Vaese msr.i elulugu
Vaese msr.i elulugu
Olen olnud omanik täpselt 28 päeva ja juba annab kopter märku, et ta ei taha minuga enam olla.
Terve selle aja jooksul olen vahetanud (ei tea eestikeelseid nimesid):
Landing skid
Main Blade Grips (x2)
Rotor head linkage (x3)
Tail rotor
1 aku (ei säilita endas enam särtsu)
Mixing-Paddle Flybar
Raami küljest suutis ka üks katte kinnitus lahti tulla. Siiani on aidanud Super Ründaja, aga ilmselt peaks ka raami enda välja vahetama.
Iile pani täpi tänane põrge tuulekellaga
Paistab, et lendamine väljaspool simulaatoreid pole lihtsalt minu jaoks.
Kaks pilti tänasest põrkest:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6027_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0275_n.jpg
Terve selle aja jooksul olen vahetanud (ei tea eestikeelseid nimesid):
Landing skid
Main Blade Grips (x2)
Rotor head linkage (x3)
Tail rotor
1 aku (ei säilita endas enam särtsu)
Mixing-Paddle Flybar
Raami küljest suutis ka üks katte kinnitus lahti tulla. Siiani on aidanud Super Ründaja, aga ilmselt peaks ka raami enda välja vahetama.
Iile pani täpi tänane põrge tuulekellaga
Paistab, et lendamine väljaspool simulaatoreid pole lihtsalt minu jaoks.
Kaks pilti tänasest põrkest:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6027_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0275_n.jpg
MA ei tea, kas see soovitus ka Blade jaoks pädeb kuid mängisin üksvahe Walkera 4#3B-ga ( http://www.helicopterfly.com/walkera-24 ... -1759.html ). Oli sama probleem - liiga ebastabiilne minu jaoks. Siis mähkisin flybari otstesse tinatraati (jootetina, saab elektroonikapoodidest). Mõjus!
Samuti oli väga oluline iga kord kontrollida, et flybari labad otse oleksid, sama sabarootri kohta. Mõlemate kinnitused olid viletsad.
Samuti oli väga oluline iga kord kontrollida, et flybari labad otse oleksid, sama sabarootri kohta. Mõlemate kinnitused olid viletsad.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Ma olen päris mitu mSR'i päris algajatele müünud (mitte et ma seda esimeseks kopteriks soovitaksin, aga inimesed on endas kindlad olnud) ja siiani on minule teadaolevalt küll kõik need inimesed sellega hakkama saanud.
Seega soovitus: Äkki prooviks rahulikumalt võtta? Blade mSR hõljub üsna hästi ühe kohapeal õhus, alguses saba enda poole ja üritada natuke liigutada. Ja siis vaataks sealt edasi vaikselt... Võimatu see kindlasti ei ole :)
Seega soovitus: Äkki prooviks rahulikumalt võtta? Blade mSR hõljub üsna hästi ühe kohapeal õhus, alguses saba enda poole ja üritada natuke liigutada. Ja siis vaataks sealt edasi vaikselt... Võimatu see kindlasti ei ole :)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
Kui sa msr-i omale esimeseks kopteriks ostsid, siis pole ime, et kohe hakkama ei saa. See on ikka kiire ja väga äkiline kopter. Kõige parem oleks vast alustuseks mcx olnud. See on suht aeglase ja rahuliku lendamisega kopter. Mul see olemas ja asualtöelda nüüd juba tahaks msr-i proovida. Kui mcx käpas, siis tundub see juba aeglane ja tahaks ikka kiirust juurde
Õnneks on varuoasd kõik normaalsete hindadega saadaval. Ostad uued jupid külge ja lendad jälle, harjutades tuleb vilumus. Edu harjutamisel!
Aku vast sul seepärast läbi, et oled lennanud alati aku täiesti tühjaks?
