tagasi juhtus ühel mu sõbral täpselt samasugune äpardus võistlustel, kui uus 4 kanaliga Futaba saatja otsad andis, peale Kullos remondis käimist oli kullo poolne kommentaar, et pindmontaazi kondekaga oli mingi kala olnud aga ega lennukit, mis polnud ka vana ju keegi kokku ei kleepinud... :?
tuleb ikka 2,4 peale üle minna :roll:
sorry ,et teemast vähe mööda.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

No kui vastuvõtja otsad annab juba(mehaaniliselt), siis ple vahet, mis sagedusel ta töötab.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Nojah, ega siin ei saa tootjale ka midagi öelda - allakukkumise korral aetakse kõik selle matsu süüks :(
Vahest on tõesti kasulik enne otsustavat lendu ise kogu plaat luubiga üle käia. Olen näinud igasugu huvitavaid jooteid...kuni tina täieliku puudumiseni (see oli ühes monitoris, mis töötas kenasti 2 aastat. Beestingus töötamise kogemus.).
Muide, lennumasinate alalt, kopteri ESC jättis lööke vahele ja siis jättis üldse järele... (hiinakas, E-sky muidugi). Põhjus: ESCi signaali juhe oli unustatud jootmata...ma tõesti ei tea, mis valemiga ta seni kinni püsis.
Jootekolb sooja ?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

peab lahti kiskuma ja üle vaatama. kullo kommentaar oli asja kohta järgmine; katseta vastuvõtjat mõne paadi või auto peal, küll ta ikka mingi välise segaja mõju oli. Imelikul kombel ei ole mul varem võistlustel ühtegi krashi tänu raadiohäiretele õnnestunud teha, nüüd siis...
tegelikult olen ise ka süüdi, oli ju vaja edasi punnitada, kuigi mingit imelikku jura viskas lennu ajal sisse, küll mitte pikalt :oops:
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Võistlustele ei minda uue ja järgi proovimata tehnikaga. :?
(kahjuks) m.o.t.t.
Lauri Laidna - www.pistik.com
imm
Posts: 574
Joined: Sun Oct 01, 2006 22:54

Post by imm »

jälle olen paha :wink:
tegelikult kohapeal tegin kaugusetesti ja kõik oli ok.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Äkki oli viga kvartsis või tema pesas? Kvarts on suhteliselt õrn asi. Samuti võib pesa halvasti kontakti anda.
Saaks kontrollida kerge koputamisega kvartsi pihta.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

tulemused 3. etapilt

Post by Raits »

Sellised on siis 3.etapi tulemused ehk EU -cup: http://www.funpilot.ee/Protokoly/2009/prot_220809.pdf
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

EU cup-i aasta kokkuvõte

Post by Raits »

EU -cup ,siin see on: http://www.aircombat.eu/
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

sel aastal jälle E-cup ja juba laupäeval

kes Tallinnast lähevad? kes kaasa tahab tulla?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

võistlus oli ülilahe nagu ikka need combatid on.

kuna siin erilist huvi see ala ei tekita, siis vast toimunut väga lahkama ei hakka.
seekord sain mina ka euroopa karika riiulisse, mitte küll esimese.
esikoht läks välismaale.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Palju õnne Ropka! Väga hea, et asja kajastasid aga pilte ja muud meediat ootaks ka, siis oleks ehk varsti rohkem rahvast seal meetritiivastega lendamas ka ;)
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Ma usun, et huvi on seda suurem, kuna rahvas võistlustele kohale ei jõua. Niiet huviga kuulaks ja loeks, mis toimus ja kuidas läks. Õnnitlused ka loomulikult!
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Õnnitlused! Mis lennuk siis hea koha tõi, kas corsair?
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

Corsair on jah siiani kõige parem lennuk mul, aga seekord ta kolmandat raundi omal tahtel ei maandunud, sai otse vastusõitva lennukiga täistabamuse tiiba. Esimeses lahingsõidus sai ka ründamisel kokkupuute, sellest aga jäi vaid paras vorp tiiba, lend jätkus, aga vastane tuli ilma sabata alla.
Neljanda raundi ajal (kokku 5+finaal) pöördus tuul sektori suhtes selja taha j allatuult startimine oli probleemne. See lahing aga lõppes nii, et ühtegi lennukit enam lõpuks õhus ei olnud :) Järgmiseks lahinguks oli mul Mustang taas sõidukorras, tuul taas "õiget pidi", otsustasin ilma kapotita startida, mis natuke kätte maksis, nimelt lahingus lõigatud lint jooksis proppi ja nii oma meetri jagu keris seda ümber mootori-poos kinni ja sunnitud maandus.
Et siis ükski lahinglend pole igav, kogu aeg miskit toimub ja juhtub (tehnikasport+õnnemäng). Seda kirjeldada on väga raske, peab ise nägema ja "sees olema".
8 lennukit korraga pundis vingumas on vaatepilt omaette :)

järgmine kord võiks keegigi kaasagi tulla, no kasvõi pilte tegema...
kogun vanu vene lennukimootoreid
Post Reply