M: Piper J-3
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
M: Piper J-3
müüa siis lennuk piper j-3 graupneri oma.
tegin lennukiga ühe lennu, ning peale ninaga mööda maad lendamist ja lennuki kokku liimimist kadus huvi selle vastu.
mulle see liimimine ei istu lihtsalt.
ülejäänud kere näeb välja ja ongi uus!
mootori võll vist ka natukene kõver, et tuleks uus speed 400 mootor vast muretseda.
asi siiski ühe lennu teinud, kuid see üks oli väga õnnetu
hind võiks olla 1000.-
tegin lennukiga ühe lennu, ning peale ninaga mööda maad lendamist ja lennuki kokku liimimist kadus huvi selle vastu.
mulle see liimimine ei istu lihtsalt.
ülejäänud kere näeb välja ja ongi uus!
mootori võll vist ka natukene kõver, et tuleks uus speed 400 mootor vast muretseda.
asi siiski ühe lennu teinud, kuid see üks oli väga õnnetu
hind võiks olla 1000.-
shop.pistik.com
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
Võin teravalt vastata teemaalgatajale aga kuidas saab üldse võtta niiväiklase suhtumise ja arusaama, et kui liiminime ei istu siis ei sobi ka lennuk. Veeleenam, et ta esimese korraga vastu maad pani. Oleme ausad, mu enda esimene lennuk oli täpselt sama isend ja käisin ka vastu maad niimõnegi korra. Isegi tiivad tegin uued aga ma ei võtnud seisukohta, et kui vastu maad kukub, peab liimima ja uuesti alustama otsast, et siis see asi ei sobi mulle. Ütleme otse välja, järelikult ei sobi mitteükski lennuk sulle kuna iselendavat pole olemas või siis lennukit mis õhku jääks. Vali ehk teine suund mudelismis.
Minu soovitus on see, et liimi seda ja harjuta seni kuni ta sul lendab korralikult ja usu mind... sul tekib veelsuurem huvi selle lennuki vastu
Minu soovitus on see, et liimi seda ja harjuta seni kuni ta sul lendab korralikult ja usu mind... sul tekib veelsuurem huvi selle lennuki vastu
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
900.- oleks küll viimane hind, asi siiski ainult ju ühe lennu teinud, mis sest, et crashi pani
aga tagasivahetamist kui sellist ei ole, pean silmas just seda, et kui ise selle hunnikusse keerad ja siis minu süüks ajad, et lennuk ei olnud lennukõlblik vms.
saad aru küll
ma lähiajal katsun minna ja ise veenduda ka, et see ikka lendab, siis on asi kindel.
aga tagasivahetamist kui sellist ei ole, pean silmas just seda, et kui ise selle hunnikusse keerad ja siis minu süüks ajad, et lennuk ei olnud lennukõlblik vms.
saad aru küll
ma lähiajal katsun minna ja ise veenduda ka, et see ikka lendab, siis on asi kindel.
shop.pistik.com
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
Vat tikutõmme - keegi EI PEA midagi tegema. Ei 500.- sulle mahamüüma, ega lennutama minema jne. Ütlen otse välja mul kehv tuju täna aga no ühest korralikust mudelismifoorumist sellist suhtumist küll ei tahaks näha.
See selleks.
See piper olgu kui ribadeks tahes ja lennukõlbulikuks lapitud siis alla 900.-ei ole tõesti mingit juttu. Niisama ei saa siin ilmas midagi. Vb. mõne hiina kräpi ja siis avastad, et see lennuk ei sobi sulle ja loobud alast.
Piper on küllaltki hea lennuk alustamiseks. Endal oli sama riistapuu ja ei saanud kurta. Tänaseks on ta muidugi prügikastis. Tehnika alles, pult, servod, vastuvõtja jne. Prügikasti põhjus oli lihtne - ma lihtsalt loobusin lappimast ja kuna oli huvi natsa ise ehitada siis tegin uue kere ja tiivad.
Niiet kui tõsine soov millegiga tegeleda siis kuula natuke targemate ja pädevamate inimeste soovitusi.
See selleks.
See piper olgu kui ribadeks tahes ja lennukõlbulikuks lapitud siis alla 900.-ei ole tõesti mingit juttu. Niisama ei saa siin ilmas midagi. Vb. mõne hiina kräpi ja siis avastad, et see lennuk ei sobi sulle ja loobud alast.
Piper on küllaltki hea lennuk alustamiseks. Endal oli sama riistapuu ja ei saanud kurta. Tänaseks on ta muidugi prügikastis. Tehnika alles, pult, servod, vastuvõtja jne. Prügikasti põhjus oli lihtne - ma lihtsalt loobusin lappimast ja kuna oli huvi natsa ise ehitada siis tegin uue kere ja tiivad.
Niiet kui tõsine soov millegiga tegeleda siis kuula natuke targemate ja pädevamate inimeste soovitusi.
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact: