EM Eestis
EM Eestis
Meeldetuletusena siis, tuleval nädalavahetusel (22) on 1/12 EM etapp Jõhvis.
kogutud punktid lisanduvad ka Eesti arvestuse kontole.
Kellel on plaan minna? võistlema/vaatama
järgmisel päeval on 2. Open Eesti etapp.
kogutud punktid lisanduvad ka Eesti arvestuse kontole.
Kellel on plaan minna? võistlema/vaatama
järgmisel päeval on 2. Open Eesti etapp.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Tänan! Osalejatest ei saanud eriti head ülevaadet,kohal oli minu teada kümme pilooti.Kes kust pärit oldi ei oska öelda,enamus olid vene keelt kõnelevad inimesed.Võibolla ma ei eksi kui ütlen,et väliskülalisi ei olnudki.Võistlus oli ülipõnev, näpud lausa värisesid finaalis nuppude peal.Mina sain ka ühe kokkupõrkega hakkama ,teise lennu ajal.Hea oli sealjuures see, et lennata ei olnud enam kaua jäänud ning enne finaali olin veel liider.Finaal läks ka hästi,sain kaks lõikamist ja pikeima lennuaja.Kuid üks piloot sai hakkama kolme lindi lõikamisega,mis andiski talle esikoha.Hea on,kui on olemas vähemalt üks varulennuk,kõiksugu äpardusi võib juhtuda.Kukkus seal lennukeid alla mitmeid,neist üks lausa peaaegu peakohtuniku pihta,mõni meeter temast eemale.Imrel oli ka probleemid raadioga.Lennuk kukkus pikki stardi liini ,üle võistlejate peade ,stardijoonest üle .Nii ta lõpetaski kahjuks selle võistluse miinuspunktidega.
jah aia taha ta läks jah.
põhjuseks oli tuttuus e-sky 6 kanaliga vastuvõtja, mille soetasin kullost...
Paar aastat tagasi juhtus ühel mu sõbral täpselt samasugune äpardus võistlustel, kui uus 4 kanaliga Futaba saatja otsad andis, peale Kullos remondis käimist oli kullo poolne kommentaar, et pindmontaazi kondekaga oli mingi kala olnud aga ega lennukit, mis polnud ka vana ju keegi kokku ei kleepinud...
tuleb ikka 2,4 peale üle minna
sorry ,et teemast vähe mööda.
põhjuseks oli tuttuus e-sky 6 kanaliga vastuvõtja, mille soetasin kullost...
Paar aastat tagasi juhtus ühel mu sõbral täpselt samasugune äpardus võistlustel, kui uus 4 kanaliga Futaba saatja otsad andis, peale Kullos remondis käimist oli kullo poolne kommentaar, et pindmontaazi kondekaga oli mingi kala olnud aga ega lennukit, mis polnud ka vana ju keegi kokku ei kleepinud...
tuleb ikka 2,4 peale üle minna
sorry ,et teemast vähe mööda.
Nojah, ega siin ei saa tootjale ka midagi öelda - allakukkumise korral aetakse kõik selle matsu süüks
Vahest on tõesti kasulik enne otsustavat lendu ise kogu plaat luubiga üle käia. Olen näinud igasugu huvitavaid jooteid...kuni tina täieliku puudumiseni (see oli ühes monitoris, mis töötas kenasti 2 aastat. Beestingus töötamise kogemus.).
Muide, lennumasinate alalt, kopteri ESC jättis lööke vahele ja siis jättis üldse järele... (hiinakas, E-sky muidugi). Põhjus: ESCi signaali juhe oli unustatud jootmata...ma tõesti ei tea, mis valemiga ta seni kinni püsis.
Jootekolb sooja ?
Vahest on tõesti kasulik enne otsustavat lendu ise kogu plaat luubiga üle käia. Olen näinud igasugu huvitavaid jooteid...kuni tina täieliku puudumiseni (see oli ühes monitoris, mis töötas kenasti 2 aastat. Beestingus töötamise kogemus.).
