Kohe hea tunne tekib, kui keegi teine ka sama asja teeb.
Mootor tundub pildi järgi küllalt suure läbimõõduga olevat, magnetjõu poolest kannataks ka kõvasti suuremat propellerit.
Kui saaks margi ja andmed, ütleks täpsemalt. Mul on pandud tähte ümberühendatud 28x10x12Tdelta mootor, mille kV=650.
14 tollised hoverdamise propellerid on praegu Hongkongist teel, seni lendan põhiliselt 9x6 propelleriga. Voolutarve on 4-5A,
jätkub üle poole tunni.
Alustamiseks oli kõige mugavam 10x4,7 slowfly propeller. Vahepeal lennutasin ka õige kiire 10x8 propiga,
aga see oli minu jaoks liiga karm.
Enne mootorlendu tuleks lennuk käest visates korralikult välja trimmida, mina sain paarikümne viskega hakkama.
Lendma peab väga ettevaatlikult, pööriseoht on suur.
Kõige rohkem on jama olnud odava parkflyeri vastuvõtjaga, kuskil 150m peal hakkavad servod värisema ja see võib lõppeda pöörisega.
Praegu on eleroonidele seatud 25% eksponent, alustuseks võib veel suurema panna.
Oma 400g mudeliga olen kiire propelleriga lennanud ka 10m/s tuulehoogudega, riskantne aga võimalik.
See-eest tuulevaikse ilmaga võib selle mudeliga nagu koeraga jalutada

.
Lisaks veel, et kui mudelid teibiga täielikult katta, siis see annab löögile vastupidavust
kordades juurde. Võtab aega, aga tasub ära.
Kõige parem veel mootori juures kahelt poolt.
Piperi kohta veel, mul keeras ülevalt ja alt söevarraste ja klaasteibiga tugevdatud tiiva otsad peaaegu kokku,
kui üks kord jäid külgedele pingutusvardad panemata. Lennukaal oli 600g.
Veel - on selline "Jedelsky airfoil" profiil, see sobiks lihtsustatud kujul kergele piperile.
Üks näide:
http://www.wurst-wasser.net/cgi-bin/sau ... sHeiperCub
Veel üks Jedelsky profiiliga piper:
http://www.electrifly.com/flatouts/gpma1120.html
Täpsem profiil:
http://www.el-fly.dk/slowfly/slowwing.htm