Siiani on mul mitmel kopteril akud ruttu läbi olnud, aga tänu Jazz-i õpetussõnadele kestavad akud tõesti hästi. Ühesõnaga üle 80% aku mahtuvusest mitte ära kulutada, arvestuslikult teeks originaal akuga 5minutit lennuaega. Mul on 4 akut ja esimesed on saanud juba mõlemad üle paarisaja laadimise nelja kuuga. Üks hakkab nüüd vaikselt otsi andma, aga lendab veel siiski.
Õnneks on varuoasd kõik normaalsete hindadega saadaval. Ostad uued jupid külge ja lendad jälle, harjutades tuleb vilumus. Edu harjutamisel!
Aku vast sul seepärast läbi, et oled lennanud alati aku täiesti tühjaks?
Siiani on mul mitmel kopteril akud ruttu läbi olnud, aga tänu Jazz-i õpetussõnadele kestavad akud tõesti hästi. Ühesõnaga üle 80% aku mahtuvusest mitte ära kulutada, arvestuslikult teeks originaal akuga 5minutit lennuaega. Mul on 4 akut ja esimesed on saanud juba mõlemad üle paarisaja laadimise nelja kuuga. Üks hakkab nüüd vaikselt otsi andma, aga lendab veel siiski.
Suured tänud õpetussõnade eest.
Kuna ei suuda käed rüppes istuda ja oodata, millal fast hobbies oma laoseisu parandab ja ma oma jupid kätte saan (muudsin usku e-poodidesse), siis sai kopter kokku lapitud (väga ajutiselt) ja täna vähe õhutatud.
Selle püüdis kinni ka videosilm, kuidas kopterilt tükid küljest lahkuda tahavad. http://www.youtube.com/watch?v=G3VaEwdxxPY
Kahjuks suutis kopter lennata vastu suurt DENSO plakatit tagaseinas, juhitud kamraadi poolt, ning katkine stabikas andis täielikult otsad.
Üritasime ka uut teha (roostevaba traat ja originaal stabika otsad). Esmapilgul tundus väga ilus ja paljulubav. Välja tuli nagu Trex 600 oma, aga kui külge sai pandud, muutus kopter väga tuimaks, hakkas ühes suunas minema ja parandada kuidagi ei andnud, nüüd pole ilmselt muud üle, kui pakki oodata.
Kuna ei suuda käed rüppes istuda ja oodata, millal fast hobbies oma laoseisu parandab ja ma oma jupid kätte saan (muudsin usku e-poodidesse), siis sai kopter kokku lapitud (väga ajutiselt) ja täna vähe õhutatud.
Selle püüdis kinni ka videosilm, kuidas kopterilt tükid küljest lahkuda tahavad. http://www.youtube.com/watch?v=G3VaEwdxxPY
Kahjuks suutis kopter lennata vastu suurt DENSO plakatit tagaseinas, juhitud kamraadi poolt, ning katkine stabikas andis täielikult otsad.
Üritasime ka uut teha (roostevaba traat ja originaal stabika otsad). Esmapilgul tundus väga ilus ja paljulubav. Välja tuli nagu Trex 600 oma, aga kui külge sai pandud, muutus kopter väga tuimaks, hakkas ühes suunas minema ja parandada kuidagi ei andnud, nüüd pole ilmselt muud üle, kui pakki oodata.
msr-i stock pult ei luba väliseid ühendusi, teist pulti pole võtta (tahaks, aga ei tea, milline hea on) ja Flight simulator X plaadid pealinnas.
Peab vist cnc pingi kurjaks ajama ja ise neid stabilisaatori asju tegema hakkama.
Edit: Et inimeste liigset lootust ei külvaks, siis cnc hetkel ei toimeta.
Peab vist cnc pingi kurjaks ajama ja ise neid stabilisaatori asju tegema hakkama.
Edit: Et inimeste liigset lootust ei külvaks, siis cnc hetkel ei toimeta.
Väike soovitus kui sa seda juba teinud pole, ära usu E poe laoseisu alati, nagu ta ise on kunagi öelnud, siis tihti ei pruugi kõikide asjade laoseis koheselt netti jõuda. Parem võta temaga ise ühendust kas siis telefoni või skype'i kaudu, siis võid sa samas ka vähe täpsemalt teada saada, et millal kaupa on oodata kui tal hetkel laos ei ole.
