Väike pihtimus.

See on koht, kus rääkida kõigest mudelitega seonduvast, mis teiste teemade alla ei lähe.
Post Reply
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Väike pihtimus.

Post by tiit »

Nyyd siis voib rääkida, kuna hagemus tuli tagasi. :cry:
Sai siis eelmisel aastal antud sisse hagemus, Soome Ilmavoimasse lennu kursustelele hävitaja lenduriks, esimesed aastad siis Vinkalle, siis Hawkille, ja siis Hornetille. Kogu protseduur umbes 7-aastat, koik riigi kulul pluss palk.
Koik oli ok testid tegin läbi aga ainuke viga mis mul oli on see, et inimene peab olema yhtne tervik, ehk yhtegi luumurdu ei tohi olla (mul käeluu pooleks ja veel metall plaat sees, koos kruvidega)
Teine pohjus,et mul pole Soome kodakonsust (see väike asi selle oleks saanud kohe ära teha). Asi jäi siiski luumurru taha pidama.
Ega ma jonni pole jätnud ja pyrgin ultralt korgema klassi lennukite peale.
Selline minu uusaasta soov, saab näha kas ka täide läheb.
:wink:
User avatar
Wreckie
Posts: 359
Joined: Mon Jan 07, 2008 17:11
Location: Kagu-Eesti, Tallinn

Post by Wreckie »

Vägev, head uut aastat ja edu soovidega! :wink:
ussimuna
Posts: 916
Joined: Thu Feb 14, 2008 19:24
Location: Elva
Contact:

Post by ussimuna »

Soh :shock: . Kas muidu mingi vanusepiir ka on?
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

no aga käeluu saab millalgi terveks ju või ei tohi terve elu jooksul olla jäsemete lõhkumisi?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Post by tiit »

23-est yles poole, soovitus, et oleks mingi lendamise kogemus, mul sobis ultra hästi. Nähtavasti Hornetile poleks saanud lennata aga Hawkille kyll.
Vanust ka yks jagu aga pohiline,et testid tegin läbi, omalgi hea meel, et olen löögi jöus veel.
:wink:
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Post by tiit »

Just nii Ropka, nii nagu mulle öeldi, et inimesel voib see keha osa kriitilises olukorras järgi anda, selline oli nende otsus mida sa vaene hing teed.
:cry:
ussimuna
Posts: 916
Joined: Thu Feb 14, 2008 19:24
Location: Elva
Contact:

Post by ussimuna »

.. krrt, peab vist kah kolimisele mõtlema ... :wink:
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

ussimuna wrote:.. krrt, peab vist kah kolimisele mõtlema ... :wink:
Ei sind Hornetiga Otepääle filmima lasta ja kes meitele siis kauneid loodus- ja maastikuvõtteid teeb, ah :!: :?:
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
tiit
Posts: 384
Joined: Wed Feb 06, 2008 20:52
Location: helsinki

Post by tiit »

Moned testi tulemused,et sa kölbad lendajaks:
Pikkus 165-190 cm
Nägemine molemast silmast C tabel 1,25
Kui istud toolil selja pikkus (SP) 81-100 cm
Reie pikkus (RP) 55-67 cm
Prillid ja läätsed ei ole lubatud
Need moningad.
:wink:
User avatar
Wreckie
Posts: 359
Joined: Mon Jan 07, 2008 17:11
Location: Kagu-Eesti, Tallinn

Post by Wreckie »

Kui laserravi tehtud, siis võib lennata?
juksrace
Posts: 77
Joined: Wed Jun 03, 2009 23:44
Location: Tartu

Post by juksrace »

Hmm see küll huvitav, korralikult kinni kasvanud luu on sellest kohast tegelikult tugevam, või on tõesti neil lennukitel juhtkang nii raske et võid käe uuesti lennates ära murda? :P
MPX-M
Posts: 67
Joined: Mon Apr 09, 2007 21:51
Location: Tallinn

Post by MPX-M »

juhtkang, juhtkangiks aga eks igaüks taeb, et manöövritel tuleb hävituslenduritel kanda meeletut ülekoormust, mis võib viia kuni teaduse kaotuseni. Et koormust vähendad kannavad nad ju spetsiaalset riietust (kostüümi) mis survetatakse tõsise "G" korral, et vähendada koormust kehale.
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

Ja ärge unustage, et selle koolituse juurde kuulub ka katapultistme treening. Ja seal esinevad G-d ületavad juba kõik:-)
Post Reply