Tagantjärgi head nõu tarvis.

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Tagantjärgi head nõu tarvis.

Post by primaat »

Paneks ühe suurema regu taha kaks ühesugust mootorit!? Kas nii saama? Proovisin korra,üks mootor kärssas ära ja kuna mul neid mootoreid kolm siis üritasin uuesti ja jälle üks must.Nüüd üks korras mootor ja kaks ää kärssand.Oli viga minus või minu lolluses?
User avatar
ak
Posts: 552
Joined: Fri Jul 20, 2007 17:16
Location: Tallinn
Contact:

Post by ak »

Hei,

kas jutt alalisvooluregust/mootorist või 3-faasilistest mootoritest?

Alalisvoolu omasid peaks saama. 3-faasilistega ei soovita, ise ei julgeks proovida.

AndrusK
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Kirjuta Googlesse:
Running two brushless motors from one ESC
ja vajuta ENTER.
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

Ma ikka vahelduvvoolumootoreid panin.
ussimuna
Posts: 916
Joined: Thu Feb 14, 2008 19:24
Location: Elva
Contact:

Post by ussimuna »

... 2 brushless motors on one controller doesn't work. You WILL see smoke. It may be today, the first throttle squeeze, or next week, but it absolutely will happen, and here's why:

A brushless ESC is looking at the motor electrically, and via it's software deciding how best to run it. When you have 2 motors coming into it, it's forced to "average" the signals coming in, and run what it sees as a strange single motor as best it can. It may not run them at all, but even under best case scenario of "matched" or "identical" motors, it's still running the entire system (motors, batteries, and itself) very hot, ineficiently (no power), and will simply not last very long....

Kasutan ka kahte ESC-i. http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=3441716
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

No nii kui ikka kaks korda räägitakse ja aeglaselt,minulgi asi selge.Minul plaan spirit ära rikkuda ja kahte mootorit ikka tahan,nüüd siis ka kaks regut.....aga ühele vastuvõtjale,kuda sellega lood on?
Mõlemad kolmanda kanali alla?.....ja aitähh,osa mootoreid jäi nüüd alles :oops:
ussimuna
Posts: 916
Joined: Thu Feb 14, 2008 19:24
Location: Elva
Contact:

Post by ussimuna »

Kui kanalivaru pole, siis jah. Või paned mõnda vabasse kanalisse ja teed selle throttle slave`ks. Ühe ESC "punane" juhe jäta vastuvõtjasse ühendamata (juhul, kui vastuvõtjat ikka ESC-ist toidetakse)
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Nu tegelikkuses võid kaks ESC-i ka sama "gaasikanali" taha ühendada läbi "Y" kaabli. Ainus asi, mida siis jälgima pead on see, et vähemalt ühel ESC-il tuleb keskmine (punane-toite) soon läbi lõigata "Y" kaablis.
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

vähemalt ühel ESC-il tuleb keskmine (punane-toite) soon läbi lõigata "Y" kaablis
Kas see on ka vajalik, kui mõlemad ESC-id massi vähendamise eesmärgil ühest akust toidet saavad? Või kus see asja point on?
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Mõlemad escid on imevähe teineteisest erineva väljundpingega ja hakkavad teineteisele vastu tööle.. Vahet pole kas samalt akult või kahelt erinevalt.
Post Reply