Muide, lennumasinate alalt, kopteri ESC jättis lööke vahele ja siis jättis üldse järele... (hiinakas, E-sky muidugi). Põhjus: ESCi signaali juhe oli unustatud jootmata...ma tõesti ei tea, mis valemiga ta seni kinni püsis.
Jootekolb sooja ?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
peab lahti kiskuma ja üle vaatama. kullo kommentaar oli asja kohta järgmine; katseta vastuvõtjat mõne paadi või auto peal, küll ta ikka mingi välise segaja mõju oli. Imelikul kombel ei ole mul varem võistlustel ühtegi krashi tänu raadiohäiretele õnnestunud teha, nüüd siis...
tegelikult olen ise ka süüdi, oli ju vaja edasi punnitada, kuigi mingit imelikku jura viskas lennu ajal sisse, küll mitte pikalt
tegelikult olen ise ka süüdi, oli ju vaja edasi punnitada, kuigi mingit imelikku jura viskas lennu ajal sisse, küll mitte pikalt
Võistlustele ei minda uue ja järgi proovimata tehnikaga.
(kahjuks) m.o.t.t.
(kahjuks) m.o.t.t.
Lauri Laidna - www.pistik.com
tulemused 3. etapilt
Sellised on siis 3.etapi tulemused ehk EU -cup: http://www.funpilot.ee/Protokoly/2009/prot_220809.pdf
EU cup-i aasta kokkuvõte
EU -cup ,siin see on: http://www.aircombat.eu/
Ma usun, et huvi on seda suurem, kuna rahvas võistlustele kohale ei jõua. Niiet huviga kuulaks ja loeks, mis toimus ja kuidas läks. Õnnitlused ka loomulikult!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Corsair on jah siiani kõige parem lennuk mul, aga seekord ta kolmandat raundi omal tahtel ei maandunud, sai otse vastusõitva lennukiga täistabamuse tiiba. Esimeses lahingsõidus sai ka ründamisel kokkupuute, sellest aga jäi vaid paras vorp tiiba, lend jätkus, aga vastane tuli ilma sabata alla.
Neljanda raundi ajal (kokku 5+finaal) pöördus tuul sektori suhtes selja taha j allatuult startimine oli probleemne. See lahing aga lõppes nii, et ühtegi lennukit enam lõpuks õhus ei olnud Järgmiseks lahinguks oli mul Mustang taas sõidukorras, tuul taas "õiget pidi", otsustasin ilma kapotita startida, mis natuke kätte maksis, nimelt lahingus lõigatud lint jooksis proppi ja nii oma meetri jagu keris seda ümber mootori-poos kinni ja sunnitud maandus.
Et siis ükski lahinglend pole igav, kogu aeg miskit toimub ja juhtub (tehnikasport+õnnemäng). Seda kirjeldada on väga raske, peab ise nägema ja "sees olema".
8 lennukit korraga pundis vingumas on vaatepilt omaette
järgmine kord võiks keegigi kaasagi tulla, no kasvõi pilte tegema...
Neljanda raundi ajal (kokku 5+finaal) pöördus tuul sektori suhtes selja taha j allatuult startimine oli probleemne. See lahing aga lõppes nii, et ühtegi lennukit enam lõpuks õhus ei olnud Järgmiseks lahinguks oli mul Mustang taas sõidukorras, tuul taas "õiget pidi", otsustasin ilma kapotita startida, mis natuke kätte maksis, nimelt lahingus lõigatud lint jooksis proppi ja nii oma meetri jagu keris seda ümber mootori-poos kinni ja sunnitud maandus.
Et siis ükski lahinglend pole igav, kogu aeg miskit toimub ja juhtub (tehnikasport+õnnemäng). Seda kirjeldada on väga raske, peab ise nägema ja "sees olema".
8 lennukit korraga pundis vingumas on vaatepilt omaette
järgmine kord võiks keegigi kaasagi tulla, no kasvõi pilte tegema...
kogun vanu vene lennukimootoreid