Olen vist arenenud ja kopter on üsna korralikult terve püsinud.
Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Probleemi kirjelduse järgi võib oletada et saba mootor on väsinud.Andu wrote:Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
mCX'il pole sabas mootorit. Aga tõenäoliselt on Sinu probleem ka mootoris jah, mCX'il soovitaks mõlemad mootorid ära vahetada kuna muidu võib ta teistpidi keerlema hakata kui teine mootor ka väsinud on.prosper wrote:Mul ilmnes sama probleem ühe MCX S300 ga. See tähendab et vahetan sabas mootori :? . Eks ta ole ikka sadu kilomeetreid maha sõitnud ja tuleb tehniline hooldus ette võtta.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Mina vahetaks mõlemad. Kui üks vanadusse suri, siis on teine ka kindlasti väsinud juba ja siis võib teispidi keerlema hakata kui ainult ühe välja vahetad. Mootorid peavad võrdsed olema, muidu see värk ei toimi.prosper wrote:Õige JaZZ. Tahtsin kirjutada et sama probleem saba pöörlemisega. Ei kirjuta enam nii hilja muidu panen paksu :) Aga kas tasub siis mõlemad mootorid ära vahetada või? Ja kas tasuks siis need uued võimsamad panna või? Kas mõõdud samad?
Mingit vahendit mul poes pole millega neid mootoreid mõõta, aga panin nad kõrvuti ja silma järgi tunduvad nad küll täpselt ühe suurused.
Muide, kus maal on mCX office cup'i idee? Varsti võib juba mCP X'idele 3D office cup'i plaanima hakata ;)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tegelikult tahtsin teha ettepanekut Keksile ,et üks võistlus kavasse võtta Talvepäevade ajal. Aga seal vist muudki tihedalt tegemist. Kui muidugi ilm on pöörane siis tubane tegevus teretulnud. Teine mõte on nii. et kui meile Hiiumaale "elutee=jäätee" tehakse siis kohe autodega üle jää. Pole paljud ehk 25km jääl veel sõitnud. Tore oleks siis kõiki huvilisi näha. FAI marke ja kaotust pole vaja karta. Auhinnad olemas(lendavad, söödavad, joodavad). Ilm ei sega ka kõik sees saalis.
Heameelega tuleks Hiiumaale... :)prosper wrote:Tegelikult tahtsin teha ettepanekut Keksile ,et üks võistlus kavasse võtta Talvepäevade ajal. Aga seal vist muudki tihedalt tegemist. Kui muidugi ilm on pöörane siis tubane tegevus teretulnud. Teine mõte on nii. et kui meile Hiiumaale "elutee=jäätee" tehakse siis kohe autodega üle jää. Pole paljud ehk 25km jääl veel sõitnud. :) Tore oleks siis kõiki huvilisi näha. FAI marke ja kaotust pole vaja karta. Auhinnad olemas(lendavad, söödavad, joodavad). Ilm ei sega ka :) kõik sees saalis.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kui mootor väsinud ja sabarootor ei suuda kopterit otse hoida, siis peaks ju kopter pöörlema pearootoriga samas suunas? Huvitav, et pöörleb just vastassuunas, nagu mootoril ise võimu peaks veel olema. Aga võimalik, et mootor väsinud ja sellest põhjustatud probleem. Sellel õnneks väga lihtne vahetada seda mootorit ja pane uus.JazZ wrote:Probleemi kirjelduse järgi võib oletada et saba mootor on väsinud.Andu wrote:Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Kui pöörleb vastassuunas, kas siis pole hoopis pearootori mootor väsinud ja saba oma ok? Sõltub muidugi kuidas see asi on üles ehitatud, kas seal regu oskab kahte mootorit sõltuvalt pööretest hoida sünkroonis või on üles ehitatud nii, et regu arvab, et teatud pinge juures mootorid töötavad teatud kiirusega